|
Post by skandalamophana on Aug 25, 2008 10:15:54 GMT 1
Gangster lyricist Adejah Palmer more popularly known as Vybz Kartel was given a rude awakening when his Honda Accord motor car was bombed outside of his plush upper St Andrew home in the late hours of Sunday 24th August. According to reports from the area, a motorcycle was heard entering the road on which the Dj lives and moments later an explosion shattered the silence complimented by the sound of the motorcycle speeding off. When the OutARoad.com team arrived on the scene, the charred remains of the car were seen outside the deejay’s gate cooling down. The Dj was not available for comment, but OutARoad.com team hopes that he stays safe and that there will be no repeat of this incident. It is unclear as to what were the motives behind the bombing but OutAroad.com will keep you posted as the saga unfolds.
|
|
Stigen
3 star frontline soldier
Risin' Culture
|
Post by Stigen on Aug 25, 2008 19:50:05 GMT 1
zoveel loesch nieuws uit JA de laatsten tijd
|
|
|
Post by FarHigh on Aug 25, 2008 21:30:46 GMT 1
Ik ben benieuwd of de JA flikken Movado, Bounty Killer & de rest van Alliance gaat ondervrage ivm dees voorval. Mss was het wel een of andere youth die da op zijn eentje heeft gedaan om indruk te maken op bepaalde mense... Of Kartel zelf die iemand heeft betaald om da te doen... B en ook benieuwd of we er nog gaan over horen.
|
|
|
Post by FarHigh on Aug 25, 2008 21:34:06 GMT 1
Ah voila... more news! Just gevonden op OUTAROAD.COM
Dancehall artiste Vybz Kartel sent out a press release stating that his car was not fire bombed even though residents strongly believed that it was the act of a motorcyclist who sped off the scene the moment the car exploded.
However, according to reports from Vybz Kartel, he had no idea of his car being bombed by a motorcyclist. He also mentioned that his Honda had an electrical problem, which might be the caused for the car to explode.
The deejay added that, he has nothing against Mavado and even if Mavado has something against him, it is not evident. Vybz Kartel said he has no time to focus on negative things right now as his focus is 100% about making money - money over war.
|
|
|
Post by skandalamophana on Aug 26, 2008 8:43:51 GMT 1
money over war? maar waarom rijdt hij dan met ne kramikkelige honda? mét een electric problem?
die vanzelf ontploft....(heb moeite dat te geloven)
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 26, 2008 9:39:29 GMT 1
money over war? maar waarom rijdt hij dan met ne kramikkelige honda? mét een electric problem? die vanzelf ontploft....(heb moeite dat te geloven) Volledig off topic, maar dieje Honda(zeker als m dieje in de states heeft gekocht) is ni zomaar 'ne kramikkelige Honda'... Da zijn al vrij serieuze bakskes in feite... (...en ik denk, eerlijk gezei gehad, dat al de rest een beetje de ver-van-onze-bed-show is... )
|
|
|
Post by skandalamophana on Aug 26, 2008 10:28:29 GMT 1
ne ziet er wel kramikkelig uit op foto
|
|
|
Post by Dunda B on Aug 26, 2008 11:29:52 GMT 1
Das wel ne foto van NAA de ontploffing e skandal haha nee maar kdenk wel nie dat daar zo is da ze me nieuwe bmw's en zotte jeepkes en al rijden, kdenk da ne honda voor daar al tamelijk deftig was... eigenlijk wel beetje triestig heel het gebeuren... tga wa ver met den dancehall ! lyrical war....
|
|
Denjah
3 star frontline soldier
Straight outta The Hague City, original badman town..
|
Post by Denjah on Sept 5, 2008 9:38:58 GMT 1
T zal u verbazen met wat voor auto's daar rondgereden worden.. Range rovers BMW's Escalade's..
Maar t meeste zie je toch idd de Honda's en Toyotta Corrola's allemaal in het wit met getinte ramen...
|
|
|
Post by rasborsalino on Sept 5, 2008 10:39:09 GMT 1
Juist Denjah,
Jamaica telt een heel gamma aan dikke bakken. Lady Saw heeft een Hummer, nummerplaat "mummy". Beenie heeft er ook zo een plus een dikke mercedes, bimmer enz. Movado een Landrover, welliswaar tweedehands, steeds gevolgd door een Toyota Hi ace voor 'the crew'. Junior Reid en ook Capleton een benz 500. Litlle Hero bezit een paar Corolla's waar zijn vriendjes taxi mee rijden in St Ann's. De meest voorkomende auto's op het eiland zijn toyota's vanwege goedkoop. Tweedehands uit japan, men noemt ze deportee's. De getinte ramen gaan eruit, zeker voor taxi's. New law. De lada's gaan naar china, oud ijzer. in Riverton Meadows zijn een heleboel scrap metal bedrijfjes uit de grond gestampt.(Riverton is een stortplaats op Spanish town road) Perfect rijdt met een handcart............cool runnings. Professor Nuts is een moto-freak en de One blood zoontjes van Mr. Reid ook. Ik geloof dat den vybes zijn auto in de fik gevlogen is want ze hebben daar goede mecaniekers en slechte electriekers. Bommen is niet echt jamaicaans. Gunshot bus more time. My man Ninjaman (real bad man) probeert op mijn vrouw te rijden maar moet het stellen met een Landrover en een grote vrachtwagen. Elephant man houdt van quads inclusief ingebouwde sound. Als er nog iets te doen is in The Asylum (Knutsford rd-New Kingston) zal ik eens kijken waar de anderen mee rijden. Tot uw dienst
|
|
|
Post by Kinja on Sept 5, 2008 11:20:55 GMT 1
My man Ninjaman (real bad man) probeert op mijn vrouw te rijden Wie zegt dat hij dat niet doet achter uwe rug? ;D Btw om aan uw lijstje toe te voegen: ik rij met een mazda 323, zonder getinte ruiten en een wieldop te weinig.
|
|
|
Post by rasborsalino on Sept 5, 2008 17:24:18 GMT 1
My man Ninjaman (real bad man) probeert op mijn vrouw te rijden Wie zegt dat hij dat niet doet achter uwe rug? ;D Btw om aan uw lijstje toe te voegen: ik rij met een mazda 323, zonder getinte ruiten en een wieldop te weinig. Misschien wel, maar gij met uwen mazda zal eerst een doppeke moeten kopen
|
|