|
Post by Friendly on Mar 7, 2007 1:33:12 GMT 1
Immortal Luv Injection King Addies Trooper Bass Odyssey Mitghy Crown
april 14 at the usual place
HOST: Tony Matterhorn
My money's on Trooper
|
|
|
Post by Original Gutter (OG) on Mar 7, 2007 15:21:55 GMT 1
My money's on Matterhorn
|
|
|
Post by Youthman on Mar 7, 2007 15:45:58 GMT 1
Immortal Luv Injection King Addies Trooper Bass Odyssey Mitghy Crown april 14 at the usual place HOST: Tony Matterhorn My money's on Trooper gaat er iemand gaan...friendly???mighty crown komt dan ging get mss overwegen...... ;D ik zeg toch a ighty crown ga winne...
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Mar 7, 2007 17:11:18 GMT 1
The Host tek it!....? dub fi dub tussen Mighty Crown & Trooper, en Mighty Crown mag nog is winnen
|
|
|
Post by Youthman on Mar 8, 2007 7:44:23 GMT 1
dub fi dub tussen Mighty Crown & Trooper, en Mighty Crown mag nog is winnen da is ook mijne pronostiek
|
|
|
Post by huh de battyman on Mar 8, 2007 9:11:22 GMT 1
Hoezeer ik ook verwacht dat de trophy voor Mighty Crown zal zijn, mijn voorkeur blijft toch uitgaan naar Bass Odyssey. Country sound a dweet! Them deh ya eversince, big bad veteran sound! www.myspace.com/zeeoriginalbassodyssey *take note of the background picture, BAD Denon CD-players
|
|
|
Post by Youthman on Mar 8, 2007 9:22:28 GMT 1
Hoezeer ik ook verwacht dat de trophy voor Mighty Crown zal zijn, mijn voorkeur blijft toch uitgaan naar Bass Odyssey. Country sound a dweet! Them deh ya eversince, big bad veteran sound! www.myspace.com/zeeoriginalbassodyssey *take note of the background picture, BAD Denon CD-playerswe gaan der hier ook ni over beginnene e!!
|
|
|
Post by huh de battyman on Mar 8, 2007 9:46:18 GMT 1
Hoezeer ik ook verwacht dat de trophy voor Mighty Crown zal zijn, mijn voorkeur blijft toch uitgaan naar Bass Odyssey. Country sound a dweet! Them deh ya eversince, big bad veteran sound! www.myspace.com/zeeoriginalbassodyssey *take note of the background picture, BAD Denon CD-playerswe gaan der hier ook ni over beginnene e!! Nee, das tot in den treure besproken in een andere thread. Nogmaals, mijn geld zet ik op Mighty Crown en mijn hoop op Bass Odyssey
|
|
|
Post by Original Gutter (OG) on Mar 8, 2007 11:15:30 GMT 1
In wat voor line-up treed King Addies tegenwoordig aan?
|
|
|
Post by Friendly on Mar 8, 2007 17:09:23 GMT 1
In wat voor line-up treed King Addies tegenwoordig aan? JamJam & Killa Boo
|
|
|
Post by Visionz on Apr 16, 2007 9:03:06 GMT 1
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Apr 16, 2007 10:21:38 GMT 1
Iemand al ne link gevonden voor de audio, was live te beluisteren blijkbaar mss is die link nog ergens te vinden? BO is dus gewonnen, alhoewel MC de clash was aan't winnen maar zwakke dub fi dub neerzette naar't schijnt spijtig voor de Japanees....
|
|
|
Post by J on Apr 16, 2007 10:47:49 GMT 1
hoe zit het eigenlijk met Gramigna, ging Mr Chin die geen internationale kans geven....
|
|
|
Post by skwizzard on Apr 16, 2007 12:34:28 GMT 1
Iemand al ne link gevonden voor de audio, was live te beluisteren blijkbaar mss is die link nog ergens te vinden? BO is dus gewonnen, alhoewel MC de clash was aan't winnen maar zwakke dub fi dub neerzette naar't schijnt spijtig voor de Japanees.... ni gans de clash ma toch goed om de sfeer is op te snuifen vlug zijn is de boodschap www.dancehallreggae.com/forum/showthread.php?t=114805
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Apr 16, 2007 15:00:13 GMT 1
thanks!
|
|