|
Post by J on Apr 24, 2008 21:19:08 GMT 1
kan het beleid vanuit het perspectief van het stadsbestuur best begrijpen. spijtiggenoeg hebben ze een groot deel van de doelgroep (degene die ze met het beleid willen bereiken, bestraffen/begrenzen/...) vergeten te raadplegen. ik kan mij niet inbeelden dat er ergens iemand opt stadhuis zich zit te verkneukelen omdat er een aantal mensen grote boetes moeten betalen. "we" werden/worden gewoon genegeerd tijdens het uitstippelen van dit nieuwe beleid. Ik zou het spel gerust eerlijk willen spelen maar enkel wanneer de regels eerlijk zijn (zoiets ongeveer)
|
|
|
Post by nesta on Apr 30, 2008 16:47:53 GMT 1
ik was gisteren nog es me de bus naar E'hoven gereden.....tijd zat om wa rond te gapen ... mij was opgevallen dat daar de wildplakkerij ook is gestopt maar der hingen nog overal affiches... hoe??? eel simpel ge plakt uw plakaat op een dunne houtplaat(ofzoiets) ge pakt twee van die borden en bevestigt die met die strips(politie gebruikt da tegenwoordig ook als handboeien) aan verlichtingspalen of verkeersborden .....na het feestje gewoon platen weghalen en beplakken voor het volgende evenment
kweetnie of dat ook onder de category wildplakken staat
|
|
|
Post by barbarosa on Apr 30, 2008 20:19:33 GMT 1
ik was gisteren nog es me de bus naar E'hoven gereden.....tijd zat om wa rond te gapen ... mij was opgevallen dat daar de wildplakkerij ook is gestopt maar der hingen nog overal affiches... hoe??? eel simpel ge plakt uw plakaat op een dunne houtplaat(ofzoiets) ge pakt twee van die borden en bevestigt die met die strips(politie gebruikt da tegenwoordig ook als handboeien) aan verlichtingspalen of verkeersborden .....na het feestje gewoon platen weghalen en beplakken voor het volgende evenment geniaal! doen ze dat zo in eindhoven? da's volgens mij niet meer strafbaar hoor ge versiert gewoon de lantaarnpalen ofzo hehe
|
|
|
Post by Mr.Nuts on May 9, 2008 10:39:01 GMT 1
ik was gisteren nog es me de bus naar E'hoven gereden.....tijd zat om wa rond te gapen ... mij was opgevallen dat daar de wildplakkerij ook is gestopt maar der hingen nog overal affiches... hoe??? eel simpel ge plakt uw plakaat op een dunne houtplaat(ofzoiets) ge pakt twee van die borden en bevestigt die met die strips(politie gebruikt da tegenwoordig ook als handboeien) aan verlichtingspalen of verkeersborden .....na het feestje gewoon platen weghalen en beplakken voor het volgende evenment geniaal! doen ze dat zo in eindhoven? da's volgens mij niet meer strafbaar hoor ge versiert gewoon de lantaarnpalen ofzo hehe Da lijkt mij idd een zeer goei alternatief!! t is wel veel meer werk, maar als ge ze nadien verwijdert, kan niemand u achteraf beboeten lijkt me... Eindhoven:
|
|
|
Post by Kinja on May 9, 2008 11:22:47 GMT 1
Van die houten plakaten met colsonbandjes (aka amozbandjes) tegen lantaarnpalen hangen doen ze in Antwerpen ook dikwijls, (oa Noxx, cirucussen, boksmatchen,...). Ge moet dat naar'tschijnt ook wel eerst aanvragen bij de stad.
En het beleid kennende zullen ze daar ofwel geld voor vragen of u achteraf voor beboeten.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on May 9, 2008 12:46:18 GMT 1
Van die houten plakaten met colsonbandjes (aka amozbandjes) tegen lantaarnpalen hangen doen ze in Antwerpen ook dikwijls, (oa Noxx, cirucussen, boksmatchen,...). Ge moet dat naar'tschijnt ook wel eerst aanvragen bij de stad. En het beleid kennende zullen ze daar ofwel geld voor vragen of u achteraf voor beboeten. Mss eerst eens achter informeren, alvorens met de vinger te wijzen Lijkt me écht wel een goei alternatief... (desnoods gratis met voorwaarde da ge een contractje tekent da ge ze ook effectief twee dagen erna verwijdert!??)
|
|
|
Post by jah_uppsala on Jan 13, 2009 12:45:11 GMT 1
tis allemaal dikke kak , neem nu de affiche's van Go for happy zowel reggae als t grote , op de plakpaal geen probleem maar voor elk exemplaar dat op een Bord gehange wordt kan da €60 boete koste ne maat van mij van de zomer ROLLOUT verkeerd geplakt ni eens hijzelf, 60€ die gast zenne eerste keer, hebbe dan kunne regele da hij werkstraf van 4 u in de kavka kon doen tappeeeuu ze helpe t allemaal zelf naar d 'A' klote
|
|