|
Post by D.I.D. on Oct 5, 2008 21:32:06 GMT 1
Ik zocht en vond hier al eerder WCM-DJ's, dus kom ik hier maar terug met mijn jaarlijkse vraag...
Binnenkort wil ik starten met een nieuwe WCM-reeks (de vijfde al) op onze weblog westoek.be. Hiervoor ben ik op zoek naar een paar West-Vlaamse DJ's/sounds die om de vier à vijf weken een mixje van ong. 30 minuten in mekaar willen boxen. Alle mixes worden gehost op een podomatic-site (http://www.wecantmix.podomatic.com), alwaar de mixes dan gedownload kunnen worden; er wordt 2 keer per week een postje gedaan op westoek.be.
Niet alleen reggae/hiphop/dancehall komt aan bod, maar ook drum'n'bass, jungle, house, electro, minimal... er zou binnenkort een kalender opgesteld worden om deze genres wat te spreiden in de tijd.
In het verleden kregen we al bijdragen van oa Thabazzco Sound, Papa Pedro Entertainment, Chaka Chaka Sound, Cromanty Sound en Gorilla Sound. Nieuw volk krijgt de voorkeur, maar enthousiaste anciens zijn natuurlijk ook weer welkom.
Interesse of meer uitleg nodig? PM me asap, zodat het onderdeel snel van start kan gaan!
|
|
|
Post by "Quatre Petits Cons" on Oct 6, 2008 22:47:11 GMT 1
ah ierse....da komt dus in orde!!!bless
|
|
|
Post by D.I.D. on Oct 7, 2008 17:02:16 GMT 1
Alright, Massive Sound is in! Misschien nog eentje? Uruhu? NVC? Lionheart? ...
|
|
|
Post by Fireman on Oct 7, 2008 20:45:57 GMT 1
Check your mailbox ;D
|
|
|
Post by D.I.D. on Oct 7, 2008 21:58:51 GMT 1
Bon, de driekleurige muziek zal in deze derde jaargang dus geleverd worden door Massive Sound en Groove Station. En daarmee heb ik er genoeg.
WCM zou wellicht volgende week al kunnen starten.
Thanks.
|
|
|
Post by C Zion on Oct 10, 2008 10:22:57 GMT 1
niceeeeeeee Massive & Groove Station!! kijk er al naar uit!
|
|