|
Post by Fireman on Jun 5, 2009 12:13:56 GMT 1
Door een last minute change zit ik precies me vervoersproblemen. Al doorgaan geraak ik er wel met het openbaar vervoer. Voor de terugreis hoopte ik dat er nog iemand een tweetal plekjes over had int voituur richting westside. Wie voelt zich eventueel geroepen.. Call me (0473/49.89.28) of PM me of facebook me, tis me eender. Alvast bedankt op voorhand!
-One- Vuurman
|
|
|
Post by DonFuego on Jun 5, 2009 13:13:29 GMT 1
Fuego ready.... Kaboomm
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jun 5, 2009 13:40:19 GMT 1
KLAAR!
|
|
|
Post by Kinja on Jun 5, 2009 14:28:38 GMT 1
want zal er niet geraken. Lame excuse! Niets is te ver voor echte clashheads! Lol!
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jun 5, 2009 15:37:10 GMT 1
reddy... ma wa is den inkom eigenlijk?
|
|
|
|
Post by countryman on Jun 5, 2009 15:56:56 GMT 1
10 euro entree........
|
|
|
Post by J on Jun 5, 2009 18:02:05 GMT 1
ready like freddy & teddy mek sure the coffin is ready :-)
|
|
|
Post by firebration on Jun 5, 2009 19:47:03 GMT 1
Dancehall ago run red!!! Mo' Fyah inna Dtown 2nite!!!PLAPLPALPAPLA!!!
|
|
|
Post by sergio on Jun 6, 2009 10:36:40 GMT 1
Eerste 2 rondes van Ivory was Lame,kweet ni wie hun tunes afmixed,maar t kwam der ni uit.Ook riddimkeuze stelde teleur,teveel vant zelfde en te rustige riddim.Hadden meer boomboom riddims moeten tussenzitten.En de stem van de zanger kwam der ni altijd uit.Herinner mij ne Glenn Washington,damn,ik kon die bijna ni horen zingen. Anyway , Ivory a young sound,still can learn alot,Big up still and thanx fi another clashnight.
|
|
|
Post by dubplatebelgium on Jun 6, 2009 10:39:33 GMT 1
and the winner is...??
|
|
|
Post by sergio on Jun 6, 2009 11:02:23 GMT 1
Sting like a bee..meer creativitieit
|
|
|
Post by Bmas on Jun 6, 2009 12:12:07 GMT 1
A nice nite !
Iedere sound die clasht krijgt mijn respect no mather if u win , loose or draw.
Big up SLAB on the win , verdiend ! Big up Ivory for the entertainment, big sound ! Big up Heartbeat for promoting !
Alleen het geluid suckte wel harder dan Pamela Anderson
MORE WAR !
|
|
|
Post by Chica Isa on Jun 6, 2009 14:15:25 GMT 1
Hmm, ik vond 't een chaotische clash van begin tot einde spijtig genoeg.. minimaal kwaliteit van geluid, veel haters in de zaal, continu boe-geroep langs links èn rechts bij èlke tune.. vermoeiend .. Qua muzikale prestaties zal k eerst nog es de audio moeten beluisteren.. der is veel foundation gespeeld en terecht, maar hier en daar wat up-tempo-platen hadden mij persoonlijk ook knn bekoren in ne clash.. Ik vond Ivory id dfd beter dan Slab, maar het publiek besliste anders. Rikkie creëerde nog meer chaos dan dat er al was.. dan roepen en schreeuwen, dan handen omhoog, dan aan éne kant gaan staan, dan nog eens de lichten verhangen om de hele zaal te knn zien, ... 't had wat strakker gemoeten. Ik vond de Pitfight algemeen een beetje PIT mankeren.. op alle gebied. Maarja, ondanks dat blijf ik wel nog hevige Ivoryfan ;D Ik ben ervan overtuigd dat ze meer in hun mars hebben dan dat ze hebben laten zien! Ps: Rascal: 't is ne war, ge had die mannen verbaal meer kunnen/mogen afmaken
|
|
fila
3 star frontline soldier
|
Post by fila on Jun 6, 2009 14:59:08 GMT 1
ik ben zelf niet geweest maar een vraagje aan wie er wel was. Was het nu een meerwaarde voor de clash dat er geen callouts mochten gespeeld worden?
|
|