anneke
2 star soldier
|
Post by anneke on May 29, 2007 22:41:16 GMT 1
oke kzou graag mjn muziekrepertoire een beetje uitbreiden... suggesties zijn altijd welkom... ( natuurlijk alleen als de teksten geen geweld promoten, vrouw vriendelijk zijn, homo vriendelijk zijn, ....) kzal zelf maar van start gaan me mijn topliedje van de laatste 3 dagen ff te promoten: chek daarvoor onderstaande link en klik op het liedje cry of the generation artist: brady shammar profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=118212749
|
|
|
Post by Jah Rebel on May 30, 2007 15:26:24 GMT 1
Anneke... Respect voor het anti-slakness statement, maar kan de vraag iets specifieker? ;D
Ites, Rebel
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on May 31, 2007 13:06:13 GMT 1
|
|
anneke
2 star soldier
|
Post by anneke on Jun 1, 2007 18:40:15 GMT 1
maar kan de vraag iets specifieker? ;D kben eigenlijk gewoon op zoek naar muziek ma kben al zo vaak teleurgesteld geweest in teksten... liedjes die me op het eerste luisteren bangelijk klonken en dan inneens me zwaar teleurstelde zoals bv genocide van queen ifrika dus dacht ms kannek hier is polse bij mensen die dat gevoel ook kenne en is informeren wat zun luisteren
|
|
anneke
2 star soldier
|
Post by anneke on Jun 1, 2007 18:48:06 GMT 1
oke geef me daar dan maar wa van
|
|
|
Post by nobraine on Jun 2, 2007 10:12:18 GMT 1
check dead prez lyrics, zijn ook altijd wel goed
|
|
|
Post by nobraine on Jun 2, 2007 10:52:56 GMT 1
of duke ellington ma da is wel al niemeer deel van het reggae genre
|
|
|
Post by Sifakah on Jun 4, 2007 21:26:43 GMT 1
Vybz Kartel & Jah Cure - Free (Runway) Anthony B - Time for the Love (Shanty Town) Jah Mason - Too Much Dying (Shanty Town) Sizzla - Can't Keep Us Down (Shanty Town) Black Lion - Gwaan Gwaan (Strivers) Buju Banton - My Pen (Strivers) Fantan Mojah - What is This? (Strivers) Turbulence - Burn dem Up (Strivers) Burro Banton - Jah Jah Rule (Tempo) Elephant Man - One Chapter a Day (Real Rock Return) I Wayne - Living in Love (Hard Times) Fantan Mojah - World Peace (Ghetto Blues) Jah Sesco - War is not the Aswer Jungle - Gun Down (Ganja Farmer) Luciano - Stay Away (Doctor's Darling) Macka B - Where is the Love Macka B - Dem Get Me Mad Macka B - Road Rage Macka B - To Be Racist Macka B - Beaucoup d'Amour (in't Frans !) Mad Cobra - Too Much (Hard Drugs) Pato Banton - Too Much War Queen Omega - Judgement (Judgement) Perfect - Love is what we need (Judgement) Ras Shiloh - Crying for Freedom (Judgement) White Mice - True Love (Far East) King Kong - Paradise Lost (Heavenless) Lt. Stitchie - Natty Dread (Heavenless) Jah Mali - Poor Man's Strength (Lonely) Jah Mali - On the Guard (Crystal Woman) Richie Spice - Gideon Soldier (Crystal Woman) ...
en met den Bob zit ge ook altijd goe
(als't is als ge op zoek zijt naar titels ... ?)
|
|
anneke
2 star soldier
|
Post by anneke on Jun 7, 2007 11:13:23 GMT 1
wow danke!!!
|
|
|
Post by dubrider on Jun 7, 2007 16:38:51 GMT 1
...ge zou der misschien nog van verschieten wa den Bob van den Duke heeft opgestoken?
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Jun 7, 2007 19:23:47 GMT 1
Big reefer! ;D
|
|
|
Post by ORGANIZA (bassment sound) on Jun 13, 2007 9:45:11 GMT 1
kben eigenlijk gewoon op zoek naar muziek ma kben al zo vaak teleurgesteld geweest in teksten... liedjes die me op het eerste luisteren bangelijk klonken en dan inneens me zwaar teleurstelde zoals bv genocide van queen ifrika dus dacht ms kannek hier is polse bij mensen die dat gevoel ook kenne en is informeren wat zun luisteren U luistert misschien beter naar artiesten zoals Eddy Wally, Dana Winner, Laura Lynn, Willy Sommers, Belle Perez, e.a. Deze artiesten zingen helemaal niet over zulke onderwerpen... PEACE!
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Jun 14, 2007 9:01:42 GMT 1
kben eigenlijk gewoon op zoek naar muziek ma kben al zo vaak teleurgesteld geweest in teksten... liedjes die me op het eerste luisteren bangelijk klonken en dan inneens me zwaar teleurstelde zoals bv genocide van queen ifrika dus dacht ms kannek hier is polse bij mensen die dat gevoel ook kenne en is informeren wat zun luisteren U luistert misschien beter naar artiesten zoals Eddy Wally, Dana Winner, Laura Lynn, Willy Sommers, Belle Perez, e.a. Deze artiesten zingen helemaal niet over zulke onderwerpen... PEACE! waar het hart van vol is loopt de mond van over Feel
|
|