|
Post by Ali B on Apr 17, 2009 18:58:39 GMT 1
Als student master in toerisme schrijf ik een korte verhandeling over het sekstoerisme in jamaica. Meer bepaald over wat de rasta's en andere jamaicanen hiervan vinden.
Als iemand hierover info heeft of ergens een goede link heeft, gelieve het dan te laten weten.
Thanx, greetz
|
|
|
Post by rasborsalino on Apr 23, 2009 17:01:36 GMT 1
Er zijn al duizenden rentals, met of zonder dreads,mannelijk en vrouwlijk, die van deze vorm van toerisme leven. En er dan ook echt goed van leven. Een uitspraak van Edward Seaga (ex prime minister) geuit in de jaren zeventig: Send your daughters to Negril to catch a whiteman. Ga eens een kijkje nemen op het eiland en je zal merken dat het vooral jamaicaanse mannen zijn die op de toeristen jagen.
|
|
|
Post by skandalamophana on Apr 24, 2009 15:41:02 GMT 1
ooit is er eens een tv reportage geweest over dit onderwerp. kan wel niet zeggen wanneer of op welke post.
en je hebt toch van die strictly sex resorts?
|
|
|
Post by rasborsalino on Apr 24, 2009 22:27:18 GMT 1
ooit is er eens een tv reportage geweest over dit onderwerp. kan wel niet zeggen wanneer of op welke post. en je hebt toch van die strictly sex resorts? Die sex resorts bestaan niet. Er is wel zoiets als Hedonism in Negril en Runaway bay. Dat zijn gewoon chique all in resorts waar een mens in zijn blote kont mag rondlopen, en dan alleen in de daarvoor voorziene areas. Het entertainment mag wel "pikant" genoemd worden. Ze doen er jaarlijks een Miss en mister nude verkiezing en schieten er ook wel eens (vooral bij de opening van zo'n resort) fotoshoots voor playboy e.d.
|
|
|
Post by Ali B on May 9, 2009 11:57:25 GMT 1
Merci voor de reacties al. heb ondertussen al het één en het ander gevonden. Ik zoek eventueel wel nog de lyrics van enkele nummers op de Negril Chill Challenge van Yellow & Chaplin.
De nummers Rent-a-dread & Don't drop ya pants
Als iemand die weet staan, of het ziet zitten om die zelf neer te schrijven...
of als je nog andere lyrics weet staan met een verwijzing naar dit fenomeen, please let me know
Greetz
|
|
|
Post by rasborsalino on May 11, 2009 7:12:26 GMT 1
Die lyrics kan ik je wel bezorgen als je geduld hebt. Moet dan nog eens naar de plaat luisteren.
Check ook General Degrees : Don' waan to go to Negril
|
|
Webster
3 star frontline soldier
|
Post by Webster on Jun 5, 2009 22:37:00 GMT 1
check ook konshens - rasta imposta
|
|