|
Post by FarHigh on Aug 17, 2008 15:40:45 GMT 1
BOMBOCLAAT!!! Na Den bliksemschicht Usain Bolt bij de mannen, hebben de Jamaicaanse vrouwen op hun 100 meter de gouden & zilveren medailles gepakt & amerika naar huis gelopen. Shelly-Ann Fraser won overtuigend goud. Haar landgenoten Sherone Simpson & Kerron Stewart finishte in exact dezelfde tijd & delen dus het zilver. (brons gaat naar usa). Blessing
|
|
Didier
3 star frontline soldier
|
Post by Didier on Aug 17, 2008 18:30:42 GMT 1
|
|
|
Post by nesta on Aug 17, 2008 22:44:04 GMT 1
Thx for the updates Olympic gamez zijn mich wa te saai,dus kijk ik nie
Nu heeft de youth in Jamaica teminste iemand om voor naar op te kijken... Offcourse der zijn al genoeg Idolen in Ja reggae/dancehall artists maar nu ook nog eens sport icons. Big Up
|
|
|
Post by Dunda B on Aug 19, 2008 21:47:15 GMT 1
Rode duivels verliezen 1-4 van nigeria na een ( naar mijn mening ) zwakke partij! genoeg kansen gehad, wat ongelukkig bij afwerking! spijtig maar de medaillekansen worden kleiner en kleiner voor ons belgenlandje!
de mannen op de piste ook net 4de , wel spannend ! hadden bijna goud, maar het mocht niet zijn!
bless
|
|
|
Post by FarHigh on Aug 19, 2008 22:20:48 GMT 1
Da was ni alleen uw mening Brampie!! De Sart zijn intervieuw gehoord na de match? Heeft overschot van gelijk al hij zegt dat de belgische voetbalploegen & bond minder aan politiek moete denken & meer aan voetbal. Hij zei ook da den bond beter door voetballers zou worden geleid. Kompany, Fellaini, Dufour, enz hadden er echt bij moeten zijn! De ploege achtervolging in het baanwielrennen was idd spannend. Goe gereden van Keise & Deketele!!! Grote toekoms wacht voor die gaste! Blessings
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 20, 2008 9:02:33 GMT 1
Rode duivels verliezen 1-4 van nigeria na een ( naar mijn mening ) zwakke partij! genoeg kansen gehad, wat ongelukkig bij afwerking! spijtig maar de medaillekansen worden kleiner en kleiner voor ons belgenlandje! de mannen op de piste ook net 4de , wel spannend ! hadden bijna goud, maar het mocht niet zijn! bless Laat ons toch maar fier zijn op onze jonge duivels, die hebben laten zien dat er heel wat talent in België aan t 'ontpoppen' is... Ondanks de nederlaag van gisteren hebben ze da HEEL GOED gedaan, ze hebben laten zien dat ze iets kunnen en ze hebben vooral laten zien dat het 'werkers' zijn('Das Kampfschwein' Wilmots zal tevrede zijn )... Ze kunnen de 'bronze' Medaille nog halen en zelfs als ze die niet halen, vind ik dat we met opgeheven hoofd en borst vooruit achter onze jonge duivels mogen blijven staan. Die mannen verdienen ne welgemeende MEGA BIG UP!!! ...en Svern heeft ook gelijk, er moet dringend wa aan de mentaliteit en de politics daarrond moeten veranderen, maar ja... zo gaat het toch met alles altijd in ons Belgenlandje
|
|
|
Post by Dunda B on Aug 20, 2008 11:34:32 GMT 1
Tuurlijk hebben ze da subliem gedaan nuts! maar het is gwn jammer van de laatste wedstrijd! ik zie ze helaas ook geen brons nemen! of het wordt in ieder geval ZEEEER moeilijk! maar idd ne groten big up! niemand had dit denk ik verwacht dat de belgen de halve finale zouden spelen! maar toch : belgie mss weer zonder medaille in de spelen, wat wel enooorm triestig is, ik ben zeker dat er zeer veel talent zit in de sporters en sportsters hier in het land, maar daar wordt gewoon niet veel mee gedaan of krijgen gwn niet de juiste ondersteuning/behandeling... veel geld krijgen ze wel, maar voor de rest.... nuja de enige echte goede kans is Tia nog, en ook dat zal al zeer moeilijk worden... we zien wel @svern, nee niks gehoord, moest direct terug beginnen werken, normaal van 13u, maarjah hoeveel x gebeurt het dat de rode duivels een halve finale spelen gegroet
|
|
|
Post by Youthman on Aug 20, 2008 11:39:26 GMT 1
en wa doen de jamaicanen dan... Konshens - Winner Tribute (Olympics 2008) www.mediafire.com/?zxyylld2ysoze maken er e lieke voor -niet zo een goede kwaliteit-
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 20, 2008 12:35:34 GMT 1
... belgie mss weer zonder medaille in de spelen, wat wel enooorm triestig is, ik ben zeker dat er zeer veel talent zit in de sporters en sportsters hier in het land, maar daar wordt gewoon niet veel mee gedaan of krijgen gwn niet de juiste ondersteuning/behandeling... veel geld krijgen ze wel, maar voor de rest.... Word! Ze zouden hier in het basisonderwijs al meer sport moeten geven en nog meer promoten. Als dat dan nog in het secundair voortgetrokken wordt, is dat zeker geen slechte zaak... voor niemand lijkt me... Maar ja: politics en zo gaat het met allesin dit kleine (apen)land
|
|
|
Post by rasborsalino on Aug 22, 2008 17:11:30 GMT 1
Wisten jullie dat Bailey de zus is van Capleton? More fire
|
|
|
Post by dubrider on Aug 23, 2008 14:51:45 GMT 1
|
|
|
Post by Dunda B on Aug 23, 2008 17:36:46 GMT 1
Tia hellebaut heeft ondertussen GOUD gewonnen met een sprong van 2.05m! echt supermoment! Sven nijs deze morgen 9de gereden, kon beter, heeft de laatste 2 ronden 3de positie gereden, allerlaatste ronde moeten afgeven... niks aan te doen! De belgische mannen lopers 4x 100m ook 3 wissels 2de plaats gelopen, maar de allerlaatste loper was net iets te traag en mss te jong ook wel! 5de plaats voor de lopers! goede dag wel voor de belgen!
|
|