|
Post by pasquale on Sept 2, 2008 19:23:04 GMT 1
Beste forum people
slecht nieuws voor ons geluidssysteem, na het feesje in ile afric afgelopen zaterdag is onze lp bak vol met lp's o.a veel Shabba, veel 80' en 90' stuff, riddim albums en andere zoek geraakt. mss weet iemand hier wel meer over of komen ze binnekort ergens te koop te staan. Gelieve mij te contacteren als je ons kan helpen hem terug te vinden. Geloof mij een schoon beloning staat u te wachten. Pm of bel op nr. 0487/101.901 dank u voor de hulp... greetz Pasquale, Yon en Nuts
|
|
|
Post by Carlos on Sept 2, 2008 23:11:57 GMT 1
Kreeg bericht van bomba, wij ebben em dus (spijtiggenoeg) niet per ongeluk mee. Echt dikke shit dat, hopelijk duikt ie ergens op...
|
|
|
Post by ragsta aka Root T on Sept 3, 2008 14:56:18 GMT 1
is toch voor mottig van te worden ey... we vragen genen inkom, 's gezellig, gene fuss ad kassa, iedereen kan binnen - eind vd maand de bomb a dropkes - etc..., we kenne de sounds die we uitnodigen vaak ook niet allemaal persoonlijk, moar de meeste kome/kwamen af op de rumours van goei vibes, laid back people - oewel, inna Kili - a feesje quoi en nou dees... Het Systeem kwam vd verniet spele, en dan geraakt die gasten ulder materiaal "zoek", 's vetjes ! so people! iemand dien nacht ietske verdacht gezien, of liep da bezope lief van a inééns me ne platenbak over 't straat te zeulle tussen 'k peis 4 en 6h, doe 't geluidssysteem of mezelve ne ker a PM-ke...mijn inziens nixke met onze hedendaagse snitch-maatschappij vandoen, eerder Respect voor andermans gerief... blesss, t.
|
|
|
Post by owkes on Sept 4, 2008 11:43:59 GMT 1
is er dan iemand me ne volledige platen bak gewoon kunnen buiten wandelen ??
swel fokt natuurlijk. hopelijk vinde het terug.
|
|
|
Post by pasquale on Sept 4, 2008 21:22:16 GMT 1
dit is voorlopig een lijst van wat er in zat...zijn ze nog niet allemaal...update volgt nog wel.
Studio One Rub A Dub Studio One Classics Studio One Rockers Reggae Gold 1996 Reggae Gold 1997 Reggae Gold 1998 Reggae Gold 1999 Story Unfolds: Sizzla Best Of Buju Banton – Inna Hights Buju Banton – Mr Mention Gregory Isaacs – Night Nurse Love And Hate – The Best Of Dennis Brown Shabba Ranks – Just Reality Shabba Ranks – Best Baby Father Shabba Ranks – Mr Loverman (12”) Shabba Ranks - …. Shabba Ranks & Chaka Demus – Rough & Rugged Chaka Demus – The Original Chaka Chuck Fender – The Living Fire Eek-A-Mouse – Wa Do Dem The Biggest Dancehall Anthems 1979-82: The Birth Of Dancehall The Biggest Dancehall Anthems 1979-82 Part 2 Macka b – word, sound, power Tony rebel – jah by my side (12”) 2*Joyride Riddim Album 2*Rich/Rotten Rich Album 2*Tell Me The Riddim Album 2*Baddis Riddim Album 2*Bookshelf Riddim Album 2*Rub A Dub Style Riddim 1*Bounce Riddim Album Petty Thief Riddim Album Gentleman – journey to jah Sizzla – da real thing 2*Superstars hit parade vol.3 2*remix bam bam riddim featuring sizzla, buju banton. label: Rekord 2*remix album sick riddim Horace Andy – the best of - paars album Ini kamoze – world a music Michigan and Smiley - … Musical youth – 12”pass the dutchy Smoke the herb – verzamel Cutty Ranks -
als ge ze toevallig ergens te koop ziet aangeboden...ya never know...
greetz.
|
|
|
Post by topshotter on Sept 10, 2008 16:50:49 GMT 1
Misschien ook es langs gaan bij 2de hands recordshops in antwerp, gent, bxl,...
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 12, 2008 14:50:01 GMT 1
:-*WONDER BIJ WONDER!!! Ze zijn terecht!! Give thanks to the most HIGH JAH RASTAFARI!!!!
|
|
|
Post by Dunda B on Sept 13, 2008 11:20:55 GMT 1
en waar teruggevonden?
|
|
|
Post by Natacha on Sept 23, 2008 19:15:54 GMT 1
Dat vraag ik mij ook af?
|
|
|
Post by Carlos on Oct 15, 2008 1:04:52 GMT 1
kvraag et min wok af, mo ben content in uw plaats ;D
|
|
|
Post by pasquale on Oct 15, 2008 22:06:35 GMT 1
Dat vraag ik mij ook af? ge moet het maar is vragen als ge mij of de Nuts of de Yon tegenkomt in den dance, heb geen behoefte/goesting om dat hele verhaal hier opt forum te posten
|
|