|
Post by johnny lexman on Oct 19, 2008 14:22:20 GMT 1
Wicked! Big up Civalizee once again!!
|
|
|
Post by Visionz on Oct 19, 2008 14:43:31 GMT 1
ZALIGE clash! XTC 4x4 en trinity kende ik niet. Van de eerste werd gezegd dat ze heel sterk waren, maar na ene ronde was toch al duidelijk dat ze ofwel hun dagske niet hadden of de geruchten fel overdreven waren. Ze hadden dan ook heel veel moeite om het publiek mee te krijgen. Trinity deed dat in het begin mss nog iets beter, maar het werd ook daar al heel snel duidelijk dat zij niet meekonden op het niveau van de andere 4 sounds! En voor de verandering vond ik het deze keer eens nen heel duidelijke clash. Het was voor mij vanaf ronde 2 telkens overduidelijk welke sound er niet meer meekon en dus af moest vallen. Zo ook na ronde 3. Geen idee wat soundquake toen dacht, maar ik begrijp niet waarom ze daar zo ne ronde speelden. Redelijk regular dubs, nen duitsen dub, ... Het leek wel alsof ze het toen al opgegeven hadden. Ze kregen dan ook weinig volk mee en de stemming was overduidelijk. Tot hiertoe had Civalizee voor mij trouwens elke rond al gewonnen, al ben ik den eerste om toe te geven dat Herb-A-Lize-It mij op deze moment al heel hard verrast had. Sultan en de zijnen deden dat ongelooflijk goed. Veel beter dan ik ooit had durven denken. Ik hoopte dan ook al dat den dub fi dub tussen civalizee en herb-a-lize-it zou gaan. Maar eerst was er dus nog ronde 4. En wederom was het weer heel duidelijk dat er ne sound was die niet meer mee kon met de dubs die er op dat moment gespeeld werden: Irie Crew. Raar trouwens dat Irie Crew in diene vierde ronde niet gepakt is geweest op diene veel te gehypte en volgens mij niet eens zo heel goede Many Rivers to Cross die door weet-ik-veel-wie gevoiced was (in ieder geval zeker niet Jimmy Cliff, en Smokey zweeg dan ook heel wijselijk). Ik denk dat het ook in deze ronde was dat Herb-A-Lize-It nen tune speelde met nen intro die echt ergerlijk lang was (edit: 't was dus dienen Bunji Garlin) ;D Soit, Irie Crew heeft ne goeie clash gespeeld denk ik, maar kon op het einde dus niet meer mee met het niveau van de twee andere sounds. Civalizee versus Herb-A-Lize-It in den dub fi dub met andere woorden! Nogmaals, herb-a-lize-it had mij toen al fameus verrast en het bleek al snel dat ze er in den dub-fi-dub ook volledig voor gingen gaan en het leek dan ook, volgens mij voor den eerste keer in de clash, dat civalizee het moeilijk zou gaan krijgen. Enkele tunes waren duidelijk voor Herb-A-Lize-it, anderen duidelijk voor Civalizee. Bij nog anderen kon ik gewoon niet kiezen tussen de twee. Maar Civalizee haalde tot twee keer toe op ne zeer strategische moment hun grote kanonnen naar boven: Cornell Campbell (comming from antwerp to... ) en Ken Parker! Gemakkelijke beslissing en CIVALIZEE wint verdiend! Het mag trouwens gezegd worden: de speech, mixen en de selectie (wat een timing soms!) zaten ongelooflijk strak bij Civalizee! Bij deze: CIVALIZEE FOUNDATION en proficiat met de Cup! Uiteraard ook nen naar alle andere sounds en in het bijzonder naar Herb-A-Lize-It die eveneens heel sterk waren! -one-
|
|
|
|
Post by J on Oct 19, 2008 15:20:43 GMT 1
BIG UP de royal sound killing crew! een dikke verdiende overwinning! clash gedomineerd alleen in den tune fi tune wa moeten strugglen (alhoewel da da ook relatief was ) vooral nen dikken big up me die ken parker tune (heb paar mondjes zien openvallenop die moment -- bobby konders,sultan ....) ben eens nieuwsgierig naar de reacties op het dhr, frans en duitse fora!
|
|
Didier
3 star frontline soldier
|
Post by Didier on Oct 19, 2008 15:22:42 GMT 1
blesskes manne
|
|
|
Post by Friendly on Oct 19, 2008 15:45:38 GMT 1
|
|
|
Post by J on Oct 19, 2008 16:01:43 GMT 1
is da de volledige clash in ene keer? goei kwaliteit?
|
|
|
Post by Visionz on Oct 19, 2008 16:11:23 GMT 1
is da de volledige clash in ene keer? goei kwaliteit? Yupsa! Heb hem deze middag al binnen gehaald. Is opgenomen van de stream, maar die was dus blijkbaar van heel goede kwaliteit!
|
|
flix
3 star frontline soldier
|
Post by flix on Oct 19, 2008 16:19:58 GMT 1
|
|
|
Post by J on Oct 19, 2008 16:23:54 GMT 1
wikt, heb meneigen ff een rapidshare account aangemaakt en clash binnen op +- 2 min
|
|
|
Post by sergio on Oct 19, 2008 16:40:01 GMT 1
Proficiat met deze overwinning !!!
|
|
|
Post by Visionz on Oct 19, 2008 17:07:38 GMT 1
Is dus al één van mijn filmkes, de rest is op komst!
|
|
|
Post by owkes on Oct 19, 2008 17:40:00 GMT 1
dikke big up naar de "royal killing machine" civalizee !!!!
was wel positief verast eigenlijk da soundquake er uit ging in de 3de ronde. vanaf dien moment wast al duidelijk tussen welke 2 sounds den dub fi dub ging gaan.
dub fi dub vonnek ook nog effe spannend aant worden toen herb-a-lize terug kwam tot 2-3. maar toen kwam het grote geschut boven van civalizee en was het snel afgelopen.
volgend jaar weer ?? ik hoop van wel .
|
|
mid
new memba
|
Post by mid on Oct 19, 2008 17:53:02 GMT 1
|
|
|
Post by Dunda B on Oct 19, 2008 18:00:17 GMT 1
Big up civalizee foundation ! wikid clash!!
|
|