|
Post by Visionz on Nov 25, 2008 12:38:43 GMT 1
Gisterenavond om 23u in een programma dat bass-lab ofzoiets noemt. Ne (dub)remix van Dreaming van Movado die ik (de fans horen het mij misschien niet graag zeggen) beter vond dan het origineel. Ik vermoed dat ge het op de website van Stubru wel kunt herbeluisteren (het was het 2de nummer van het programma. Het eerste was ne remix van Chase The Devil). Check it!
|
|
|
Post by Visionz on Nov 25, 2008 12:53:27 GMT 1
|
|
|
Post by Dr. Loewemantado on Nov 25, 2008 21:36:33 GMT 1
Ja dat is zeker niet slecht. Wel een freaky versie van Chase The Devil moet ik zeggen Maarja, dat is nu eenmaal dubstep
|
|
|
Post by Selector Waxx on Nov 27, 2008 23:56:16 GMT 1
het is dubstep, een genre dat DnB, dub, electro en nog wat andere muziekstijlen mengt tot een 140bpm bass heavy electronische dub. Het is zeer donker en electronisch van aard, dus meschien niet voor iedereen weggelegd. Als je veel dubstep wil horen, moet je eens luisteren naar wwww.subfm.com. Belgische dj's die te checken zijn zijn Bun Zero (Stainage Crew - brussels en absolute wereldtop), Dj Mate & Fudge (Warriors), Gaz (Pull Up), Knorsq (Dehael/Bombadub), Kastor & Dice (Untiteld), ... Elke maand zijn er wel feesten (in a'pen is dat in het Trix met Untiteld) overal. Het is al een eindje bezig en is best wel een interessante scene. Op SubFM heb je shows van Bunzero (de donderdag avond vanaf 19h tot 21h) en Knorsq met zijn Bombadub (Maandag namiddag van 15h tot 17h).
|
|
|
Post by Botcha on Nov 28, 2008 18:26:18 GMT 1
|
|