nele
new memba
fo' shizzle my nizzle
|
Post by nele on Oct 22, 2008 13:40:49 GMT 1
FROM DHR yaaaw I SEE NUFF CONTROVERSY GWAN SINCE WE WIN RIDDIMCLASH. AND IN MY BOOK THATS A GOOD THING. EVERY BIG SOUND NEED SOME CONTROVERSE TO MAKE PEOPLE TALK BOUT YOU AND REMEMBER YOU. WE HAVE BEEN ABLE TO SPREAD OUR NAME AROUND THE GLOBE IN A FAST WAY. AND WE HERE TO STAY !
BUDA
WWW.CIVALIZEE.COM WWW.MYSPACE.COM/CIVALIZEE
TO CLEAR UP SOME THINGS THIS IS A POST I MADE ON THE GERMAN BOARD. BOUT SOUNDQUAKE STEPPING OUTA CLASHBISS, BUSSES, CUSTUMS ETC...
If you dont prepare well for a clash you get a bag shit over you if you do you buyed up the clash ....
so i guess some people just want to believe what they want to believe.
I know its easy to shoot on the winner cus we in the spotlight now. And if i cannot take no critics (right or wrong) i shouldnt be in it. So go ahead and debate about it. Cause a clash without controverse is like chicken without jerk !
Much love to my bredrin of Irie crew , Herbalize it, Trinity , Soundquake , XTAC. Everyone represented there sound well.
Hope to see you peeps ina dance soon ...
One Love Buda & the crew.quote] mensen zijn mensen, en al van de moment dat wij hier voet hebben neergezet is de drang om te overwinnen enorm groot bij velen. dit kan enkel voortkomen uit jaloezie en naiviteit, dus ik zeg: trek er u geen bal van aan. praten over anderen is altijd makkelijker dan over uzelf praten! doe uw ding op de manier dat t voor u t beste aanvoelt en meer moet da ni zijn. maar k vind t schoon da ge'r zo'n goeie reply op hebt gegeven. meer kunde ook ni doen zenne. wees uzelf en de rest kan dan maar oprotten. kvond de show een boem just gelijk iedereen anders in de zaal! en die beker bewijst meer dan genoeg, geniet er van!!!
|
|
|
Post by countryman on Oct 22, 2008 14:26:20 GMT 1
yes man raspect om te representen wie da je zij.....BIG up buda!
|
|
|
Post by Lotte on Oct 22, 2008 14:54:16 GMT 1
Tis de hele doos, mét strik en al, en niet enkel wat er in de box zit. Dat is mooi gezegd en volgens mij toch helemaal waar! Voor die prijs verwachte ik toch wat show! Van mijnentwege ook een dikke proficiat met de overwinning! Dat gezever over die bussen... Iedereen die wou kon er toch naartoe?? Precies of wij omgekocht werden... dan werd ik toch vergeten bij de uitbetaling!
|
|
|
Post by east-end-rock on Oct 22, 2008 16:41:30 GMT 1
|
|
|
Post by Mikey Ché on Oct 22, 2008 18:09:48 GMT 1
Toen ons bus den eerste keer in panne stond ,op een of andere parking,zijn der een paar rap overgestapt op een andere bus: ---> Shame on you,lafaards Ik vond dat eerlijk gezegd ook redelijk * Wat ik erger vond is het disrespect dat ik kreeg van enkelen voor de busorganisatie, toen de rode Antwerpse bus voor een tweede maal in panne stond op de ring van Keulen, op 5min van de venue en wij met de twee andere bussen doorreden. Die 50 mensen konden zomaar niet op die twee andere bussen bij, die chauffeurs konden daar niet mee lachen. Dus ik heb toen op enkele seconden beslist om door te rijden, iedereen van de zwarte bus te jagen als we daar waren en een lege zwarte bus terug te sturen om iedereen te gaan ophalen. Die mensen hadden maximum 15min later geweest dan, maar wel allemaal. Ondertussen was die rode bus toch terug kunnen vertrekken. Ik heb toen ook beslist om met de zwarte bus niet meer bij een burgerking te stoppen, wat ook niet naar de zin was van de mensen op de zwarte bus, maar ze lieten dat snel vallen om de 50 van die rode bus toch nog snel op de clash te krijgen. Ik organiseerde en ik besliste. Het had net zo gegaan vanuit Aachen indien die rode bus niet meer in gang geraakt was, tenzij de chauffeurs hadden toegegeven om méér mensen op hun bus mee te nemen. Maar ik vrees dat die dan wel geëist zouden hebben dat elkeen die teveel op de bus zou zitten, de boete betaalden, net zoals ze zouden doen als de bus werd tegengehouden met veel rook van allerlei aard op (iedereen zou dus sowieso voor zijn eigen verantwoordelijkheid gesteld zijn geweest tis maar dat jullie dat weten, ook voor de volgende keren). Iedereen is er uiteindelijk geraakt en er zijn er die mss 10min van de clash gemist hebben... Ik heb er een half uur van gemist. If you don't like it, go with the car! I don't need that shit, ik ben ook een clash- en reggaefan. Grote bek en klein verstand noem ik dat. * Wat ik nog erger vond, is dat wat Budda hier ook al aangaf (en op het German board). - De clash is op het podium, niet in het publiek. - Je hebt respect voor elke sound die reggae promoot, ook al speelt die ne slechten tune. Als het slecht is, dans je niet en maak je geen lawaai, simpel. Als het goed is, ga je uit je dak. DUS - Je gaat om te supporteren voor de sound of de goei tunes, niet om eender wat te haten! - Je hebt respect voor elke sound, net zoals je respect hebt voor elke fan in de zaal! -Je maakt dus geen boel in de zaal, gooit niet met rotzooi en maakt geen anti-statements. Voor de rest dans, spring, roep, ratel en fluit je bij wat je goed acht... En wat je slecht acht, daar draai je met je vingers, ga je pissen of een pint halen. Dat is nu toch niet zo moeilijk hé? Wie dit niet kan, moet niet meer op een bus kruipen die ik organiseer hoor! Kga nu niemand verbieden op de bus, maar volgende keer komen ze er niet meer in op de terugweg. Het is enorm spijtig dat zulke dingen een domper op de sfeer zetten. Zonder zulke shit had het voor mij een perfecte clashnacht geweest, nu was het gewoon een perfecte clash, waarvoor ik vooral de sounds bedank en het échte clashpubliek. One love
|
|
|
Post by sergio on Oct 22, 2008 19:11:38 GMT 1
Klopt he,samen uit,samen thuis .. no matter what
|
|
bling
new memba
|
Post by bling on Oct 22, 2008 19:42:33 GMT 1
originalnuttah1: Op die clash in full moon speelde Boombastic welk ook een pak dikke tunes-waaronder een stuk of 6 nr1 hits van dat jaar.Ik denk niet dat er toen veel niet-Antwerpenaren in de zaal waren Talk about a biased crowd?
|
|
|
Post by Keith on Oct 22, 2008 23:24:00 GMT 1
originalnuttah1: Op die clash in full moon speelde Boombastic welk ook een pak dikke tunes-waaronder een stuk of 6 nr1 hits van dat jaar.Ik denk niet dat er toen veel niet-Antwerpenaren in de zaal waren Talk about a biased crowd? lol bijna 10 jaar later en nog altijd dezelfde zever ... ge ziet het civalizee, deze flauwekul over bias crowd kan nog een tijdje aanslepen
|
|
|
Post by originalnuttah1 on Oct 23, 2008 2:06:52 GMT 1
he bling, idd Boombastic speelde ook goeie tunes, oa de grootste chart-hit van dat jaar: terry linnen- my love is your love Er was toen ongeveer 600 man in die dance (stampvolle full moon), en ik denk dat de meesten ervan uit heb Brusselse kwamen + op het einde van die clash zei Daddy Ini zelf duidelijk dat Fwc gewonnen had, dus bias.... Soit,'k heb als enige die audio vd hele clash hier nog liggen , als ik terug ben van vakantie zal ik hem eens op de pc zetten en posten
|
|
|
Post by sergio on Oct 23, 2008 7:37:01 GMT 1
ORIGINALNUTTAH1 RULEZZZ
|
|
|
Post by Kinja on Oct 23, 2008 8:46:10 GMT 1
Mike, Alle begrip en ge hebt op heel veel punten groot gelijk. Maar ik ben het op een punt niet eens: 'boo-en' en 'flippin the bird' in het heetst van de strijd is heus niet zo erg ... it's part of the circus... Bottelen hoeft voor mij ook niet. Maar al bij al zijn ze hier in EU nog heel braaf. In JA krijgen ze glazen flessen naar het hoofd geworpen.
|
|
|
Post by General on Oct 23, 2008 10:41:39 GMT 1
Soit,'k heb als enige die audio vd hele clash hier nog liggen , als ik terug ben van vakantie zal ik hem eens op de pc zetten en posten eindelijk! wil ik nog wel is terug horen
|
|
|
Post by General on Oct 23, 2008 10:44:53 GMT 1
: 'boo-en' en 'flippin the bird' in het heetst van de strijd is heus niet zo erg ... it's part of the circus... Zal wel zijn!!!
|
|
|
Post by Keith on Oct 23, 2008 11:57:23 GMT 1
- De clash is op het podium, niet in het publiek. - Je hebt respect voor elke sound die reggae promoot, ook al speelt die ne slechten tune. Als het slecht is, dans je niet en maak je geen lawaai, simpel. Als het goed is, ga je uit je dak. DUS - Je gaat om te supporteren voor de sound of de goei tunes, niet om eender wat te haten! - Je hebt respect voor elke sound -Je maakt geen anti-statements. Voor de rest dans, spring, roep, ratel en fluit je bij wat je goed acht... En wat je slecht acht, daar draai je met je vingers, ga je pissen of een pint halen. Dat is nu toch niet zo moeilijk hé? het item van respect voor alle sounds op het podium vind ik bij het haar gegrepen, al die sounds op het podium tonen hun respect ... als de andere is uitgevallen, maar draaien daarvoor zonder schroom dat ze de moeder van de andere soundboys neuken of suggereren dat andere soundboys incestueuze intenties hebben, indien een sound al op voorhand begint te preken over bias crowd, waar is het respect van die sound tegenover de zaal dan, indien er een hele clash lang fuss wordt gemaakt over het al dan niet eten van pussy omdat één soundboy heeft gezegd dat hij dit doet waar is het respect dan voor deze soundboy in kwestie ? Ik ga ervan uit dat de sounds die deelnemen aan een clash, deze zaken kunnen relativeren, net zoals ze het ge-boe moeten kunnen relativeren, alle sounds hebben het nodige respect gekregen van de zaal op het ogenblik dat ze de clash verlaten hebben, eerst nen boe omdat den tune of de set ni goe genoeg was en dan nen big up omdat ze zich in de strijd hebben gesmeten. so it a go als laatste wil ik zeggen dat ik wel begrijp waar je naartoe wilt, respect voor iedereen en alles, maar zo zit een clash volgens mij niet in elkaar, ik verwacht dus ook niet van het publiek dat ze zich beter gedragen dan de sounds op het podium
|
|
|
Post by rasborsalino on Oct 23, 2008 14:36:08 GMT 1
Congratz. Civalizee ready fe de world-clash now? Can set unuh up yuh know
|
|