|
Post by J on Aug 7, 2009 21:07:26 GMT 1
12/9/09 BACK II BASS & HIGH GRADE SOUND present SMOKEY JOE MEMORIAL BASHfeat ASHAM BAND live with : King Johnny, ONESTY, Eric Judah, Yossa (wicked live performances by local artists!!!) BOOMBASTIC SOUND (with original crew) BACK II BASS (with Mickey O en Principal One) HIGH GRADE SOUNDgate pressure: 7€ doors: 21h live show will start on time so be early!!!
|
|
|
Post by FarHigh on Aug 13, 2009 17:18:57 GMT 1
Big up de Mighty fi di good work!!
|
|
|
Post by J on Aug 20, 2009 0:37:21 GMT 1
free tickets to win! same thing as always, send an e mail to info@antwerpmassive.be topic: smokey joe memorial bash!
|
|
|
Post by owkes on Aug 22, 2009 17:18:49 GMT 1
aanwezig maar wss pas na 12uur ofzo....
|
|
|
Post by jah_uppsala on Aug 30, 2009 21:24:11 GMT 1
AANWEZIG
|
|
|
Post by J on Sept 2, 2009 12:20:16 GMT 1
Nogmaals een herinnering aan alle vrienden en vriendinnen van de reggae:
De live show start op tijd dus als ge alles uit uw €7 wilt halen KOM OP TIJD!!!!! Good vibes guaranteed!!!
|
|
|
Post by Visionz on Sept 11, 2009 18:15:52 GMT 1
Nogmaals een herinnering aan alle vrienden en vriendinnen van de reggae: De live show start op tijd dus als ge alles uit uw €7 wilt halen KOM OP TIJD!!!!! Good vibes guaranteed!!!Om hoe laat zou het optreden beginnen?
|
|
flix
3 star frontline soldier
|
Post by flix on Sept 11, 2009 20:01:22 GMT 1
zou nice zijn als ik eerst nog naar Mo & Grazz kan gaan zien (om 20:00) zonder den helft van dees te moeten missen
|
|
|
Post by J on Sept 11, 2009 20:08:28 GMT 1
De live show duurt waarschijnlijk 1u30 of langer dus we proberen te starten tussen 22h en 22h30!
|
|
|
Post by Natacha on Sept 13, 2009 12:28:36 GMT 1
De live shows waren echt super! Big Up! Asham Band speelde het allemaal heel nice aan elkaar...Nice work! ;D Ook nen big up aan de sounds, die daarna de nieuwe Kavka gemashed hebben!
|
|
|
Post by Visionz on Sept 13, 2009 19:13:32 GMT 1
Wat mij betreft was de Smokey Joe Memorial die gisteren in Kavka doorging meer dan geslaagd en wel om de volgende redenen: - Op het podium stond één van de betere Belgische bands, nl. Asham Band. - Asham band stond niet alleen op het podium maar werd vergezeld door verschillende jongere en 'oudere' zangers (Johnny Den Artiest, Yosa en Erick Judah) en zangeressen (Onesty). - Die zangers en zangeressen gaven stuk voor stuk het beste van zichzelf in korte maar krachtige setjes. - De meeste artiesten die gisterenavond met Asham band op het podium stonden hadden we al gezien, maar toch stond er weer een zeer positieve verrassing op het podium: King Johnny aka Johnny Den Artiest! Wat een wereld van verschil met dat eerste optreden dat ik vorig jaar in de Spiegeltent zag. Complexloos en met de nodige dosis humor zette hij gisteren het publiek in geen tijd naar zijn hand. "Wie got er mee" blijft trouwens een ongelooflijk feestnummer. King Johnny en vooral met live band blijven optreden zou ik zeggen - Erick Judah op het podium (al krijgt hij volgens mij nog steeds niet het respect dat hij verdient!). - Op het podium en in de zaal werden twee generaties Antwerp Massive verenigd. - De Farhigh blijkt nen ideale host te zijn. - Zowel Boombastic (met Crucial P aka de Belgische Rodigan) als Back II Bass speelden zalige setjes! (High Grade heb ik jammer genoeg niet meer gezien) Toch ook één groot minpunt: Het blijkt ongelooflijk moeilijk te zijn om mensen op een deftig uur binnen te krijgen op een feestje. Ik snap het echt niet meer. Voor wie is het eigenlijk interessant om zo laat toe te komen op een feestje? Voor de sounds die daar voor 5 man en ne paardekop staan te draaien al zeker niet, voor de organisatoren nog minder en voor uzelf lijkt het mij toch ook nie echt plezant om 7 euro te betalen en de live optredens te missen. Hier mag heel dringend iets aan veranderen wat mij betreft! ASHAM BAND ONESTYJOHNNY DEN ARTIEST YOSA 'LION' & .?. ERICK JUDAH BACK II BASS
Johnny den Artiest - Spijt van in den tijd
Johnny den Artiest - Smokkelaar op mijne vlo
Johnny den Artiest - Beter bij mij
Johnny den Artiest - Wie got er mee?
Erick Judah - Small Minded People
Erick Judah - Craven Choke Puppy
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Sept 14, 2009 9:58:46 GMT 1
Toch ook één groot minpunt: Het blijkt ongelooflijk moeilijk te zijn om mensen op een deftig uur binnen te krijgen op een feestje. Ik snap het echt niet meer. Voor wie is het eigenlijk interessant om zo laat toe te komen op een feestje? Voor de sounds die daar voor 5 man en ne paardekop staan te draaien al zeker niet, voor de organisatoren nog minder en voor uzelf lijkt het mij toch ook nie echt plezant om 7 euro te betalen en de live optredens te missen. Hier mag heel dringend iets aan veranderen wat mij betreft! Cosign! Voor de rest wast ne meer dan geslaagde avond. Big up den Ashamband die speelden de riddims zo strak dat menig vagijn er jaloers op zou zijn! En door de blazersectie was het dubbel zo hard genieten wa mij betreft, niets is zo erg dan ne reggaeband met casiotrompet. En King Johnny ls. Asham... WOHOW wa ne SHOW! Echt van genoten, het zat allemaal mooi in mekaar en da voor nen eerst showcase samen.. zij die er niet (of te laat) waren hadden retedik ongelijk! Dan Yosa die onmiddelijk begon met mijn favoriete Dennis Brown nummer 'Stay at home' en verder waren het allen waardige covers, zeker geen verkrachte D. Brown versies. Over Eric Judah kan ik weinig zeggen aangezien ik tegen dan ergens aan de bar was blijven hangen.. Nog nen big up aan de organisatie, Back 2 Bass & High Grade. , Boombastic , Asham, Onesty, Johnny, Yosa, Eric Judah en de backing zangeres waarvan ik de naam ni weet dient ook zeker vermeld te worden en de vernieuwde Kavka was ook inorde
|
|