|
Post by misterbobby on Jul 1, 2009 18:48:14 GMT 1
Tenzij ik me schromelijk vergist heb al op affiche zien staan, op www vind ik voorlopig niks... DTC, al vermoed ik 06/09 gezien ook al Antwerp gipsy ska orchestra & Waasland reggae all-stars ( )... www.villapace.be/
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jul 14, 2009 12:15:38 GMT 1
idd zaterdag ziggy & band en zondag AGSO en waasland reggae all stars post aangepast!
|
|
|
Post by Visionz on Sept 2, 2009 19:15:44 GMT 1
Zaterdag Ziggi en zondag Waasland Reggae Allstars: WAASLAND REGGAE ALLSTARS. Uniek eenmalig concert van deze speciaal voor Villa Pace samengestelde Wase supergroep. Brengen covers van bekende reggaenummers maar ook vergeten reggaeparels en reggaeversies van pop- en rocknummers. De basis wordt gevormd door de geroutineerde backingband rond de Sint-Niklase broers Ketami. Zij nodigen een tiental gastmuzikanten uit om buiten het vertrouwde muzikaal genre te stappen en samen 90 minuten lang pure feelgood vibes over de weide te strooien. Met ondermeer leden van Savana Station, Nailpin, Nico Van Gendt Project, Maanzaad, The Loners, Billy The Kill, Los Bastardos Del Bronco en anderen. Sunsplash in a Waasland style! En dat allemaal gratis als ik mij niet vergis!
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 4, 2009 12:43:38 GMT 1
Na ziggy afterparty in izzy ;-)
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 5, 2009 12:14:03 GMT 1
Er zijn nog mensen op zoek naar vervoer van Sint-niklaas, na ziggy, naar tstad... bij voorkeur izzy ;-) Als ge nog plekjes id auto hebt, link me
|
|
|
Post by litoman on Sept 6, 2009 12:01:26 GMT 1
ziggi was weer een boem
|
|
|
Post by Visionz on Sept 6, 2009 14:26:07 GMT 1
Het Castrohof viel kleiner uit dan verwacht en tot een kwartier voor het optreden leek het erop dat Ziggi zou optreden voor een heel select publiek, maar van zodra de eerste reggae melodieën door de boxen knalden verzamelden meer en meer mensen zich voor het podium. Na de intro zette de band de riddim van Triston Palmer's Joker Smoker in en verscheen Ziggi op het podium. De sfeer zat er meteen in en mede door het kleine podium en de locatie werd het een redelijk 'intiem' concert waar oudere nummers (de heerlijke Dennis Brown cover 'Black Magic Woman') met nieuwe nummers (smoke's in the air, gonna leave you, better way, ...) en nog nieuwere nummers afgewisseld werden. Hit na hit passeerde terwijl Ziggi en The Renaissance Band complexloos het beste van zichzelf gaven. Het concert, dat ongeveer anderhalf uur duurde, vloog dan ook voorbij en voor iedereen het goed en wel besefte verliet Ziggi met 'Need to tell you this' alweer het podium. Ondanks de schreeuw om nog één extra nummer verscheen er niemand meer op het podium (ik gok erop dat het niet meer mocht aangezien het concert al een beetje uitgelopen was), maar wij keerden heel tevreden terug huiswaarts. Om het met de woorden van de Mikey te zeggen: " Ziggi was een bom!" Foto's: En nog 2 video's: Ziggi - Black Magic Woman (live @ Villa Pace)
Ziggi - Need To Tell You This (live @ Villa Pace)
-one-
|
|
jacob
3 star frontline soldier
|
Post by jacob on Sept 6, 2009 15:00:33 GMT 1
Ziggi was weer wicked, wanneer niet e? Vond het een zeer gezellig festivalletje, en dit allemaal gratis ! De inwoners van Sint-Niklaas mogen best fier zijn op hun stad!
|
|