|
Post by poppunt on Oct 20, 2009 13:17:29 GMT 1
Het programma van Muzikantendag van Poppunt op zaterdag 14 november in de Ancienne Belgique staat voor 95% op punt. De volgende workshops zijn te volgen op Muzikantendag: ALGEMEEN: FEEDBACK & INFODemofeedback: professionals geven feedback op jouw demo Fnac Fotoshoot: gratis professionele bandfoto's Hear me, see me, love me: feedback op je persbericht Er was eens...: feedback op je bio I feel myself so pretty with you: beter Engels met Buffi Duberman E.H.B.S: Eerste Hulp Bij Songwriting Back to business: je band als merk The Devil's Advocate: zakelijk advies Online auteursrechten Sabam Corner Hoe geraak ik op de radio? t-heater: sociaal advies op maat Variphone Acoustic Zone: oplossingen voor gehoorbescherming Lend me your ears: akoestiek en gehoorbescherming in het repetitiekot ZANGStemopwarming en ademsteun met Anton Walgrave Meerstemmige samenzang met Esther Lybeert en Eva Schampaert Alle verdere info en het volledige programma vind je op www.muzikantendag.beMuzikantendag - The Ultimate Playground Zaterdag 14 november - AB – Brussel
|
|