|
Post by General Jonee on Apr 10, 2007 12:09:43 GMT 1
greetz massive & crews der zijn een paar versions die ik wreed graag had gehad maar ni vind... De instrumental van Traffic Jam van stephen marley & junior gong. Normaal staat da op de 12" maxi single ,ma op de 7" die da kik heb staat er de versie met buju op de achterkant...
En waar we al lang op zoeke My Boy Lollipop instrumental, tmag den diene zijn van Millie small of een van de herwerkingen maar een instrumental ervan zou super zijn.
alvast bedankt....
|
|
|
Post by MPTI on Apr 10, 2007 21:42:31 GMT 1
ik vraag me soms af hoe sommige BIG sounds aan hun BIG riddims geraken maar dan ook echt clean hé zonder overdreven dub, wissels, horns, keyboard, vocal samples,...
|
|
|
Post by Jess on Apr 11, 2007 15:07:53 GMT 1
ik vraag me soms af hoe sommige BIG sounds aan hun BIG riddims geraken maar dan ook echt clean hé zonder overdreven dub, wissels, horns, keyboard, vocal samples,... Ruilhandel ( big riddim for big riddim ) , Betalen ( in Ja ) , Ebay ( orginal prints) , bij de artiesten zagen (soms willen ze ni alles weggeven tenzij ge de dub koopt ) veel zoeken en chance hebben en zelf edits aanbrengen en of muzikale deeltjes toevoegen of rebuilden ( in stukken snijden en weer opbouwen ) ps : niet dat ik mezelf nu zie als BIG sound , ma wel als BIG riddim verzamelaar ... hehe ps--->Jonee link mij op msn v d traffic jam ...
|
|
|
Post by MPTI on Apr 11, 2007 16:55:01 GMT 1
ik vraag me soms af hoe sommige BIG sounds aan hun BIG riddims geraken maar dan ook echt clean hé zonder overdreven dub, wissels, horns, keyboard, vocal samples,... Ruilhandel ( big riddim for big riddim ) , Betalen ( in Ja ) , Ebay ( orginal prints) , bij de artiesten zagen (soms willen ze ni alles weggeven tenzij ge de dub koopt ) veel zoeken en chance hebben en zelf edits aanbrengen en of muzikale deeltjes toevoegen of rebuilden ( in stukken snijden en weer opbouwen ) ps : niet dat ik mezelf nu zie als BIG sound , ma wel als BIG riddim verzamelaar ... hehe ps--->Jonee link mij op msn v d traffic jam ... ik dacht al zoiets, kon niet anders eigenlijk, enfin, nu weet ik het dan zeker. alsof de voicing van nen dub niet genoeg kost ;D
|
|
|
Post by nobraine on Apr 13, 2007 15:02:35 GMT 1
heb die version van lollipop normaal, moet nog es checken tussen mijn singlekes
|
|
|
Post by General Jonee on Apr 13, 2007 16:44:47 GMT 1
al di da gereageerd hebbe Jess we will link up, en btw ge moogt ulder wel als Big sound beschouwe zulle ni te bescheide zijn... Nobraine: zou je es wille kijke of je hem hebt, ge zou er me er een ongeloofelijk plezier mee doen!! Bless
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 31, 2007 10:29:51 GMT 1
jooow begging for versions AGAIN... neenee serieus, wulder hebben der infeite ook wel een deftig aantal dus kwil mee alle plezier ruilen ook he!! dus we zoke nog steeds de "my boy lollipop" en nu infeite ook die version waarop Dawn Penn " No No No" maar dan niet de creation dub van studio one want die is te dubby. Liefst vanal hadde we de steely&cleevie Moest er iemand kunne helpe of wille ruile pm of email of..... yu know how to reach me
|
|
|
Post by east-end-rock on Aug 31, 2007 15:47:14 GMT 1
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 31, 2007 15:51:01 GMT 1
yeah man thanx
|
|