|
Post by nesta on Oct 1, 2009 21:27:48 GMT 1
na het lezen van dit artikel heb ik me toch afgevraagd of ik ni wa meer naar "murder tunez" moet luisteren Pozzers, Barebackers, Bugchasers, givers en takers. Wie niet beter weet denkt dat het hier om een computerspel gaat. De werkelijkheid is onstellend, want het gaat hier om mannen die bewust het hiv-virus doorgeven of willen ontvangen. Bij onze noorderburen is het fenomeen al langer bekend, want in Nederland loopt zelfs al een tijdje een rechtszaak ivm opzettelijke besmetting van mannen met het hiv-virus. lees het hele artikel hier >>> www.holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=7369Lees ook >>>> www.holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=6978bij deze Boom B.. ... ps: ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam.... ik wou gewoon eens laten zien dat Homo's niet alijd lief zen voor de medemens
|
|
|
Post by king johnny on Oct 2, 2009 9:04:36 GMT 1
ps: ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam.... ik wou gewoon eens laten zien dat Homo's niet alijd lief zen voor de medemens jow nesta, twee quotes uit het interview en daarmee wil ik niets minimaliseren, enkel je blik maximaliseren hetero's zijn ook niet altijd lief voor mekaar... trouwens, de hele mensheid is niet altijd lief voor mekaar.
|
|
|
Post by barbarosa on Oct 4, 2009 19:55:20 GMT 1
als ge dit post dan moet ge ook alle andere erge(re) dingen in de wereld posten.. homofobie??
naar murder tunes luisteren zal NIKS helpen aan dit probleem veroorzaakt door een klein groepje gekken.
|
|