|
Post by General Jonee on Aug 31, 2007 15:16:53 GMT 1
bless up das een beetje van voor mijnen tijd, de eerste echte big en bad sound in belgië! nu vroeg ik mij af of er hier iemand nog sound tapes van had ligge en die wou dele...
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 8, 2007 18:43:02 GMT 1
niemand?
|
|
dreadnurse
2 star soldier
BETER LANGHARIG DAN KORTZICHTIG
|
Post by dreadnurse on Sept 9, 2007 15:12:49 GMT 1
Ela moatje, khad er zo ene, maar die is samen met enkele lp's bij Uruhu 'verdwenen'
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 14, 2007 12:25:29 GMT 1
thanx dreadnursy kzal het hen es vrage als ik ze es zie en voor de rest...... niemand.............. van al die belgische reggaeheads hier moet er toch iemand nog tapes from back in the dayz ligge hebbe...
|
|
|
Post by oli on Sept 14, 2007 13:50:19 GMT 1
ik moet nog ergens een tape hebbe van een repetitie met Dennis en Yves, ik zal er is achter zoeken
|
|
dreadnurse
2 star soldier
BETER LANGHARIG DAN KORTZICHTIG
|
Post by dreadnurse on Sept 14, 2007 13:55:41 GMT 1
Oi Jonee, vraag je dan ook es achter mn Yellowman LP en zo'n samenwerkingsplaat tss. punks & rasta's pretty please???
Khoop dat jij ze wél vastkrijgt... Heb alleszins mn lesje wel geleerd ivm dingen uitlenen.
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 14, 2007 17:42:13 GMT 1
ik moet nog ergens een tape hebbe van een repetitie met Dennis en Yves, ik zal er is achter zoeken super
|
|
|
Post by rasborsalino on Oct 24, 2008 11:31:57 GMT 1
kheb er nog een paar liggen. kzal er het stof eens afblazen. Oli, die tape die jij hebt,waar heb je die gevonden? Of ken ik je. Denk het wel, mijne frank is aan het vallen
|
|
|
Post by General Jonee on Oct 24, 2008 12:28:24 GMT 1
ey RasBorsalino, Kunde daarr ne keer voorr kijke da zoe echt wreed de max zijn!
Respect king
|
|
|
Post by skyhi on Oct 24, 2008 14:23:34 GMT 1
Mag dat ook een videotape zijn? Er ligt hier een opname van Reggae Bashment een van de eerste Reggae fuiven die ik organiseerde ergens eind 1989. Best grappig om nog eens te zien, met Ragga Yves, Ras Borsalino en Dennis World ( Dactari ), ook met TLP en Grazzhopper (Ryhm Cut Core) en ook nog,Christophe, (zijn dj naam is me ontglipt) uit Kortrijk en Trippa Fullwood en Daddy Ini (A'pen) Wil je dat wel bezorgen ze General Jonee, moet het ding eigenlijk al jaren op cd zien te krijgen maar hier slaat mijn technische onkunde keihard toe, en zo ligt die vhs tape al jaaaare in mijn kast.
|
|
|
Post by rasborsalino on Oct 24, 2008 14:42:46 GMT 1
General jonee, zijde gij den diene met zijn brilleke en lange dreads. Allee..... zo'n klein manneke? Zal je een paar tapes bezorgen. 1duvel per stuk of een dosis highgrade. Skyhi, dien videotape wil ik ook wel eens zien. Kan uw vrouw goed koken? Dan kom ik eens af.
|
|
|
Post by General Jonee on Oct 24, 2008 15:49:12 GMT 1
General jonee, zijde gij den diene met zijn brilleke en lange dreads. Allee..... zo'n klein manneke? ;D yess king, a me dat, big man inna small package da van die duvels ofazo da kan geregld worde sky hi da wil ik zeker es zien, ge zoe t echt iemand moete vinde die da kan omzette, das history on tape
|
|
|
Post by skyhi on Oct 24, 2008 17:21:08 GMT 1
General jonee, zijde gij den diene met zijn brilleke en lange dreads. Allee..... zo'n klein manneke? Zal je een paar tapes bezorgen. 1duvel per stuk of een dosis highgrade. Skyhi, dien videotape wil ik ook wel eens zien. Kan uw vrouw goed koken? Dan kom ik eens af. Yo marco mijn vrouw kookt bijna zo goed als ik en als ge beloofd niet alles op te eten moogt ge afkomen
|
|
|
Post by skyhi on Oct 24, 2008 17:24:00 GMT 1
General jonee, zijde gij den diene met zijn brilleke en lange dreads. Allee..... zo'n klein manneke? ;D yess king, a me dat, big man inna small package da van die duvels ofazo da kan geregld worde sky hi da wil ik zeker es zien, ge zoe t echt iemand moete vinde die da kan omzette, das history on tape 't is dat Jorne, ge moet zeker ne keer afkomen, en brengt dan ook de andere helft van pirates mee, ge weet het zijn hé... anders doen we dat samen met ras bors, krijg je meteen die tapekes dat hij beloofd heeft ik ga wat regelen ok, talk to you later
|
|
|
Post by rasborsalino on Oct 24, 2008 18:15:45 GMT 1
ghent massive united? It coulda nice!
|
|