|
Post by Natacha on Nov 17, 2008 19:43:55 GMT 1
Boe CD&V! Sauwens leeft inderdaad in een andere wereld...Geert Lambert heeft dik gelijk! Vlaams progressief stemmen dus bij de volgende verkiezingen ;-)
|
|
|
Post by topshotter on Nov 23, 2008 11:45:09 GMT 1
in De Morgen van dees weekend:
Eindhoven wil zelf cannabis kweken voor de coffeeshops uit de stad
43 coffeeshops uit Amsterdam zullen moeten sluiten tegen 2011 omdat ze binnen een straal van 200 - 250m van een middelbare school liggen
> er gaan stemmen op om de toegang tot coffeeshops te beperken tot inwoners van de gemeenten/steden waar men woont (zelfde principe als containerparken enz...)
|
|
|
Post by Natacha on Nov 24, 2008 16:50:31 GMT 1
in De Morgen van dees weekend: Eindhoven wil zelf cannabis kweken voor de coffeeshops uit de stad 43 coffeeshops uit Amsterdam zullen moeten sluiten tegen 2011 omdat ze binnen een straal van 200 - 250m van een middelbare school liggen > er gaan stemmen op om de toegang tot coffeeshops te beperken tot inwoners van de gemeenten/steden waar men woont (zelfde principe als containerparken enz...) Ik las in de Nederlandse krant van zaterdag dat de rechter besliste dat het niet kan dat enkel Nederlanders (of stadsbewoners) binnen mogen in de coffeeshops. Reden: Discriminatie
|
|
|
Post by Visionz on Nov 25, 2008 12:57:19 GMT 1
Die gecontroleerde kweek vind ik anders wel een goed idee.
|
|
|
Post by dubrider on Nov 25, 2008 17:05:38 GMT 1
Boe CD&V! Sauwens leeft inderdaad in een andere wereld...Geert Lambert heeft dik gelijk! Vlaams progressief stemmen dus bij de volgende verkiezingen ;-) Vl-Pro? nee bedankt!
|
|
|
Post by topshotter on Nov 25, 2008 17:57:10 GMT 1
[/quote] Ik las in de Nederlandse krant van zaterdag dat de rechter besliste dat het niet kan dat enkel Nederlanders (of stadsbewoners) binnen mogen in de coffeeshops. Reden: Discriminatie [/quote] Kan best zijn, maar er loopt al een zaak (in beroep) sinds 2004 bij het Europees Hof in Straatsburg. Daarin wil de stad Maastricht toch buitenlanders de toegang tot de coffeeshops kunnen ontzeggen. (bron: De Humo 25 nov)
|
|
|
Post by Natacha on Nov 25, 2008 18:10:00 GMT 1
Ik las in de Nederlandse krant van zaterdag dat de rechter besliste dat het niet kan dat enkel Nederlanders (of stadsbewoners) binnen mogen in de coffeeshops. Reden: Discriminatie [/quote] Kan best zijn, maar er loopt al een zaak (in beroep) sinds 2004 bij het Europees Hof in Straatsburg. Daarin wil de stad Maastricht toch buitenlanders de toegang tot de coffeeshops kunnen ontzeggen. (bron: De Humo 25 nov) [/quote] Ok mijn excuses, ik was hier niet van op de hoogte en de Nederlandse krant blijkbaar ook niet (Er loopt hier iets mis met de "quotes" of ligt het aan mijn pc?)
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 25, 2008 20:52:00 GMT 1
Die gecontroleerde kweek vind ik anders wel een goed idee. Awel ikke ook
|
|