|
Post by Lidj I on Aug 10, 2006 12:17:27 GMT 1
Yeeeeeees I, twas dus inderdaad da nummer dak zocht, forward fever big up unnoself a 100% ge kunt nie geloven oe blij dak ben dat ik weet van wie da die tune is...en daarmee hebbik dus ook al een tweede tune (brando-the conquering lion) die al een heel eind in mn hoofd zit,maar waar ik ook de artiest of titel nie van wist,gevonden...
|
|
|
Post by forward fever on Aug 10, 2006 12:34:08 GMT 1
yez man ,
die hele 10" is hot! je kan die wel vinden bij giraffe records. (check link invisible) enjoy!
peace and love
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 18, 2006 16:11:07 GMT 1
Ites, Ik ben op zoek naar nog wa tunes, 'k zal ze uitleggen adhv de Sentinel Dubplate mix, zal't duidelijkste zijn denk ik. ( www.sentinelsound.de/ -> Media -> Sound) welk is die riddim op 8:00? (en het nummer met Sentinel Cool, Cool, Cool cool cool ?, 9:19) en 't laatste lied, "they dream encore" ? Thanks. Trouwens: zijn er 2 verschillender Sweat riddims? Die van oa. Capleton - Toppa Tings en Vybz Kartel - No See Nothing, en dan den andere met bvb Bounty Killer - Bed Bruk Down en Sizzla - All the Girls ?
|
|
|
Post by SOULYOUTH on Aug 18, 2006 18:20:59 GMT 1
Cold van Burro?
|
|
rebelist
3 star frontline soldier
|
Post by rebelist on Aug 18, 2006 18:36:36 GMT 1
Der zijn zelf 3 verschillende sweat riddims ene op black scorpio ene op annex en dan de laatste op don corleon
|
|
|
Post by amoz on Aug 20, 2006 15:11:50 GMT 1
welk is die riddim op 8:00? (en het nummer met Sentinel Cool, Cool, Cool cool cool ? Bang Bang
|
|
|
Post by Mistah Bong on Aug 20, 2006 15:41:06 GMT 1
welk is die riddim op 8:00? (en het nummer met Sentinel Cool, Cool, Cool cool cool ? Bang Bang Correct! Kopen die riddimplaat, staan een paar vette tunes op zoals o.a. cold van Burro Banton, da agony van Vybz Kartel, troubles van King Kong... en 't laatste lied, "they dream encore" ? Van wie da nummer is da weet ik ni. 'T is in ieder geval den anger management riddim als ik me ni vergis.
|
|
|
Post by Junior on Aug 20, 2006 19:21:13 GMT 1
Ites, Ik ben op zoek naar nog wa tunes, 'k zal ze uitleggen adhv de Sentinel Dubplate mix, zal't duidelijkste zijn denk ik. ( www.sentinelsound.de/ -> Media -> Sound) welk is die riddim op 8:00? (en het nummer met Sentinel Cool, Cool, Cool cool cool ?, 9:19) en 't laatste lied, "they dream encore" ? Thanks. Trouwens: zijn er 2 verschillender Sweat riddims? Die van oa. Capleton - Toppa Tings en Vybz Kartel - No See Nothing, en dan den andere met bvb Bounty Killer - Bed Bruk Down en Sizzla - All the Girls ? Kzou ni weten van wie dat laatste lieke is, maar hij zingt allesins ni "they dream encore", maar "they ain't the real mccoy" die sweat van sizzla en bounty is al nen oudere, van zo'n 4 à 5 jaar geleden peis ik. vind ik persoonlijke ni zo ne goeie die andere sweat is van dees jaar en vind ik dan wel nen big partyriddim Peace
|
|
|
Post by Friendly on Aug 20, 2006 21:16:36 GMT 1
en 't laatste lied, "they dream encore" ? , Movado - Real McCoy
|
|
|
Post by Sifakah on Sept 10, 2006 11:43:49 GMT 1
nog ene gevraagd, welk is diene Sizzla met "Hey hey hey" in?
|
|
|
Post by Roen on Sept 10, 2006 12:03:20 GMT 1
sizzla - get to the point
|
|
|
Post by MPTI on Sept 10, 2006 15:25:54 GMT 1
sizzla - get to the point op den tixx riddim thx to farhigh ik had hem net hetzelfde gevraagd da nummer heeft heel Eindhoven op zijn grondvesten doen beven
|
|
|
Post by guest on Sept 13, 2006 10:40:37 GMT 1
inch by inch heeft een dubplate op zo'n lied knock knock who's knocking in my door gentleman heeft op da lied ook ne riddim ik ben op zoek naar die riddim en de naam van het lied knock knock
|
|
poleiro
new memba
WOODOWL SOUNDSYSTEM
|
Post by poleiro on Sept 13, 2006 12:54:15 GMT 1
sizzla - get to the point op den tixx riddim thx to farhigh ik had hem net hetzelfde gevraagd da nummer heeft heel Eindhoven op zijn grondvesten doen beven yes indeed, check het filmke : www.youtube.com/watch?v=KVqBNfkGr9s
|
|
|
Post by guest on Sept 15, 2006 10:56:46 GMT 1
iee hoe noemt zo een lieke en da gaat zo a girl i know a girl i know en nog wa merci als jullie dit kunnen ophelderen
|
|