|
Post by Mr.Nuts on Aug 20, 2008 8:52:05 GMT 1
|
|
|
Post by nesta on Sept 16, 2008 9:29:17 GMT 1
das toch zo oud als de straat ne maat van mij was 11 jaar geleden tegengehouden aan de grens met 100 gram ..... maanden later toen dat hij moest voorkomen zeiden ze dat het maar 27 gr was ......... wa doede op zo een moment ? ....uw bakkes houden natuurlijk en ik ken een paar gasten die naar de flikken gegaan zijn just voor deze reden drugs afpakken en zelf gebruiken .... hoeveel keer hede zelf niet gezegd veu te lachen ... ask ne flik waar zou ik de weed bijhouden die ik afpak !! maar nu hebben we weer wa te zeggen als ze het zouden afpakken " wel ni voor eigen gebruik hé"
|
|
|
Post by Benji!! on Sept 16, 2008 10:26:38 GMT 1
niks afgeven zonder PV waarop staat hoeveel en wat ze hebben afgepakt... ;-)
|
|
|
Post by nesta on Sept 17, 2008 10:24:54 GMT 1
niks afgeven zonder PV waarop staat hoeveel en wat ze hebben afgepakt... ;-) ik zie me al zeggen "kunde een factuurke maken.... tis ni voor mij ma veu de rechter" ;D
|
|
|
Post by Carlos on Oct 15, 2008 4:19:35 GMT 1
tis da, in Koksijde eb ik ooit nekeer weed + blaadjes moeten afgeven, twas toen nog gene nachtwinkel... Diene mens werd vree kwaad toen ik bleef zagen da blaadjes legaal zijn, en datie ze in de pv moest zetten, tworen zelfs korte... Politie westkust smoort!!! en stinkt
|
|