|
Post by Dunda B on Jun 6, 2009 15:01:20 GMT 1
big up heartbeat for promoting! was a wikid night...
i say,
First round, very sticky but SLAB take it Second round, SLAB 100 procent, ivory was nergens die ronde Dub Fi Dub, Moest ivory gewonnen hebben ZEKER !
Ricky idd wa onzeker, en moest mss gwn kort gezegt hebbe die of die wint! maarjah als ge dan ne janker hebt die er dan nie mee akkoord gaat en dan uiteindelijk zelf de micro pakt waardoor er een hervoting komt ... en kweet nie wat het juist was ( split point ? Wha dat ) nuja zeeeer belachelijk naar mijn mening! jammer dat ivory hun voorbeeld dan zo volgde...
maar al bij al heb er zwaar van genoten! HEARTBEAT ANYTIME MI BREDRINS! you large ... Big up al de massive, al de early massive die er was, you made it a wikid night!
|
|
|
Post by Dunda B on Jun 6, 2009 15:02:54 GMT 1
ik ben zelf niet geweest maar een vraagje aan wie er wel was. Was het nu een meerwaarde voor de clash dat er geen callouts mochten gespeeld worden? Helemaal niet! namecalling tunes zijn de bom ! maar das mijn idee erover
|
|
|
Post by Sifakah on Jun 6, 2009 15:22:40 GMT 1
lord, what a controversy ! en wa ne zwaren dag op't werk vandaag
In mijn ogen een verdiende overwinning voor SLAB, efkes mijne rundown
warmup: van chaka chaka heb ik ni teveel gezien, maar hun laatste 4 tunes waren telkens afwisselend nen dub op ne nieuwe riddim en dan ne foundation tune ... bekke van 't een naar 't ander uiterste ... en ne warm up draaien voor ne war is ni gemakkelijk ma 't zou toch meer moeten gaan over de massive klaarmaken voor war dan uw eigen te promoten op da moment bicky en ricky namen met veel vuur over en kregen 't publiek in gang maar verslapte na efkes, en denk da de massive ondertusse ook de tijd rijp vond om de clash te late beginnen
1e ronde: in mijn ogen zwakke ronde van de duitsers, veel van hun tunes waren gewoon op slechte riddims gecut ... ivory speelde ook ni echt een geweldige ronde, maar nam in mijn ogen toch het punt (en de rest van't publiek gaf mij gelijk) 't geween van Marcus over die beslissing was het begin van het gediscussieer da daarna een routine werd bij elke stemming, win lose or draw veel problemen met de sound; de boxen vielen afwisselend links en rechts ne keer weg .. heeft veel vibes gekilled imo .. zou ook nog in de volgende rondes regelmatig gebeuren
2e ronde: wikid setke van de Duitsers, veel oldskool dancehall, forward after forward ... in mijn ogen hebben ze hier den trophy gepakt ivory hun ronde was ni slecht maar nie genoeg om sting weg te blazen
3e ronde: terechte draw in mijn ogen ... had veel sneller beslist mogen worden want was in mijn ogen redelijk duidelijk (en denk ik ook de enige juiste beslissing op da moment)
dub fi dub: -tristan palmer (entertainment) van ivory met de counter (zelfde tune maar combo met u roy) van sting ... sting kreeg nen dikke forward en het punt, maar ook al vind ik sting hun tune zalig, 'k vond de grens tussen counteraction en playback daar toch maar dun (geen coutneraction lyrics, moest den tristan nu "counteraction" ipv "combination" zingen was't een heel ander verhaal) - was blijkbaar planneke van ivory want op die counteraction kwam ne countercounteraction, alleen kwam die ni echt over, der was nog teveel lawaai (imho had rascal daar de zaal moete stil krijge) en tune stond te stil kweet nimeer juist wa sting speelde ma den kda ze dees punt ook pakten
voor de rest zou ik den audio nog eens moete luistere, 't ging allemaal nogal snel een veel cotnroversy wel herinner ik mij nog nen hele slechte Alton Ellis van sting (It's A Shame op ne geweldig slechte riddim), daarop ne counteraction van ivory die een paar tunes later kwam en dus tel aat, de lee perry en culture van sting, ... alé uiteindelijk tot 7-7 gekomen (ik denk na ne freddie mcgregor van ivory?), dan winning tune ... was dacht ik toch voor sting, misschien ook door de frustratie in rascal zijne speech na een stuk of 10 keer te stemmen uiteindelijk dan toch sting als de winnaar aangeduid
(en ik vind die "broken hearted soundboy" dub van luciano die ze ook met de vorige clash speelden in hun winning segment echt lame, wa zout in de wonde strooien ... ma soit)
spijtig van de soundtroubles opkomst was wel in orde, goe vol maar toch nog geen sardineblikske ne clash hosten is ni gemakkelijk maar ricky in mijn ogen hadde soms toch wa meer op uw strepen mogen staan ... als er een jury had geweest die u had kunnen backen had da ook al gemakkelijker geweest
hopelijk komt de beloofde rematch der in duitsland, en stelt ivory ginder orde op zaken
dus congrats to Sting for taking the trophy to ivory for coming to war fully loaded, still my sound, fi real to heartbeat for putting up this clash en aan de massive om aanwezig te zijn en sounds een goeie reden te geven om te stoppen met elke keer te lullen over bias bias
one love
|
|
|
Post by Sifakah on Jun 6, 2009 15:25:01 GMT 1
ik ben zelf niet geweest maar een vraagje aan wie er wel was. Was het nu een meerwaarde voor de clash dat er geen callouts mochten gespeeld worden? kweet ni of't een meerwaarde was maar 'k heb alleszins geen callouts gemist probleem met al die customs is da da enkel werkt als ze goed zijn ... grappig, hard en persoonlijk ... maar der wordt in overdreven dus zitten er te veel slechte bij en verliezen ze hun waarde just my 2 cents
|
|
|
Post by Inspektah Mike on Jun 6, 2009 18:51:52 GMT 1
Congrats to SLAB & Ivory, this was one sticky, but wicked clash. I heard wicked dubs from both sounds, but i can't tell who's the winner for this clash. But all the crying about who took the points was just very boring and putted down the vibes.
About the sound, i don't know how many times i've said it already, you have to stop @ 0 and not +10 db in the red, that's what fuck up the sound, so soundboys its youre own fault. I&I really can't teach you :-(
To my regrets i also have to tell you that there will be no audio from this clash, the HD Recorder was put off without stopping the recording.
For a clash like this you have to hire a full PA with the right materials and an engineer who's paid for it. Look @ Riddimclash and other big clashes, there is money for things like this and the sound and the audio is cristalclear. But good stuff and service costs money, and thats where lies the problem. If you pay peanuts, you get monkeys.
But anyway, thanks to Heartbeat Movement for making this possible, big up to all massive inside. It was a great night and big promotion for reggae music inna D town and Belgium.
|
|
|
Post by Friendly on Jun 6, 2009 19:11:00 GMT 1
bordel geenen audio
goeie clash, nuff controversy large up Heartbeat family for organising this, promoting clash aint easy
|
|
|
Post by sergio on Jun 6, 2009 19:33:41 GMT 1
To my regrets i also have to tell you that there will be no audio from this clash, the HD Recorder was put off without stopping the recording. .
|
|
|
Post by amoz on Jun 6, 2009 22:06:15 GMT 1
To my regrets i also have to tell you that there will be no audio from this clash, the HD Recorder was put off without stopping the recording. . Dju dedju!! Ik ga mee bleiten, Sergio.
|
|
|
Post by Sifakah on Jun 7, 2009 0:16:10 GMT 1
kut mè pere
|
|
|
Post by countryman on Jun 7, 2009 10:18:09 GMT 1
Nuff love and respect to the sting like bee fam. and ivory brothers....was echt vetkes en sticky! congrats 2 sting like a bee!!!!! vet nachtje met gemixte gevoelens (voor wie het niet weet, 't is countryman aka ricky) soundboys/massive sorry voor de sound vrijdagnacht (we hebben een instal gehuurd om dit te vermeiden en boom 't gebeurd toch niet zeker, kak in dozen) maar inderdaad zoals inspectah mike heeft gepost.... you have to stop @ 0 and not +10 db in the red, that's what fuck up . de audio is kut met pere ( voor mij en skatty doffis dikke kut met pere, wij waren vrijdag zo bezig met coordineren dat we zelf ni echt meer weten wie wat heeft gespeeld ) shit kan gebeuren! (maar 't is waar, ms wa veel shit voor een avondje) MAAR geen paniek alles staat op film....de qualiteit van de film audio is niet slecht, dus soundfam. geen paniek ge zult het nog eens kunnen herbeleven op YOUTUBE! (ook een dikke OEF voor skatty en mij). Ja inderdaad een clash hosten is niet zelfde als een dance hosten... Een nonkel van mij zij gisteren....''NE REF ZAAN DAS NI GEMAKELAAK, MO ASDE A LA FIN DE GOOIE KEUZE ET GEMOKT DEN ESt GOOD GEGOEN'' volgende PITFIGHT NOG beter.....das een feit! big respect voor mijn country breukes SKANKING REBEL! lekkere after bounce! respect aan de massive van Gullegem, BXL, Antwerpen, Leuven, Dundaland, mijn D-town gangsters, LIéGE,Germany, Netherland, ...all massive from the east, west, north and south.
|
|
|
Post by sergio on Jun 7, 2009 10:48:48 GMT 1
Ik weet wel der er ene de clash heeft gefilmp,vanachter opt podium.Mss kunde daar den audio van rippen,al zal de kwaliteit veel minder zijn.Iemand die die cameraman kent?
|
|
|
Post by Sifakah on Jun 7, 2009 12:24:13 GMT 1
MAAR geen paniek alles staat op film....de qualiteit van de film audio is niet slecht, dus soundfam. geen paniek ge zult het nog eens kunnen herbeleven op YOUTUBE!
|
|
|
Post by sergio on Jun 7, 2009 13:17:08 GMT 1
OEF
|
|
|
Post by bellyranx on Jun 19, 2009 11:59:09 GMT 1
|
|
|