|
Post by Mikey Ché on Oct 19, 2008 7:26:32 GMT 1
Dit verdient een aparte topic voor al de comments, pics, movies, ... and audio... ! ;D Congratz to the European Champions Soundclashing Civalizee te veel om te reviewe kleine samenvating van uit den Limburg Antwerp Massive is Crazy Trinity & XTC was Lame Sound Quake same Irie Crew Nice but not good enough (Soon they will be Dangerous tho) Herb-a-lize & Civalizee Tuff ook de eerste keer dak iemand zag crowdsurfen op een Clash Audio .... van op DHM.de Riddim Clash 2008 Part1Riddim Clash 2008 Part2big up the royal family each and evry time,thanx for taking home the cup. civ 3rd round....... world class BIG UP DI ROYALS AGAIN !
|
|
|
Post by houstony3k on Oct 19, 2008 7:35:15 GMT 1
|
|
|
Post by Mikey Ché on Oct 19, 2008 7:54:42 GMT 1
Gevonden op de dubbeldekbus van Antwerpen: NOKIA GSM beige-bruin Af te halen op buro Peltax busfirma, Herentalsebaan te Wommelgem (en lottet mij weten aub).
Voor de rest: mijn volledige pronostiek is uitgekomen. XTC en Trinity duidelijk niet sterk genoeg, soundquake toch wreed sterk, maar weinig of (g)een callouts, en weinig of geen speech ook niet eigenlijk. Ik dacht zelfs palyback gehoord te hebben... Maar ik kan mij vergissen. Ik denk wel dat moesten die tot de dubfidub geraakt zijn, het idd wel helemaal anders had geweest. Spannender wel. Alhoewel ik toch ging twijfelen toen ze nog met drie overbleven! Spijtig genoeg ging Irie Crew dan wel duidelijk onderuit. Herb-a-lize it beke stom eigenlijk van le-ga-lize-it te cutten naar herb-a-lize-it.... en dat terwijl ze net door civalizee in de benelux al met die tune zwaar onderuit gehaald werden "her-a-lize-it, gettin killed by ci-va-li-zee".... Maak er dan tenminste een counteract-call-out achtigs van... d-f-d was tricky vonnek, maar toen civalizee er nog maar één moest binnenhalen hebben ze dat wel ineens keihard en met glans gedaan!
Ook best leuk om bijna écht in alle rondes nog steeds nieuwe dingen en artiesten vanuit alle hoeken te krijgen geserveerd! ik dacht dat die er de eerste ronde al allemaal doorgedraaid zouden zijn eigenlijk...
Civalizee was als voorlaatste getrokke en moest na het uitvallen van XTC en trinity ook altijd de ronde afsluiten... nadelig want iedereen speelt vanalles voordat zij het konden... twas n beke om ter eerst... maar toch nog wreed sterk gecounterd vonnek... met zalige combo's en klassiekers.... luciano met orginele versie van movado-tune (the rock?) enzo van die stoten... Ook wel best n beke flauw dat er zoweinig werd ingespeeld op wat civalizee in huis heeft en waar iedereen al goed van op de hoogte is... khad wat meer weerwerk verwacht, wat meer countering... Forward van de avond? Twaren er veel maar die combination story zette de keet toch nog maar eens zwaar op zn kop hoor... dat geen enkele sound daar iets op gevonde had...
Beke flauw schoenen-mopke van de Nederlanders. Maar ja waar moet het soms nog over gaan denkik dan? Civalizee was weer één en al show eigenlijk, zo moet dat... Flex bad pumpumshorts-gal! Budda tek it barefooted and Jess with the everlasting angry smile...
Het gezeik over de vier bussen neem ik dan eerder persoonlijk en ging ook vervelen eigenlijk. Kheb massa's Fransozen en Germans zwaar uit hun dak zien gaan bij Civalizee, en op enkele diehards na, kregen goei tunes evengoed forwards van de Beljams... En evengoed Hollanders zien slikken bij sommige civalizee-tunes...
In ieder geval: big up di promotors, sponsers, all sounds and all massive! It was wicked! And what a massive venue it was too... a big big church damn!
Beste clash die ik al live gezien heb.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Oct 19, 2008 7:55:12 GMT 1
|
|
|
Post by jamal on Oct 19, 2008 8:19:50 GMT 1
big up the royal sound, the risin mountain!!all trophees to belgium
|
|
|
Post by Youthman on Oct 19, 2008 9:06:23 GMT 1
T was wicked to bombocl*** dam hoe een vette clash,ik ben nu te moe om mijn verslagske neer te pennen,tzal voor morgen zen...ma toch 7 ding
THE ROYAL CIVALIZEE,ANWERPEN,BELJAM TO THE WEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRLLLLLLLLL
|
|
|
Post by Natacha on Oct 19, 2008 9:32:08 GMT 1
Ik was er jammer genoeg niet bij, maar heel blij om het goede nieuws te horen ;D BIG UP Civalizee, Royal Sound rule di world!
|
|
|
Post by Inspektah Mike on Oct 19, 2008 9:44:53 GMT 1
Thanx to the civalizee crew for a wicked night. De clash gewonneop blote voeten
|
|
|
Post by faroud on Oct 19, 2008 9:49:06 GMT 1
wicked, congrats , geen moment getwijfeld dat jullie het niet zouden halen big up & go go go !!!
|
|
|
Post by DonFuego on Oct 19, 2008 10:24:19 GMT 1
Congrats Civalizee Crew!
|
|
gee
new memba
|
Post by gee on Oct 19, 2008 10:59:20 GMT 1
ik heb de hele clash via livestream (die erg clear en steady was!!) gevolgd . big up di royal sound!! in elke ronde de betere, en steeds erg scherp. disapointed in soundquake, pakten het veel te easy op, al zag ik hen een toughe component voor de DFD. en zoals al gezegd had ik ook wat meer reactie verwacht op al gekende civalizee-dubs. was een goeie clash, en de royals hebben nu (meer voor de rest v europe want wij wisten het al) bewezen dat ze europes biggest sound vd moment zijn. nu up to the next level: clashen met big non-europe sounds.
|
|
|
Post by Bredda J. on Oct 19, 2008 11:29:51 GMT 1
|
|
|
Post by Sifakah on Oct 19, 2008 11:31:20 GMT 1
jawadde medadde ! dikke vette verdiende overwinning, hoeveel ze ook zeiken over bias gedoe ! 'k heb beljam massive rond mij genoeg forwards zien (en horen !) geven aan de andere sounds, zelfs tijdens dub fi dub trinity categorie te laag, had ik wel een verrassing van verwacht (gehoopt) xtac flop (al hadden ze het publiek ook echt wel wa té hard tegen imho) soundquake, zoals ik gevreesd had ... (en wa nen mc, da niemand die keihard heeft afgemaakt ... ;D) irie crew was goe bezig, maar 'k had den indruk da ze al redelijk snel hebben opgegeven ... zag ge vooral bij de votes waar ze elke keer zo stonden met ne kop van "why bother try" herbalize it ook goe bezig, al hebben ze wel wa domme stoten uitgehaald (die dwaze legalize it, eerst kappen op alle movado's en dan zelf movado knallen) van dub fi dub had ik nog ietske meer verwacht, maar civalizee tek it fair & square dus civalizee terechte winnaar (+ mooi alton ellis rip moment erna) ook nog dikke big up aan de mikey en zijn captains en aan alle people & crew there karma down voor die irritante scheve flasher en de ket die al staand op mijn scouder in slaap wou vallen (al was da nog wel lache)
|
|
|
Post by C Zion on Oct 19, 2008 13:02:36 GMT 1
PRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH PRAAAAAAAAAAAAAAH!!! Dikke proficiat aan de Royal killing Machine!!! vant begin tot het einde genoten van deze grote legendarische Belgische overwinning!!! Big up Irie Crew & Herb-a-lize-it, voor toch wat tegenwerk te brengen! RIDDIM CLASH 2008 was dikke paté! big up
|
|
|
Post by Friendly on Oct 19, 2008 14:06:38 GMT 1
congratz mi doops you made us proud
|
|