|
Post by Jah Rebel on Apr 8, 2009 13:58:49 GMT 1
What the fuck is next?
VERBOD OP MP3 VOOR VOETGANGERS? Mogelijk komt er een verbod voor voet- gangers en fietsers om een mp3-speler te dragen in het verkeer. Staatssecretaris voor Mobiliteit Etien- ne Schouppe (CD&V) heeft daarover een studie besteld. "Ik sta niet te trappelen van ongeduld om weer een nieuw regeltje uit te vaar- digen", zegt Schouppe. "Maar verschil- lende verkeersdeskundigen zeggen dat zo'n verbod nodig is omdat mp3's een mogelijke bron zijn van ongelukken." Ook het verkeerscentrum BIVV wijst op de gevaren van het nieuwe fenomeen. Een studie moet nog voor de zomer uitwijzen
Als dit erdoor komt pleit ik voor algemene civiele ongehoorzaamheid. Ik luister het vaakst muziek terwijl ik onderweg ben, die apparaten zijn daar tenslotte ook voor ontworpen en waarom mag een chauffeur ongestoord radio luisteren en een voetganger/fietser niet? Dikke bullshit!
Ites, Rebel
|
|
|
Post by General Jonee on Apr 8, 2009 14:58:49 GMT 1
tis weer een idee van de tjeven zulle! Dit is echt het meest idiote dat ik al gehoord heb, dan moeten ze idd ook de autoradio verbieden hé. Maar bedoel als ne mens nu al niet meer zop zijn gemakske over tstraat mag lopen met een muziekske op? Waar gaat dat heen. En een verbod op mp3 speler, wat met een walk man of is het alles met oortjes? En wat met de oldskool boombox? Bedoel die tjeven denken echt ni na hé maar eigenlijk laat dat vebrod op de mp3 speler maar komen ik ben er klaar voor
|
|
|
Post by Jah Rebel on Apr 8, 2009 15:53:14 GMT 1
Ja goed punt: waar zaten die in de tijd van de Sony walkmans? Die doen precies of dit een compleet nieuw fenomeen is... randdebielen!
Ites, Rebel
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Apr 8, 2009 16:35:31 GMT 1
Ja goed punt: waar zaten die in de tijd van de Sony walkmans? .. randdebielen! Ites, Rebel Randdebielen??!! die jeugd van tegenwoordig moesten ze verdomme meer verbieden, met hun lawaai op hunne kop waar verdorie heel den tram mee nor moet luisteren en als ne mengs vriendelijk vraagt om efkes opzij te gaan dan horen ze u ni.. en als ge dan op hun schouders tikt, bezien ze u alsof da ge ne randdebiel zijt.. Ze moeten langer naar tschool gaan en meer thuis binnen zitten.. in onze tijd he... Ge zou der beter een voorbeeld aan nemen gij, poterverdorie... Ze zouden u eens over de knie moeten trekken, ge zou ni meer zo veel praat hebben... Crapuul, Nozem, ... REBEL!!! .. en da's daar nog fier op ook hé... "Jah Rebel"... terug de legerdienst invoeren ja, da zeg kik
|
|
|
Post by Jah Rebel on Apr 8, 2009 17:50:04 GMT 1
Nuts gij smeerlapke ;D Nee, serieus tegen die lawaaioverlast ben ik ook, maar dat heeft met opvoeding en normen en waarden te maken en met doof zijn waarschijnlijk Ites, Rebel
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Apr 8, 2009 19:39:50 GMT 1
... en met doof zijn waarschijnlijk Ites, Rebel ...WA ZEGDE??
|
|
|
Post by LadyMiki aka Warrior Queen on Apr 8, 2009 20:14:21 GMT 1
... en met doof zijn waarschijnlijk Ites, Rebel ...WA ZEGDE?? ;D
|
|
|
Post by Benji!! on Apr 9, 2009 9:07:41 GMT 1
|
|
|
Post by General Jonee on Apr 9, 2009 10:01:32 GMT 1
wat is er gebeurd met naar links kijken & rechts kijken? ik wist ni dat je een overweg oversteekt door eens goed links en rechts te luisteren...... ;D
|
|
|
Post by Benji!! on Apr 9, 2009 10:17:54 GMT 1
tja, binnenkort verplicht nen helm op uw hoofd als ge de straat opgaat.
|
|
|
Post by heartical on Apr 9, 2009 13:58:36 GMT 1
tja, binnenkort verplicht nen helm op uw hoofd als ge de straat opgaat. Heb ik ook al bedacht, dat zou toch een stuk veiliger zijn
|
|
|
Post by General Jonee on Apr 9, 2009 14:29:40 GMT 1
of niet meer buitenkomen en een verbod op hoeken binnenshuis
|
|
|
Post by General Jonee on Apr 10, 2009 10:31:09 GMT 1
Politie wil waterpistoolspel in Gent niet (Belga) vr 10/04/09 07:54 - De politie van Gent verbiedt een straatspel met waterpistolen. Vanaf maandag willen zevenhonderd mensen "Gotcha" spelen in de Arteveldestad. Deelnemers proberen elkaar te raken met een waterpistool. Het spel duurt een maand, en dat ziet de politie niet zitten.
"Gotcha" is een populair spel bij studenten en bestaat al tientallen jaren. De "Gotcha" van volgende week zou de grootste ooit in ons land worden. Er schreven zich al zevenhonderd mensen in via de sociale netwerksite Facebook.
Maar de Gentse politie ziet het spel niet zitten. "Je moet het totaalconcept bekijken. Het spel zou meer dan een maand duren op het openbare domein van Gent. Het is onmogelijk om dat goed te briefen aan onze mensen. Op het ogenblik dat een klacht binnenkomt van een ongeruste burger moeten we daar aandacht aan schenken, en het kan leiden tot incidenten", verduidelijkt commissaris Patrick Joos.
"Gotcha" mag wel doorgaan als een alternatief gevonden wordt voor de waterpistolen. "Misschien doen we het waterballonnen", reageren de organisatoren in Het Nieuwsblad.
op stupiditeit staan geen grenzen leve het verbod
|
|