|
Post by benjah on Oct 17, 2007 1:31:26 GMT 1
Hoi, sedert jaren koop ik Ragga magazine (het Franse tijdschrift) en het laatste jaar ook Riddim magazine (de Engelse versie) maar de laatste maanden zijn die hier in Gent nergens meer te vinden.Weet iemand of die 2 tijdschriften nog verschijnen in Belgie en zo ja , waar kan ik die dan ergens vinden??? In de twee bookshops in Gent waar die vroeger makkeluk verkrijgbaar waren weten ze zelf ook niet hoe het komt dat die niet meer verschijnen en ze zouden het uitzoeken maar dat zeggen ze nu al sedert juli,so...kan er mij iemand helpen??? Give thanks & praise , CU, Benjah
|
|
|
Post by Benji!! on Oct 17, 2007 9:47:00 GMT 1
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Oct 17, 2007 10:01:09 GMT 1
Ik weet in 't stad (Antwerpen) nog twee winkels die da normaal gezien (gehad ) altijd hebben... Den ene is naast café 'de Muze' (als ge da moest kennen, tussen de Melkmarkt en Groenplaats) en den andere is op de Meir (ne grote gazettenwinkel bijna op nen hoek, dicht tegen de Keyserlei)... Als de ze info u moest helpen... Bless
|
|
|
Post by Jah Rebel on Oct 17, 2007 10:11:12 GMT 1
De overkoepelende firma die oa Ragga Magazine verdeelde is in vereffening gegaan. Ragga Magazine zoekt een nieuwe verdeler.
Wat Riddim betreft hadden de uitgevers (dezelfde van de Duitse Riddim) moeite om op een betaalbare manier de engelstalige markt te veroveren en te weinig inkomsten van adverteerders. Zij zijn zich aan het herbronnen.
Blijft over: Natty Dread!
Ites, Rebel
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Oct 17, 2007 10:53:02 GMT 1
De overkoepelende firma die oa Ragga Magazine verdeelde is in vereffening gegaan. Ragga Magazine zoekt een nieuwe verdeler. Wat Riddim betreft hadden de uitgevers (dezelfde van de Duitse Riddim) moeite om op een betaalbare manier de engelstalige markt te veroveren en te weinig inkomsten van adverteerders. Zij zijn zich aan het herbronnen. Blijft over: Natty Dread! Ites, Rebel en voila, een verslag van onze reporter ter plaatse ;D ;D
|
|
|
Post by benjah on Oct 17, 2007 11:26:39 GMT 1
Give thanks for the reaxions !!! Zo te zien zal ik die tijdschriften nie onmiddellijk meer in de winkels moeten verwachten...Natty Dread is wel ok maar soms een beetje te beperkt als je ook in ragga geïnteresseerd bent...alsof de reggae van vandaag daar niet aan bod mag komen....roots,leaves & branches toch???
CU, Benjah
|
|
|
Post by fire-a-dept on Oct 17, 2007 12:40:50 GMT 1
mja tis herfst he, de blaadjes liggen te rotten op de grond, enkel de roots blijven uiteindelijk bestaan...
|
|
|
Post by Jah Rebel on Oct 17, 2007 16:14:27 GMT 1
Sie können auch Deutsch lernen un der Deutschen Riddim kaufen...
Ites, Rebel
|
|
|
Post by nesta on Nov 11, 2007 9:00:43 GMT 1
Sie können auch Deutsch lernen un der Deutschen Riddim kaufen... Ites, Rebel ich hab ein auslands abo ;D ik vind dat ook vervelend dat ge Ragga Magazine ni meer kunt kopen natty dread ligt er inderdaad maar in beperkte oplagens maar goed dat ik in een stad woon waar reggae blijkbaar nog altijd tropische muziek is waardoor ik toch altijd een exemplaar heb
|
|