|
Post by Visionz on Sept 10, 2009 16:56:20 GMT 1
Den dag na The Congos in Gent: Acht studenten uit Parijs en omgeving richten in 2000 de groep Danakil op. De groep bewees zichzelf op het podium en vond daar zijn muzikale identiteit. Zij stellen de zwakheden van een samenleving in volle beweging aan de kaak: een echte muzikale getuigenis. Deze groep opent de weg naar een nieuwe generatie Franse reggae Rootz underground is een reggae band uit Jamaica die bekend werd door hun beruchte live optredens. In hun thuisland speelden ze de de grote festivals plat als Reggae Sumfest ou Welcome to Jamrock en sproberen nu succes te oogsten aan de overkant van de plas. Prijs: 15/18 euro www.youtube.com/watch?v=FzV-UEkksN0
|
|
jacob
3 star frontline soldier
|
Post by jacob on Oct 8, 2009 13:33:01 GMT 1
Dat gaat een weekendje Gent worden !! Ben heel blij dak Rootz Underground is live ga kunnen bezig zien, echt ne wicked groep ! Het live album van rootz underground is nog steeds gratis te downloaden via www.rootzunderground.com/store/shopexd.asp?id=203 ..
|
|
|
Post by Visionz on Oct 8, 2009 13:34:09 GMT 1
Rootz Underground is jammer genoeg wel in Brussel te doen Maar gaat (afgaande op dat live album) inderdaad wel de moeite worden!
|
|
jacob
3 star frontline soldier
|
Post by jacob on Oct 8, 2009 13:36:01 GMT 1
Inderdaad vergissing, dat gaat dan een beetje meer naft kosten e
|
|
|
Post by Selector Waxx on Oct 12, 2009 11:44:32 GMT 1
shit, dat wordt een zwaar verlengd weekend! vrijdag bass odysee, zondag jah cure, maandag congo's en dinsdag rootz undeground...
|
|
|
Post by vkconcerts on Nov 1, 2009 23:43:03 GMT 1
das de line up:
19.30 doors 20.15-21.15 Rootz Underground 21.30-23.00 Danakil
|
|
|
Post by vkconcerts on Nov 3, 2009 14:43:24 GMT 1
wie gaat er na Congos, Jah Cure ook voor Rootz Underground?
|
|
|
Post by firebration on Nov 3, 2009 15:39:33 GMT 1
dtown deya (small part , but we deya...)
|
|
jacob
3 star frontline soldier
|
Post by jacob on Nov 3, 2009 15:52:12 GMT 1
Ready mi ready !
|
|
jacob
3 star frontline soldier
|
Post by jacob on Nov 4, 2009 11:37:52 GMT 1
Zaligen avond ! VK zat goed vol voor Danakil en Rootz Underground gisteren. En bovendien met een laaiend enthousiast publiek !!! Heb enorm genoten van beide optredens, ben dan ook met 2 CD's terug naar huis gekeerd. Het is van zo'n avonden als deze dat ik evenveel kan genieten als van bvb een Adam Reggae Fest ofzo. Komen er filmpjes Visionz?
|
|
|
Post by Visionz on Nov 4, 2009 12:00:59 GMT 1
Komen er filmpjes Visionz? Ik ben er jammer genoeg niet geraakt. Ben wel heel benieuwd naar een verslag van het optreden van Rootz Underground. Heb hier hun beide ('Movement' en 'Alive') liggen en ik ben fan ;D
|
|
|
Post by Mikey Ché on Nov 4, 2009 13:01:22 GMT 1
Er komen verslagen van gisteren ja, een primeur zelfs want wel 2 (NL-talig en FR-talig, door 2 verschillende reporters...) op www.reggae.be Maar of dat nog gaat lukken vandaag, is niet helemaal zeker ;-)
|
|
|
Post by firebration on Nov 4, 2009 14:39:58 GMT 1
Zaligen avond ! VK zat goed vol voor Danakil en Rootz Underground gisteren. En bovendien met een laaiend enthousiast publiek !!! Heb enorm genoten van beide optredens, ben dan ook met 2 CD's terug naar huis gekeerd. Het is van zo'n avonden als deze dat ik evenveel kan genieten als van bvb een Adam Reggae Fest ofzo. Komen er filmpjes Visionz? JA TWAS IDD WICKED;;;DANKIL RULZ!!!! LIVE ZIJN DIE SUPER (ZOALS DUB INC/GROUNDATION/ANTHONY B / OMAR PERRY...LIVE ZIJN DE MALLAAD, LATEN IEDEREEN ZOT WORDEN ZELF AL KEN JE DE NUMMERS NIET....) IK ZEN CONTENT DA IK GEWEEST ZEN...2DE KEER DANAKIL....DIE ROOTZ UNDERROUND VOND IK VEEL MINDER MAAR DAAR HOREN WE DOFFIS NOG MEER VAN IN DE TOEKOMST...WAS NE GOEIE VYBE MAAR MISTTE TOCH IETS....MA KORTOM NE ZALIGE VK AVOND... ;D
|
|