|
Post by dragonfly on May 8, 2008 19:37:39 GMT 1
ik ben zelf geen rastafari maar heb enorm veel respect en interesse voor het geloof. ik moet voor school iemand interviewen met een bepaalde levensbeschouwing en ik dacht meteen aan het rastafari geloof. dus ik zoek een echte rastafari die zich wil laten interviewen (via e-mail of msn)
alvast merci
|
|
|
Post by whot on May 9, 2008 15:36:20 GMT 1
om ergens te beginnen :
"Rastafari is not a faith where someone tells you what to believe. It is a spiritual path where through reasoning, prayer, meditation, reading, education, life experiences etc the truth becomes plain."
|
|
|
Post by dragonfly on May 9, 2008 17:08:49 GMT 1
ja ik ben nog niet zo lang gefacineerd door dit geloof maar heb het onlangs leren kennen via bob marley (te luister en biograven van hem te lezen) dus ik ben er nog niet ver in
maar toch bedankt
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on May 12, 2008 15:36:21 GMT 1
Wie een échte rastafari is dat is alleen maar aan Jah om dat te beoordelen. Die discussies vindt je op het Dutch rastafari forum meer dan hier... dutchrasta.suddenlaunch.com/index.cgiKunt eens proberen van uw vragen te posten zodat ieder die denkt een serieuze bijdrage te leveren erop kan reageren. each one teach one! ras Feel
|
|
|
Post by skandalamophana on May 13, 2008 16:46:58 GMT 1
das wel schitttttterend:
|
|
|
Post by Mr. T SoulJah on May 13, 2008 17:11:27 GMT 1
hier iemand een idee hoe ge die editie van 'de post' in uw bezit kunt krijgen?
|
|
|
Post by skandalamophana on May 13, 2008 17:27:39 GMT 1
heb al gezocht op ebay, maar niet direct iets gevonden.
|
|
|
Post by Jah Rebel on May 13, 2008 18:58:38 GMT 1
Geloof mij ik heb een hele collectie magazines met H.I.M. op de cover van 1935 tot 1974, maar deze ben ik helaas nog steeds niet tegengekomen...
Ites, Rebel
|
|