|
Post by Jah Rebel on Sept 7, 2006 13:15:19 GMT 1
De één of andere achterlijke onverlaat heeft gisteren mijn spandoek van Rebel Audio System gestolen in Izzy Maze. Extra debiel want wat ga je nu aanvangen met een doek met de naam van mijn sound erop?
Alle tips van mensen die iets gezien hebben zijn welkom!
info@rebelbase.be
EN LAAT IK DUIDELIJK STELLEN: DIT SOORT KRAPUUL IS NIET WELKOM IN IZZY MAZE!!!
Ites, Rebel
|
|
|
Post by King David on Sept 7, 2006 13:24:27 GMT 1
om iemand zijn vlag te pikken maar kan u spijtig genoeg niet helpen Rebel
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 7, 2006 13:29:23 GMT 1
Ik was er ni, maar kvind da toch ook wel heel Moest den dader bij mij op t werk terecht komen, dan zal k m extra hard aanpakken
|
|
|
Post by snipaman on Sept 7, 2006 18:51:25 GMT 1
Der zijn blijkbaar vlaggendieven aan't rondgaan want een paar weken geleden was de Pirates Crew hun vlag ook al gestolen. maar is die vlag al terug terechtgekomen? en idd very om iemand zijn vlag te pikken.
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 7, 2006 18:55:50 GMT 1
nieje wij zijn dus ook nog steeds de vlaggendief aant opjagen... ma khebt al een beetje opgegeven idd. super lame dat zo dingen gestolen worden. Ge steekt daar u werk in om te make, ge staat daar de crowd van vibez te voorzien en dan pikken ze u pirate (of rebel) vlag van onder u ogen... tis maar gelukkig zijn er nog andere reggae dancehall fans he ah btw. moest er iemand kunnen informen over wie onze vlag heeft... mail of pm me ;D
|
|
|
Post by Skelly on Sept 7, 2006 19:11:38 GMT 1
Blijkbaar wel nog veel mense die hun hier mee bezig houde ne vriend van mij zijn vlag werd ook gestolen op reggae geel...
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 7, 2006 19:24:13 GMT 1
10 jaar geleden was ik ook wel vlaggendief in mijn onbezonnen, vooral begaaide jaren, maar ik ben ht afgeleerd ondertussen (behalve dan die A-vlaggen die ik vorig jaar meegebracht had meegebracht naar Geel)... dus écht eerlijk: ik was het niet! Geen van al die hiervoor genoemde vlaggen.
Khoop dat jullie ze terugvinden, en aan de dief... : als ge het ni aandurft, ge kunt die ook gewoon opgerold "vergeten" in den izzy...
PS: Ondertussen beleef ik geen onbezonnen, maar nog wél steeds begaaide jaren (voordat iemand het voor mij neerschrijft)...
|
|
|
Post by MPTI on Sept 7, 2006 21:10:59 GMT 1
|
|
|
Post by sergio on Sept 7, 2006 21:33:50 GMT 1
Ik heb wel wa vrienden in het crimineel milieu,zal wel eens rondhoren!!
Ben nu ook geene heilige,maar vind da ook wel wa zinloos.
Mocht den dader zich bekeren,mag hij me steeds anoniem linken...Zodat er terug rust en vrede in ons klein milieuke mag komen.Meer kan ik ni doen...
King Sergio
|
|
|
Post by King David on Sept 7, 2006 21:43:21 GMT 1
En Skylarkin hun vlag is ook is gepikt geweest in leuven maar die hebben ze terug gehad
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 8, 2006 9:50:29 GMT 1
tis een plaag....
|
|
|
Post by Sifakah on Sept 8, 2006 10:00:15 GMT 1
Blijkbaar wel nog veel mense die hun hier mee bezig houde ne vriend van mij zijn vlag werd ook gestolen op reggae geel... Inderdaad Moest er iemand op Geel mijn vlag hebben gepikt (een met de Lion of Judah op), moogde ze mij terugbezorgen - ik zal u dan nie keihard in uw kloten sjotten maar vergeven. Die mensen snappen blijkbaar nie dat er daar mensen voor betaald hebben, maar zien alleen iets gratis voor hun. Of een 'goeie grap', hahah.
|
|
|
Post by Skelly on Sept 8, 2006 11:28:55 GMT 1
MPTI de techniek van strings stelen zonder da ze het voelt moette mij toch ne keer uitlegge, ben niks van plan ma zit mij nu toch af te vrage hoe ge het zou doen.. ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 8, 2006 12:15:44 GMT 1
Ik heb wel wa vrienden in het crimineel milieu,zal wel eens rondhoren!! Kdenk eerlijk gezegd ni dat het mensen uit het criminele milieu zijn die zoiets doen ;D... Mijn ervaring (of beroepsmisvorming) zegt me dit en ik denk eerlijk gezegd dat de daders eerder uit ons 'klein milieuke' komen ... Bless
|
|
|
Post by Benji!! on Sept 8, 2006 12:23:59 GMT 1
MPTI de techniek van strings stelen zonder da ze het voelt moette mij toch ne keer uitlegge, das zoals ge een tafelkleed van een gedekte tafel trekt....kwestie van hard en snel genoeg te trekken.... eventueel ook hard gaan lopen als ze toch iets voelt, of hare vriend iets merkt
|
|