|
Post by Lidj I on Aug 2, 2006 18:05:39 GMT 1
ik zoek een tune die ik een paar keer hoorde op collieroots en irie vibes, maar het enigste wat ik er van weet is dat het refrein als volgt gaat ( volgens mij): Clean and original, tough and hardcore Weinig informatie maar moester het iemand weten, let me know...
|
|
|
Post by De Boodschapper on Aug 2, 2006 18:20:47 GMT 1
welke genre? eerder steppers veronderstel ik? of rootsy dub?
|
|
|
Post by Lidj I on Aug 2, 2006 18:25:27 GMT 1
herinner me er weinig van ;D maar gaat eerder roots-dub zijn denkik...
|
|
|
Post by De Boodschapper on Aug 2, 2006 18:49:36 GMT 1
zing het eens voor me als je me tegen komt ;-)
|
|
|
Post by rudebwoy on Aug 7, 2006 19:36:54 GMT 1
Heb enkele zalige nummers gehoord op Reggae Geel die ik niet vind, volgende stukjes tekst (die meest gezongen werden) kunnen mss helpen: 1. my jamaican herb 2. begint met jagajagajaga, dan in refrein Poliiiiiiiiiiiice, poliiiiiiiiiiiice 3. we livin in a small world 4. make dem a move, denk van buju 5. pon di highway, ook van buju peisk 6. if jah is standing by my side ... en verder ... love u still Waarschijnlijk niet zo eenvoudig om te herkennen, ma de kenners misschien, alvast erg bedankt!!! Oja, iemand een idee waar je van die toeters kan vinden, die het hoorn-geluid maken , enkele gezien op Reggae Geel maar schijnt van Summerjam te komen, zouden ze in een bepaalde winkel te verkrijgen zijn? Merci!! Nog iets, zijn er sets te vinden van bepaalde soundsystems, voor in den auto
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 7, 2006 19:51:29 GMT 1
2. begint met jagajagajaga, dan in refrein Poliiiiiiiiiiiice, poliiiiiiiiiiiice => Anthony B - Police (Lots of Sign riddim) 3. we livin in a small world => Capleton - That Day Will Come (Hard Times) 6. if jah is standing by my side ... en verder ... love u still => Luciano - If Jah ? ik zoek zelf ook nog een tune (een tijdje al, maar heb em nu op geel weer gehoord - bij uphill denk ik) 't is gwn die met Wayooooo wayoyoyo yoooo ik dacht dat het Foxy Brown was, maar ik vind de tune nie, dus mss nben ik wel compleet verkeerd
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 7, 2006 19:54:28 GMT 1
Heb enkele zalige nummers gehoord op Reggae Geel die ik niet vind, volgende stukjes tekst (die meest gezongen werden) kunnen mss helpen: 1. my jamaican herb check max romeo jamaican collie2. begint met jagajagajaga, dan in refrein Poliiiiiiiiiiiice, poliiiiiiiiiiiice anthony b, police3. we livin in a small world capleton4. make dem a move, denk van buju 5. pon di highway, ook van buju peisk ? doet me denken aan eenstukse uit "police" van anthony b.... 6. if jah is standing by my side ... en verder ... love u still tony rebel, lalibella riddemWaarschijnlijk niet zo eenvoudig om te herkennen, ma de kenners misschien, alvast erg bedankt!!! Nog iets, zijn er sets te vinden van bepaalde soundsystems, voor in den auto we stonden wel niet op geel, maar een nieuwe mix komt eraan
|
|
rebelist
3 star frontline soldier
|
Post by rebelist on Aug 7, 2006 19:55:08 GMT 1
het eerste da weet ik ni msch the right herbs van wayne marshall 2 zal wel police zijn van anthony b 3 that day will come van capleton 4 en 5 weet ik ni en 6 kan if jah van tony rebel zijn
|
|
rebelist
3 star frontline soldier
|
Post by rebelist on Aug 7, 2006 19:58:16 GMT 1
woeps ewa traag gereageerd precies die wojoo tune heb ik hier staan als oh yeah van foxy brown ft. spragga benz
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 7, 2006 20:01:32 GMT 1
ah die 'pon di highway' kan ook wel Richie Spice - Marijuana zijn
"Burnin on di highway it's di highest grade gettin into my head Marijuana pon di corna"
|
|
|
Post by bramsun on Aug 10, 2006 11:41:16 GMT 1
juppe die eerste die je zoekt vind ik niet meteen terug in mijn hoofd te breed maar
het tweede liedje is zeker van ANTHONY B POLICE derde lieke is van mr More fire CAPLETON LIVIN IN A SMALL WORLD vierde en vijfde zou ik ook graag weten maar over de laatste ben ik zeker TONY REBEL IF JAH
die hoorns, toeters, ik dnek dat je dit in de beter carnavalbazar kan vinden of in grotere supermarkten zoals suprabazar seen
hehe veel succes op je zoektocht, bless up
|
|
|
Post by Benji!! on Aug 10, 2006 11:48:06 GMT 1
|
|
|
Post by forward fever on Aug 10, 2006 11:54:39 GMT 1
yes junior D , volgens mij is het luthan fyah -we can make it work , clean and original tuff and hardcore-we can make it work , in everything we put JAH first! ook op dezelfde riddim - brando- conquering lion ( big big big!) & michael rose- a little bit more- produced by twilight circus. binghi riddim - mrec 10" Good luck... bless! www.forwardfever.tk
|
|
|
Post by Girrrrafff on Aug 10, 2006 12:00:00 GMT 1
|
|
|
Post by forward fever on Aug 10, 2006 12:01:40 GMT 1
yes invisible , ; die ist!
|
|