|
Post by razsound on Jul 14, 2009 12:52:51 GMT 1
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 19, 2009 18:09:38 GMT 1
is er een tijdsschema?
|
|
|
Post by houstony3k on Aug 22, 2009 13:00:54 GMT 1
Flyer as posted on reggae.be... I don't know the timeshedule also, but i know there will be a separate tent for the sounds. Free camping & good sound equipment. Should be better organised than last year.
|
|
|
Post by razsound on Aug 24, 2009 19:14:27 GMT 1
Friday 28 aug
18u Falcon Beats 19u30 Irie Nation soundsystem 21u Bassment Sound 22u30 Runn Sound 00u00 Lady Lite
Sat. 29
14h Irie nation 15u Falcon beats 16u Ionyouth 17u10 Smiling Jam 18u Blakkahill 19u10 The Arabs 20u Jugglin Discotheque 21u10 Dr Bluebeat 22u Silverbullet 23u10 Jr. King 24u Giraffe Sound ft Dennis Alcapone & Onesty
Rasta Circus
Beatstreet, Ivory Sound, Consience sound, crucial P, RAZ Sound, Blakkahill, Ionyouth
Music will stop when Police breaks down the tent.
|
|
|
Post by elbandido on Aug 24, 2009 22:06:40 GMT 1
|
|
|
Post by Junior on Aug 31, 2009 9:54:23 GMT 1
Police came to early daardoor halve set Dennis Alcapone met geluid dat op niks trok, 2de deel kon het geluid terug omhoog. Spijtig genoeg was er slechts handvol mensen dat de man zn muziek kende en stond hij niet op de main stage en zag je hierdoor ook dat hij het niet met volle goesting deed. Ik heb er allesins van genoten, HEj Heeeej, Waaaah Junior King(Gambia)= nieuwe artiest met WIKKID stem en WIKKID flow, wil ik gerust een volgende keer ook zien Is zalige locatie om klein festivalleke te doen, ni te groot, ni te klein, stoeltjes en tafelkes, zon, lekker eten. Ideaal om een zaterdag door te brengen, vooral omdat er die dag niet echt iets anders te doen was. Toch besloot u van thuis te blijven......... "shame on you", u heeft Dennis Alcapone gemist (good luck seeing him again), Junior King (die zulde nog wel eens zien), some good soundsystemvibes, en ohjaa Dennis Brown dub, Garnett Silk dub, Panhead dub, ........ Runn Sound Ten slotte nog een voor de organisators, alles verliep niet zoals gepland, maar initiatieven zoals reggae fever kunnen alleen maar worden toegejuichd.
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 31, 2009 10:33:57 GMT 1
Toch besloot u van thuis te blijven......... Er was toch wel wat volk hé ? btw: verslagske op www.reggae.be
|
|
|
Post by Junior on Aug 31, 2009 11:51:32 GMT 1
Toch besloot u van thuis te blijven......... Er was toch wel wat volk hé ? btw: verslagske op www.reggae.be Ja, maar ik durf wedden dat dit allemaal volk uit Limburg was. Van de zogenaamde "reggae massive" heb ik niemand gezien. Iedereen doet wat hij wilt, maar naar mijn bescheiden mening ga je als "reggae massive" toch wel naar Dennis Alcapone kijken als hij in Belgie komt. FOUNDATION FOUNDATION FOUNDATION Als wij niet niet hadden moeten draaien had ik de man sowieso ook wel gaan zien.
|
|
|
Post by firebration on Aug 31, 2009 12:08:11 GMT 1
Ja, maar ik durf wedden dat dit allemaal volk uit Limburg was. Van de zogenaamde "reggae massive" heb ik niemand gezien. Iedereen doet wat hij wilt, maar naar mijn bescheiden mening ga je als "reggae massive" toch wel naar Dennis Alcapone kijken als hij in Belgie komt. FOUNDATION FOUNDATION FOUNDATION Als wij niet niet hadden moeten draaien had ik de man sowieso ook wel gaan zien. dtown zat op jospop....was ni van willen...
|
|
|
Post by King David on Aug 31, 2009 12:11:52 GMT 1
te weinig promotie, andere verplichtingen, geen vervoer, geen geld, ............ allemaal redenen waarom iemand daar niet zou kunnen zijn het zal eerder liggen aan niet kunnen dan niet willen
|
|
|
Post by movhisattva on Aug 31, 2009 12:42:12 GMT 1
Als wij niet niet hadden moeten draaien had ik de man sowieso ook wel gaan zien. Idem hier. Zag er leuk festivalleke uit...
|
|
|
Post by Junior on Aug 31, 2009 13:08:51 GMT 1
dtown zat op jospop....was ni van willen... Als wij ni hadden moeten draaien kon ik ook in dorp naast ons naar Mystic breeze, Uphill, Woodowl, Dunda kings kunne gaan kijken. Maar dan kies ik toch om naar een foundation artiest zoals Dennis Alcapone te gaan kijken, want ik durf wedden dat je hem niet meer gaat zien in jouw/zijn leven. Al die sounds gaan we nog duizend keer zien. En no doubt dat je je geamuseerd hebt, maar ik heb paar jaar geleden door 2de zit beslist van niet naar Desmond Dekker te gaan kijken idem met Culture en nu gaat dat niet meer dus voor mij is de keuze toch wel snel gemaakt tussen een avondje soundsystems of een foundation artiest waarvan je weet dat ze elke dag het hoekje om kunnen gaan. Maar nog eens iedereen doet wat hij wil, dit is geen commentaar op mensen die niet gekomen zijn. Het viel me gewoon op dat er zo goed als niemand was van de "massive" dat ik ken. te weinig promotie, andere verplichtingen, geen vervoer, geen geld, ............ allemaal redenen waarom iemand daar niet zou kunnen zijn het zal eerder liggen aan niet kunnen dan niet willen de lange rit, geen goesting, BBQen met vrienden, 2de zit,....... maar je hebt Dennis Alcapone gemist en je gaat hem 9/10 niet meer zien.
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 31, 2009 13:26:24 GMT 1
te weinig promotie, andere verplichtingen, geen vervoer, geen geld, ............ allemaal redenen waarom iemand daar niet zou kunnen zijn het zal eerder liggen aan niet kunnen dan niet willen dat is ook wat ik hoorde... einde vd dure maand en weinig promo, en int Antwerpse veel vraag naar een plekje id auto moeten afslaan (mijn bakske kan er maar 4 aan ze, naast de chauffeur ;D) Maar was wreed nice festivalleke! Zeker de moeite om ermee door te doen... En hoe meer reggaemassive in Limburg hoe beter hé... tmoet overal groeien begot! Kheb gemerkt dat Silverbullit maar ook Basement sound terug wa aant proberen zijn! Nice it nice!
|
|
|
Post by firebration on Aug 31, 2009 13:53:51 GMT 1
dtown zat op jospop....was ni van willen... Als wij ni hadden moeten draaien kon ik ook in dorp naast ons naar Mystic breeze, Uphill, Woodowl, Dunda kings kunne gaan kijken. Maar dan kies ik toch om naar een foundation artiest zoals Dennis Alcapone te gaan kijken, want ik durf wedden dat je hem niet meer gaat zien in jouw/zijn leven. Al die sounds gaan we nog duizend keer zien. En no doubt dat je je geamuseerd hebt, maar ik heb paar jaar geleden door 2de zit beslist van niet naar Desmond Dekker te gaan kijken idem met Culture en nu gaat dat niet meer dus voor mij is de keuze toch wel snel gemaakt tussen een avondje soundsystems of een foundation artiest waarvan je weet dat ze elke dag het hoekje om kunnen gaan. Maar nog eens iedereen doet wat hij wil, dit is geen commentaar op mensen die niet gekomen zijn. Het viel me gewoon op dat er zo goed als niemand was van de "massive" dat ik ken. culture heb ik de laatste keer nog gezien en desmond ook ma het allerlaatste desmond optreden (op dour) heb ik toen wel gemist... ik had doffis ook graag gepasseert zenne, ma ze hadden ons gevraagt om qwat te draaien op jospop en da was ook een feest...ma ik zie u punt...vantijd da ge u afvraagt waar zit iedereen? er zijn zo al optredens geweest in de vk (max romeo bvb) met 40 toeschouwers en dan andere optredens met veel minder goeie artiesten zit het bougevol....er is ni altijd een lijn te trekken...
|
|
|
Post by razsound on Sept 1, 2009 10:54:49 GMT 1
BIG UP LIMBURG MASSIVE.
Het was veel organisatiewerk en spijtig genoeg zijn er enkele dingetjes fout gelopen maar ik denk dat het over de twee dagn toch een geslaagd festivalleke is geweest.
Volgend jaar organiseren we zeker terug een nieuwe reggae fever met alweer verassende artist als dennis alcapone en Jr King (the revelation fyah). BIG UP alle mensen die geholpen hebben, de sounds voor de vette dubs en de massive voor de sfeer en de opkomst.
Grts, RAZ Sound
PS: Dennis Alcapone is the nicest artist in business!!!
|
|