|
Post by D.I.D. on Aug 12, 2008 20:10:57 GMT 1
Begin augustus is het tweede seizoen van COCKTAIL DELUXE begonnen op westoek.be. Dit is het zomerse zusje van WCM, met bekendere DJ's tot buiten het West-Vlaamse grondgebied. Ik tracht deze mixes - die exclusief voor westoek.be ineengedraaid werden - iedere dinsdag en vrijdag te posten, dit nog tot begin september. Zijn reeds gepasseerd: Ya'Mo - house DJ Mate - dubstep Cook-E & Matic - electro High Grade Sound - reggaeJens Holmes - house Monobau - trash Coming up: Dough - dancehall Kenny Raw - house 4Forces - nineties Hookerz - drum'n'bass Maxim Lany - electro Rakkalicious - dancehallTito - drum'n'bass Bun Zero - dubstep Laston & Geo - mash-up ...? Je kunt de mixes beluisteren op www.westoek.be of www.cocktaildeluxe.podomatic.com (daar kun je ze ook downloaden en vind je evt. tracklists terug). Een overzichtje van de reeds gepasseerde cocktails vind je hier: westoek.indevelopment.be/?cat=24
|
|
|
Post by J on Aug 13, 2008 19:20:27 GMT 1
zeker de moeite om te checken!! staan al een paar mixkes op de website... voor ieder wat wils
|
|
|
Post by amoz on Aug 13, 2008 21:34:08 GMT 1
zeker de moeite om te checken!! staan al een paar mixkes op de website... voor ieder wat wils that rum punch is quite tasty --always shaken and never stirred! jé
|
|
|
Post by D.I.D. on Aug 20, 2008 22:52:54 GMT 1
Vandaag enkele nieuwe bevestigingen gehad: Bun Zero (dubstep) en Laston & Geo (mash-up). Dinsdag komt de cocktail van Dough (dancehall) online, begin september die van Rakkalicious.
|
|
|
Post by D.I.D. on Sept 13, 2008 16:23:56 GMT 1
De kalender heeft heel wat vertraging opgelopen, waardoor het project nog zeker tot eind september zal doorlopen. Gisteren heb ik de mix van Rakkalicious online gezet, deze of volgende week verwacht ik die van Dough. www.cocktaildeluxe.podomatic.com
|
|