|
Post by "Quatre Petits Cons" on Oct 27, 2008 23:36:48 GMT 1
die Cristophe uit KORTRIJK...,is denk ik (eig.zekers), Cristophe Moreau...ofte REDLOCKS...is inderdaad nen oldskooler van kortrijk!Beetje terzelfder tijd als PEDRO...,mare ondertussen is da nie zo OK meer met hem...,in termen dan van a REAL RUFF & TUFF LIFE!...,REDLOCKS is denk ik ook wel 1 van de allereerste die reggae promote..., in mijn streek dan!!zoals je zegt SKY HY,zo rondt de periode eind jaren 80!!!das zelfs nog voor mijn tijd...hehe...,heb hem zelf maar enkele keren aant werk gezien...NOSTALGIE! en ne dikke BIG UP!,da geld evenzeer voor daktari!!!!!Kdenk trouwens dak da feest in roeselare ook was...,allesins daar enkele meegemaakt!,bij deze dus ook ne dikke big up naar SKY HY toe!!!!!in mijn streek toch gezorgd voor massa's baanbrekend werk!!!!fi real!!!, so UP!,UP!,UP!
|
|
|
Post by rasborsalino on Oct 28, 2008 15:43:17 GMT 1
Gevonden op de zolder : - diverse repetities met ragga yves, ras bors, dennis world (1983 tot 1998) - soundclash daktari/winniemansound in rotterdam (1993 of 94) - raggamuffin sound sytem (zo noemden we voor daktari)op reggae geel (jaartal vergeten) - raggamuffin sound and the continental dub band (onze 1e live band) democrazy gent - Ragga yves en ras bors met riddimystical (2e live band) -daktari meets saxon sound - Sheffield england (met o.a. Macka B en General Levy) De opnamekwaliteit is van voor het digitaal tijdperk, dus nogal slecht Als ik de tijd vind zal ik ze eens digitalliseren en op deze site gooien.
Blessed love
|
|
|
Post by "Quatre Petits Cons" on Oct 28, 2008 15:58:24 GMT 1
BIG BIG UP!!!
|
|
|
Post by General Jonee on Oct 29, 2008 9:00:44 GMT 1
Gevonden op de zolder : -daktari meets saxon sound - Sheffield england (met o.a. Macka B en General Levy) De opnamekwaliteit is van voor het digitaal tijdperk, dus nogal slecht Als ik de tijd vind zal ik ze eens digitalliseren en op deze site gooien. Blessed love MACHTIG!!!!! Diene tape wil ik zeker ook es hore zulle SEND DEM COME BIG MAN ;D
|
|
|
Post by skyhi on Oct 29, 2008 10:48:46 GMT 1
die Cristophe uit KORTRIJK...,is denk ik (eig.zekers), Cristophe Moreau...ofte REDLOCKS...is inderdaad nen oldskooler van kortrijk!Beetje terzelfder tijd als PEDRO...,mare ondertussen is da nie zo OK meer met hem...,in termen dan van a REAL RUFF & TUFF LIFE!...,REDLOCKS is denk ik ook wel 1 van de allereerste die reggae promote..., in mijn streek dan!!zoals je zegt SKY HY,zo rondt de periode eind jaren 80!!!das zelfs nog voor mijn tijd...hehe...,heb hem zelf maar enkele keren aant werk gezien...NOSTALGIE! en ne dikke BIG UP!,da geld evenzeer voor daktari!!!!!Kdenk trouwens dak da feest in roeselare ook was...,allesins daar enkele meegemaakt!,bij deze dus ook ne dikke big up naar SKY HY toe!!!!!in mijn streek toch gezorgd voor massa's baanbrekend werk!!!!fi real!!!, so UP!,UP!,UP! Yes indeed, Redlocks was zijn dj naam... Nu wist ik niet dat Pedro in die tijd al aktief was in de Reggae, ben je daar zeker van?
|
|
|
Post by "Quatre Petits Cons" on Oct 29, 2008 16:33:54 GMT 1
'Tzal dan toch nie veel schelen...Pedro ga toch ook wel al efkes terug...en voor Kortrijk en erond...,zijn Redlocks en PEDRO altijd in 1 adem vernoemt!!Alst over de ORIGINATORS ga -(de personen die de 1e introductie brachten in ...)- ,zijn allesins ook goe bevriend! Nuja...BlaBlaBla....tis dus REDLOCKS ,bij deze voor hem BIG BIG UP! dat u goe goa!!,Enne da zou Wicked zin!!!Als da lukt van de TAPES ...
|
|
|
Post by rasborsalino on Nov 17, 2008 17:38:55 GMT 1
Nog meer gevonden met Desi D en Jesse James uit Sheffield en anderen. Ook opnames uit jamaica met Ragga Yves en Singing Chris. Wicked.
|
|
|
Post by topshotter on Jan 12, 2009 22:09:18 GMT 1
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 13, 2009 8:54:17 GMT 1
is da een daktari tape? efkes checke voor da'k het download
|
|
|
Post by rasborsalino on Jan 13, 2009 10:00:49 GMT 1
He das effe verschieten. Heb er zelf nooit een exemplaar van gekregen; Was een benefiet-opname voor één of andere anti-rascistische organisatie. Ergens in Aalst opgenomen in 1995 dacht ik. Riddim volledig van de hand van ikke....Ras Bors. Lyrics Ras Bors, Ragga Yves en Dennis World. By the way : Daktary sound is klaar om er weer eens in te vliegen. Iemand een goede sound nodig om zijn feestje op te luisteren? Good price, nice vibe en we hebben meer dan één platenbakje hoor. Vibes, pure vibes jamaican stylee. No carbon copy.
|
|
|
Post by sensi on Jan 13, 2009 13:35:50 GMT 1
nice old skool vibe! BIG UP!!
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 13, 2009 15:32:34 GMT 1
He das effe verschieten. Heb er zelf nooit een exemplaar van gekregen; Was een benefiet-opname voor één of andere anti-rascistische organisatie. Ergens in Aalst opgenomen in 1995 dacht ik. Riddim volledig van de hand van ikke....Ras Bors. Lyrics Ras Bors, Ragga Yves en Dennis World. By the way : Daktary sound is klaar om er weer eens in te vliegen. Iemand een goede sound nodig om zijn feestje op te luisteren? Good price, nice vibe en we hebben meer dan één platenbakje hoor. Vibes, pure vibes jamaican stylee. No carbon copy. Awel Moat!!! tis machtig echt waar Reeeespect with a big R btw. wat is er met dennis world gebeurt? Kbedoel is die nog bezig met muziek?
|
|
Stigen
3 star frontline soldier
Risin' Culture
|
Post by Stigen on Jan 14, 2009 18:51:59 GMT 1
yes yes die tune is nice, coole oldschool hip hop beat ras bors.. ben toch nog steeds aant wachten op die soundtapes
|
|
|
Post by rasborsalino on Jan 14, 2009 19:31:20 GMT 1
Soon come? Later? Jamaica time?
|
|
|
Post by rasborsalino on Jan 15, 2009 21:07:13 GMT 1
|
|