gheeindahouz
new memba
voor te feestuh...im the beast
|
Post by gheeindahouz on Jan 5, 2007 19:02:39 GMT 1
waarom is antwerpen zo dood tegenwoordig ...waar zitten de diehards ....die mensen die elke week een feesje uit de grond stampen ....of mensen die dat willen ....laat hier iets weten mss komt er nog iets mooi van en kan de antwerp scene weer heropleven ....javascript:add("%20???") huh de battyman
de dieharder gettin old
|
|
|
Post by houstony3k on Jan 5, 2007 19:26:30 GMT 1
Some guys are trying......but its so damn expensive
|
|
|
Post by Kinja on Jan 5, 2007 20:52:54 GMT 1
Far west begint vanaf januari terug met de maandelijkse 'reggae ragga ride'!!!!!!!
High grade deze maand 'Boomblast, 13 januari' !!! en er zullen e rnog wel volgen denk ik.
Civalizee is een nieuw concept aan het uitwerken.!!!
TD rankin' is bezig met feestjes in da keetje vlak bij station. 'No Doubt' als ik mij ni vergis.
En... er komt nog iets aan dat op de moment concreet uigewerkt is aan het worden (wojow, wa ne zin...). maar da gaat ook zeker nice worden!
Dus don't worry! De vibes in A'pen zullen boomen as in the old days!
-one-
|
|
|
Post by houstony3k on Jan 6, 2007 18:48:15 GMT 1
even better.....
Soon maybe every friday dancehall @ No doubt.....more info will follow
|
|
|
Post by De Boodschapper on Jan 6, 2007 18:51:05 GMT 1
of eens afzakken naar brugge op 23 februari... slechts 5€ in vvk voor TOP CAT, JAMALSKI, DADD-K en natuurlijk NUFF SAID die hun eerste album release party zal vieren daarginds!
tickets op voorverkoop@suburbsoundz.com :-)
|
|
|
Post by Benji!! on Jan 6, 2007 20:53:39 GMT 1
20/01 JB en unlisted in het one love café.... 24/02 JB + unlisted + bong in mechelen.... genoeg mensen die in antwerpen feestjes proberen geven...
JB zal wel regelmatig in one love proberen spelen ;-)
|
|
|
Post by Luca san on Jan 7, 2007 22:48:59 GMT 1
en ik denk het tweede weekend van februari ::::: BLACK UHURU @ geel, Bob Marley Birthday Bashment!! weet nie meer precies de hoeveelste maar denk dat er ier genoeg opzitten die da wel doen, dus date i leave over to u ! en nie ongeduldig e, der zijn just twee "toplocaties" geslote geworde dus, das allemaal ni zoe gemakkelijk é! mor goe, peace out gangsters, en keep on vibin.. .
|
|
|
Post by Youthman on Jan 8, 2007 13:40:32 GMT 1
of in brussel hebde iedere maand de feestjes van exodus...om de twee maand onzen joyride in groot bijgaarden ma das met den auto 10 min verder... ik daknk da boom a ranks bezig is met maandelijks feestje of mss 2 maandelijks in JH alleman en dan bij ivory-laten we da ook ma brussel noemen geven ze er ook regelmatig!!!
|
|
|
Post by Natacha on Apr 1, 2008 15:32:38 GMT 1
Elke woensdag: reggae@Izzy Maze...
|
|