rafta
new memba
You're listening to Radio Confrontation, Bringing the music to the nation!
|
Post by rafta on Oct 2, 2008 19:07:15 GMT 1
Ik ben zelf student in Mechelen en ben van plan om hier in de week ook eens wa reggae-feestjes te organiseren aangezien die hier blijkbaar ni bestaan. Is er volk da daar hetzelfde over denkt? Of zou da hier ni aanslagen? Alle tips zijn welkom! (zalen, dj's,...) Of als er nog mensen zijn die willen meestappen in het initiatief, let me know! Let's spread the message! RafTa.
|
|
|
Post by The original ROOTSBOY on Oct 4, 2008 16:00:40 GMT 1
Mooi initiatief
Hopelijk lukt het.
Als ge sound nodig hebt je weet me te vinden he
Greets
Chris
|
|
|
Post by marleone on Oct 6, 2008 19:30:05 GMT 1
veruit het chillste plekske in mechelen is jeugdhuis tsentroem.. laat iets weten als er concretere plannen zijn, mss kan ik wel wat helpen... www.myspace.com/subgorillakollektiv
|
|
|
Post by Sifakah on Oct 7, 2008 11:01:19 GMT 1
mijn vriendin ga content zijn
|
|
rafta
new memba
|
Post by rafta on Nov 21, 2008 15:38:51 GMT 1
;D Yes, yes, yes! Mijn eerste reggaefeestje in Mechelen is een feit! het gaat doorgaan in en in samenwerking zijn met JH Tsentroem de 27ste december. In het jeugdhuis zelf draaien de huisDJ's, en weest gerust da is ook sweet reggaemusic! In de achterliggende zaal komt er eerst nen live-act (staat nog ni vast wie), en dan 3 sounds, nl. Young gun superior, uprising crew en rafiki sound!Meer info komt later. Dus ik hoop elle daar dan allemaal te zien shaken, skanken, springen,... Greetings and blesses, Raf
|
|
|
Post by MPTI on Nov 22, 2008 22:54:28 GMT 1
ik hoop dat het lukt. wij hebben een tijdje geleden ook geprobeerd om der wa reggaefeestjes uit de grond te stampen maar da was niet simpel. maar ik denk dat het tsentroem wel een veel beter lokatie is dan die wij hadden. het reggaevolk in mechelen is schaars maar ze zijn er. veel succes
|
|
|
Post by Sifakah on Nov 23, 2008 13:13:54 GMT 1
voro de studenten ni echt nen ideale datum ... maar good luck, en hopelijk volgen er meer
|
|
rafta
new memba
|
Post by rafta on Nov 27, 2008 13:36:56 GMT 1
voro de studenten ni echt nen ideale datum ... maar good luck, en hopelijk volgen er meer Idd niet echt op de studenten gericht, maar de Reggae in Mechelen staat algemeen maar op een laag pitje, opwaarderen die handel dus! Als deze samenwerking goed gaat hoop ik dat ik in het volgende semester ook eens iets in de week mag ineen stampen.
|
|
rafta
new memba
|
Post by rafta on Nov 27, 2008 13:41:10 GMT 1
|
|
rafta
new memba
|
Post by rafta on Dec 2, 2008 16:13:24 GMT 1
|
|
rafta
new memba
|
Post by rafta on Dec 3, 2008 19:24:35 GMT 1
Er zal ook nog een gratis vat aanwezig zijn
|
|
rafta
new memba
|
Post by rafta on Dec 5, 2008 20:12:03 GMT 1
Jawel, jawel!
De acties blijven komme: Jenever aan €1!!!!!!
|
|