ajas
2 star soldier
babylon, the system, mashing in a bottomless pit yes
|
Post by ajas on Jan 18, 2007 19:17:07 GMT 1
ola all massive and crew,
misschien wat laat; maar kvertrek morgen naar barcelona, maar heb er eigenlijk geen flauw benul van waar er zich de reggaecafékes en/of clubs bevinden, heeft er iemand connecties of weet hij een goeie spot? gimme ;D heb al wat ge-goegeld, maar 't heeft niets bruikbaars opgeleverd,... alvast bedankt!
|
|
|
Post by Kinja on Jan 18, 2007 19:47:58 GMT 1
Int centrum zo goed als niets. Er is een winkeltje in de buurt van Plaza Real waar ze wat reggae plaatjes (beetje maar) en groen geel rood spul verkopen.
Ge moet gewoon goed opletten voor affiches. Buiten het centrum hebben we daar wel wat gevonden. Was in een soort kelder die rook naar urine in een wijk vol bouwvallige gebouwen besmeurd met lelijke grafitti. Maar wel zalig feesje.
Ook wel veel scheef volk, ni echt mijnen dada.
Ook een Dub feesje gevonden in diezelfde wijk. Met UK sound.
Vraag me niet meer juist waar (is al zeker 2,5 jaar geleden) maar ge moest er wel ff den tram voor nemen.
Wie zoekt die vindt
|
|
|
Post by Girrrrafff on Jan 18, 2007 20:30:54 GMT 1
met wat geluk is er juist een groot concert in den apollo check www.reggaeshack.org , marcus runt de reggae in barca hopelijk kan je opstijgen, enjoy your trip
|
|
ajas
2 star soldier
|
Post by ajas on Jan 19, 2007 8:49:21 GMT 1
ites, merci voor de reply's, sebiet eens vertrekken, 't vliegtuig kan ondertussen terug opstijgen, jihoew! kzal eens kijken wat ik er aantref,... tnx!
('i'll try to bring the sunwith me on my way back)
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 19, 2007 12:26:09 GMT 1
met wat geluk is er juist een groot concert in den apollo check www.reggaeshack.org , marcus runt de reggae in barca hopelijk kan je opstijgen, enjoy your trip Apollo is trouwens een coole zaal en er komt wel leuk volk(toen da ik er was toch )!! Zeker checken!! Maar hoe k er geraakt ben..?? Kinja zijn raad volgen: wie zoekt die vindt!!
|
|
ajas
2 star soldier
|
Post by ajas on Jan 21, 2007 13:20:05 GMT 1
merci manne, Barcelona was wicked, uiteindelijk ni veel gezien, in sala apolo was er juist niets, domage, maar de cafekes en de bars hebben het gecompenseerd ;D
|
|