|
Post by D.I.D. on Sept 9, 2007 13:26:35 GMT 1
Ik wil eind september terug starten met het WCM-project op westoek.be. Hierbij wil ik een volledig nieuw team (terug een tiental DJ's/sounds). Wie WCM ("we can't mix", lees "weekendmix") niet kent: check deze topic royalsound.proboards29.com/index.cgi?board=talks&action=display&thread=1160124613Of misschien toch best een woordje uitleg Iedere woensdag en zaterdag (of alleen op zaterdag, als ik niet genoeg DJ's vind) wordt er een korte mix (30 minuten) gepost van een West-Vlaamse DJ. Alle genres zijn welkom. De WCM's worden gehost op een podomatic-site en moeten geĆ¼pload worden door de DJ's zelf, ik plaats dan de player op westoek.be. Het is hierbij wel de bedoeling dat je minstens meedoet tot eind december. Dus tot dan om de 5 weken een mix in elkaar steken (als we met 10 zijn). Daarna kan je uit het team stappen, als je dat wil... Interesse of nog vragen? Mail me: info@westoek.be Niet-West-Vlaamse DJ's mogen mij trouwens ook altijd mailen als ze willen dat ik een link naar hun mix op westoek plaats. Wel graag de tracklist erbij geven.
|
|
|
Post by D.I.D. on Sept 11, 2007 15:04:31 GMT 1
Niemand? Kwil terug 2 reggae's! Uruhu? Massive? Cromanty? MessenJah? ... ?
BTW, mag dit zoals vorig jaar weer sticky aub? Kzal't laten weten als ik enthousiasten gevonden heb. Thx!
|
|
|
Post by D.I.D. on Sept 13, 2007 11:06:25 GMT 1
Cromanty doet mee. Nog eentje dus...
Update: Chaka Chaka doet ook mee, dus die 2 zullen de reggae verzorgen.
Bedankt om het te stickyen, het mag nu dus ontstickyd worden...
|
|