|
Post by stical on Sept 8, 2006 17:39:49 GMT 1
MPTI de techniek van strings stelen zonder da ze het voelt moette mij toch ne keer uitlegge, das zoals ge een tafelkleed van een gedekte tafel trekt....kwestie van hard en snel genoeg te trekken.... eventueel ook hard gaan lopen als ze toch iets voelt, of hare vriend iets merkt Ik peins wel dat da meiske iets gaat voelen maar
|
|
|
Post by Mistah Bong on Sept 8, 2006 17:47:01 GMT 1
om iemand zijn vlag te pikken maar kan u spijtig genoeg niet helpen Rebel Idd ERG ...moest ik op één of andere manier iets te weten komen, I'll let you know.
|
|
|
Post by Jah Rebel on Sept 8, 2006 18:13:44 GMT 1
Iedereen alvast bedankt voor de posts... ik hoop er toch maar niet te sterk op.
Ites, Rebel
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Sept 9, 2006 15:59:16 GMT 1
ha, moest je dienen dief vinden, vraagt hem eens ofdat hem toevallig mijn schilderij (op doek) van 6meter op 2.50m, voorstellende "Het leven van Bob marley in 12 Staties" ook heeft gepikt op Reggae Geel 5 jaar geleden, (en die doek met een Bongospelende dread en di Lion van Sister Chanta ook) PS het betreft hier niet de remake van "Het Leven van Bob marley in 12 Staties", die hangt in CC De Werft tijdens Bob's Birthday Bash, maar de eerste versie ervan die gemaakt was in opdracht van Reggae Geel. PS Het si hetzelfde formaat als die doek op het podium van reggae geel, maar dan horizontaal ipv vertikaal. Vermoedelijk zijn de 12 staties al allemaal van mekaar gesneden, verkocht of op ne zolder gehangen, weggesmeten, in gescheten ... mag er ni aan denken... ja echt degoetant, gewoon iets pikken al, en dan iets persoonlijk, van ene "broeder"... bah grtz, Feel
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Sept 9, 2006 16:00:20 GMT 1
Strings stelen vind ik , strings verzamelen daarentegen grtz Feel
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 9, 2006 17:35:59 GMT 1
Strings stelen vind ik , strings verzamelen daarentegen ;Dhahahahahaha
|
|
|
Post by MPTI on Sept 9, 2006 18:10:24 GMT 1
MPTI de techniek van strings stelen zonder da ze het voelt moette mij toch ne keer uitlegge, ben niks van plan ma zit mij nu toch af te vrage hoe ge het zou doen.. ;D awel, allemaal kwestie van afleiding. gelijk ne professionele zakkenroller (maar met ANDER TRUKKEN hé voor de vetzakskes); ge moet dus zo goed kunnen kussen dat ge ze helemaal van de wereld brengt en pas 5 minuten later terug laat neerdalen. en ondertussen.... ;D ;D @ras feel flashman PS.: ik verzamel GESTOLEN strings is da ook ;D LAME
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Sept 10, 2006 12:48:09 GMT 1
och ieder 't zijne, 't is hewoon nen andere aanpak zeker? ;D Feel
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Sept 10, 2006 12:52:52 GMT 1
;D misschien kunnen we dubbeltjes ruilen! ;D Feel
|
|
|
Post by Jah Rebel on Sept 22, 2006 18:51:25 GMT 1
Bon, iedereen ziet de vlaggen blijkbaar liever terugkeren in Izzy Maze dus daarom effe gebrainstormed en ik ga ze terug hangen met oogvijzen en hangsloten. Zeer triestig, maar tegelijk een signaal naar toekomstige gauwdieven toe.
Ites, Rebel
|
|
|
Post by heartical on Sept 26, 2006 12:53:29 GMT 1
Kunde nie gewoon iets maken zodat er een blauw zwaailicht en een sirene begint te gaan als iemand de vlag aanraakt? Zodat den lelijken snodaard uiteindelijk ontmaskerd zou kunnen worden om onder een laag pek en veren naast onze vriend Leopold te worden uitgestald!
|
|
|
Post by Sifakah on Sept 26, 2006 13:45:26 GMT 1
Ik weet trouwens wie mijn vlag heeft gepikt: fooking Jr Gong, den Damian ! Kijk maar naar de clip van All Night ... mssn heeft em die van u ook
|
|
|
Post by stical on Sept 28, 2006 7:23:13 GMT 1
Kunde nie gewoon iets maken zodat er een blauw zwaailicht en een sirene begint te gaan als iemand de vlag aanraakt? Zodat den lelijken snodaard uiteindelijk ontmaskerd zou kunnen worden om onder een laag pek en veren naast onze vriend Leopold te worden uitgestald! Vroeger had ge zoiets voor brommers, een klein kastje ( gelijk ne DAT ) met kwik, vanaf dat het bewoog ging er een alarm af.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 28, 2006 9:26:05 GMT 1
Kunde nie gewoon iets maken zodat er een blauw zwaailicht en een sirene begint te gaan als iemand de vlag aanraakt? Zodat den lelijken snodaard uiteindelijk ontmaskerd zou kunnen worden om onder een laag pek en veren naast onze vriend Leopold te worden uitgestald! Vroeger had ge zoiets voor brommers, een klein kastje ( gelijk ne DAT ) met kwik, vanaf dat het bewoog ging er een alarm af. Gij had ook een alaarem op aawe camino ofwaa? ;D Early-stical-met-de-camino-en-spatlap-vibes, kan het mij zo voor de ogen halen ;D
|
|
|
Post by stical on Sept 28, 2006 19:31:17 GMT 1
Nee , voor eerlijk te zijn heb ik alleen maar ne Suzuki ooit gehad , nen klasse B , Vespa achtig iets maar heb die maar een maand gehad en verder nooit gene brommer meer.
I man was not into the Camino Johnny thing.
|
|