|
Post by Inspektah Mike on Aug 19, 2009 11:48:05 GMT 1
|
|
|
Post by blazeitup on Aug 19, 2009 12:36:16 GMT 1
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 19, 2009 12:49:43 GMT 1
Kinja & Sergio --> good words... yo selfmade internetbadman huh de battyman... yuh caan come & dis d reel crocs deh!!! WIPE OFF UR MAKE-UP weh mi gun?!!! YOW hunchbackalienlookinpalebattymanhandicapped papa pedro servant wa deed u denke da ge erin kon menge? jarenlang uwe mond dicht en nu komt ge spreke? go sit down you little pedro servant.
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 19, 2009 12:56:34 GMT 1
action speak louder then words! next one who try step up and try a thing. dont give me no backanswer!
|
|
|
Post by sensi on Aug 19, 2009 12:59:38 GMT 1
ge gaat er over!! en das geweun wuk da ik peize... en heeft trouwens nix met pedro te maken...
fuck jun youtube postjes... redelik tristigen briel...
en check min posts...jarenlang reggae en de cultuur en de islandvibes gepromoot en zal het blijven doen!!! (zie min post ierboven: promotie vo de Samboni é of moe'k et ol uitleggen miskien ?!!!)
zoe'k mo de youtube counteractie
en wuk doe je gi ier eigenlik, DIT IS EEN REGGAE FORUM! fucker
noaste kjè kom et zeggn in min farre, anoniempje
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 19, 2009 13:00:47 GMT 1
Little small children, stay out of the yard! little small youth run the world eversince! you fi go!
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 19, 2009 13:02:35 GMT 1
ge gaat er over!! en das geweun wuk da ik peize... en heeft trouwens nix met pedro te maken... fuck jun youtube postjes... redelik tristigen briel... en check min posts...jarenlang reggae en de cultuur en de islandvibes gepromoot en zal het blijven doen!!! (zie min post ierboven: promotie vo de Samboni é of moe'k et ol uitleggen miskien ?!!!) zoe'k mo de youtube counteractie en wuk doe je gi ier eigenlik, DIT IS EEN REGGAE FORUM! fucker noaste kjè kom et zeggn in min farre, anoniempje kom don't cry als t ge verliest ;D
|
|
|
Post by General on Aug 19, 2009 13:17:58 GMT 1
In het vervolg niet meer zo snel conclusies trekken zou ik zo zeggen... Ok, misschien wel te snel conclusies getrokken. Ik had geen rekening gehouden met het ongelukkige toeval dat er uitgerekend bij deze persoon, op deze moment problemen met pro-boards konden zijn. Wat de rumours en de komkommertijd betreffen Mickey: roddelen doe ik niet aan mee en mezelf interessant proberen te maken door zo maar wat op een forum te posten is ook mijn stijl niet. Soit, probleem is opgelost, dus genoeg daar over.
|
|
|
Post by sensi on Aug 19, 2009 13:20:27 GMT 1
nog nooit verloren en zal nooit verliezen
hier wordt er geprobeerd te zorgen vo de unity tussen ol de reggaemassive van vlaanderen en wallonie (en wok erbuiten frankrijk, holland, maakt ni uit van woa) en gi komt ier den boel verzieken met jun fuckery... ben't kotsekotse-kotsebeu!!!!! en doarom ei'k gereageerd .
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 19, 2009 13:25:48 GMT 1
nog nooit verloren en zal nooit verliezen hier wordt er geprobeerd te zorgen vo de unity tussen ol de reggaemassive van vlaanderen en wallonie (en wok erbuiten frankrijk, holland, maakt ni uit van woa) en gi komt ier den boel verzieken met jun fuckery... ben't kotsekotse-kotsebeu!!!!! en doarom ei'k gereageerd . ok wa ge maar wilt sensi, told you to sit down but you keep on talking. talk keep them talking, laugh when they're talking, we got a lot more coming!
|
|
|
Post by SPLIFF on Aug 19, 2009 13:57:35 GMT 1
Haha, big up sensi!!!
Te ne zotn é die kerel ier! Wukne worst zeg, at ndeen gin skipn verdient... Haha klegge mij krom!
Goe bezig gastjes en vooral bluven gaaaaoooon!! (mo vergit de liefde ni é) :-)
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 19, 2009 14:03:16 GMT 1
Haha, big up sensi!!! Te ne zotn é die kerel ier! Wukne worst zeg, at ndeen gin skipn verdient... Haha klegge mij krom! Goe bezig gastjes en vooral bluven gaaaaoooon!! (mo vergit de liefde ni é) :-) nee vergete we nie, by special request dan, TUNE!!
|
|
|
Post by SPLIFF on Aug 19, 2009 14:24:50 GMT 1
hahahaha bjistig geweun! Die kerel mjint da geweun ofwa?
Ji wel vergeten van spel te moaken....
|
|
|
Post by sensi on Aug 19, 2009 14:38:25 GMT 1
t' è ne blootn... en we goan em toch ni tegenkomn (of ie goat ni durvn zeggen)... dus loaten we 'em nu stille.. heeft zin 5min of internetfame gehad... enne zwoar representn é seffens uknowwhatimean... link up aje nog kjè in de streke zit
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 19, 2009 14:48:55 GMT 1
hahahaha bjistig geweun! Die kerel mjint da geweun ofwa? Ji wel vergeten van spel te moaken.... of ik da mijnt? spel? vergete? en wa meer? dalijk vraagt ge nog excuus?
|
|