|
Post by skwizzard on Jun 9, 2007 15:09:14 GMT 1
rodi tijdens de clash met barry g in 1985
|
|
|
Post by Visionz on Jun 9, 2007 15:12:24 GMT 1
En datzelfde jaar als guest selector (samen mét Barry G overigens) op nen Jammy's dance met oa Johnny Osbourne, Chaka Demus, Admiral Bailey en Don Angelo : www.youtube.com/watch?v=wW58oj7FJCY
|
|
|
Post by steve on Jun 10, 2007 0:54:09 GMT 1
skywizzard ge hebt met nen belachelijke post just uwen duizendste gehaald proficiat daarvoor is da hier een forum om iets mee te pikken of voor mannen die just een fotoke kunnen downloaden, you fucker, mss goe da er een forum bestaat voor u, dan komde toch nog is in de belangstelling
|
|
|
Post by Sifakah on Jun 10, 2007 10:01:10 GMT 1
ten eerste vin'k da een redelijk zalige foto (een tettematteke onder die platenspeler ;D + da klakske ) en ten tweede heeft em al eens geen 1000 posts dus ik snap nie waarom ge zo loopt te zeiken steve
|
|
|
Post by orangebud on Jun 10, 2007 11:25:21 GMT 1
skywizzard ge hebt met nen belachelijke post just uwen duizendste gehaald proficiat daarvoor is da hier een forum om iets mee te pikken of voor mannen die just een fotoke kunnen downloaden, you fucker, mss goe da er een forum bestaat voor u, dan komde toch nog is in de belangstelling hedde gij na echt ni beter te doen dan iemand die een tof fotoke uploadt te beginnen uitschijten. Be positive please, daar heeft de rest nog iets aan. en als er nen topic u ni interesseert replied er dan ni op. grtz
|
|
fila
3 star frontline soldier
|
Post by fila on Jun 11, 2007 9:40:27 GMT 1
Die foto vind ik intressant, u reactie belachelijk.
|
|
|
Post by skwizzard on Jun 11, 2007 16:27:21 GMT 1
skywizzard ge hebt met nen belachelijke post just uwen duizendste gehaald proficiat daarvoor is da hier een forum om iets mee te pikken of voor mannen die just een fotoke kunnen downloaden, you fucker, mss goe da er een forum bestaat voor u, dan komde toch nog is in de belangstelling Meci he, door te reageren kom ik nog net dat ietsje meer in de belangstelling. Karma up
|
|
|
Post by crucialiman on Jul 8, 2007 15:41:03 GMT 1
|
|