|
Post by Visionz on Jan 10, 2007 1:00:21 GMT 1
Ik weet niet zeker of het hier ooit al op het forum gestaan heeft, maar ik zoek dat filmke van "Tanto (Metro) his 50 voices" op Caribbean Reggae Fest 2002. Dat is da filmke waarin hij oa Buju Banton, Spragga Benz, Gregory Issacs, Beres Hammond, .... nadoet. Ok, ondertussen heb ik de website gevonden waar het op stond: crfest.com/icmfest.html bij media, en dan het 13de filmke... Maar ik krijg het dus niet geopend. Lukt dat bij iemand anders wel?
|
|
init
new memba
|
Post by init on Jan 10, 2007 12:07:28 GMT 1
Heeft er echt niemand een antwoord op mijn vraag ivm Danny Red?
|
|
|
Post by whot on Jan 10, 2007 13:23:08 GMT 1
Heeft er echt niemand een antwoord op mijn vraag ivm Danny Red? "rise up" misschien ? ik dacht trouwens dat hij vroeger een andere naam had ...
|
|
|
Post by Jah Rebel on Jan 10, 2007 16:27:35 GMT 1
Yes-I,
Ben nog op zoek naar de cd 'The Story's Been Told' (Island Records) van Third World.
Prijs overeen te komen...
Ites, Rebel
|
|
|
Post by whot on Jan 10, 2007 18:44:28 GMT 1
Heeft er echt niemand een antwoord op mijn vraag ivm Danny Red? "rise up" misschien ? ik dacht trouwens dat hij vroeger een andere naam had ... hij heette vroeger "danny dread"...
|
|
init
new memba
|
Post by init on Jan 11, 2007 10:06:57 GMT 1
Is 'rise up' de titel van de LP? Want het nummer zelf staat op 'riddimwize'. Toch bedankt
|
|
|
Post by whot on Jan 11, 2007 12:06:31 GMT 1
Is 'rise up' de titel van de LP? Want het nummer zelf staat op 'riddimwize'. Toch bedankt ini t, "rise up" is ook uitgekomen op 12" en is inderdaad geen LP. danny red heeft wat dingen uitgebracht op oa "dredbeat", misschien zijn ze nog te vinden...
|
|
|
Post by whot on Jan 11, 2007 13:02:03 GMT 1
danny red heeft wat dingen uitgebracht op oa "dredbeat", misschien zijn ze nog te vinden...
|
|
|
Post by gast on Jan 17, 2007 14:21:31 GMT 1
Ik zoek eigelyk vry algemeen harde dancehall en of ragga .
(en een liedje maar ik zou nie weten welke rythm en de tekst herinner ik me amper ; het refrein is iets van 'i wanna go with the wicked man? ofzo') hier verwacht ik geen antwoord op hoor.hehe
|
|
|
Post by Jah Rebel on Jan 17, 2007 14:30:59 GMT 1
Ik vind dat hier eigenlijk niet marcheren...
Dit zou geen topic maar een apart onderdeel van het forum moeten zijn. Of dient de Flea Market daarvoor? Of is die alleen voor aanbod.
Anyway hier ziet ge op den duur niet meer wie wat zoekt en wie op wat reageert...
Ites, Rebel
|
|
|
Post by Skelly on Jan 17, 2007 14:37:33 GMT 1
Jep 't begint ier idd een soepke te worde.. Voor de guest met de vage beschrijving van het liedje, probeer Dude van Beenie Man is teksten kunnen nogal is vervormen in mensen hun hoofd en hoor percies I want the dude with the wickedest slam in u zinneke
|
|
|
Post by Bmas on Jan 17, 2007 18:28:07 GMT 1
in princiepe is de flea market daar idd voor. Ma er zou in de flea market wel een aparte onderdeling voor kunnen gemaakt worden. Als daar ambiance genoeg op zou zijn tenminste...
|
|
|
Post by Sifakah on Jan 17, 2007 18:58:39 GMT 1
denk et wel, peis da iedereen wel op zoek is naar bepaalde tunes
en ik den kdat de Skelly gelijk heeft met Dude van Beenie
als ge gewoon ragag/dancehall zoekt, ga ne keer neuzen op sites van labels, zitten meestal wel ragga/dancehall compilations in hunne catalog
|
|
|
Post by mr vito on Jan 18, 2007 11:58:42 GMT 1
Ik zoek iemand die mij is deftige nieuwe zelgemaakte remixkes kan sturen of een goed proggrama voor deze zelf te maken 't is voor mixtapens als iemand geroepen voeld bigup op voorhand
|
|
|
Post by Sifakah on Jan 18, 2007 12:41:59 GMT 1
Heb een tijd geleden Traktor 3 upgeload, ik hoop dat em nog available is ... www.sendspace.com/file/yng1w1"Sorry, the file you requested is not available." blijkbaar niemeer mssn van't weekend nog eens op het net gooien
|
|