|
Post by skwizzard on Oct 3, 2006 9:45:56 GMT 1
kben nog is gaan kijken op de site en nu kunt ge wel al tickets bestellen uit het buiteland en ze zijn daar te betalen dus geen extra verzendingskosten www.u-club.de/tickets/index_en.html*edit: da was blijkbaar al opgevallen aan sommigen onder ons, khad gans den topic ni gelezen
|
|
|
Post by amoz on Oct 3, 2006 10:21:47 GMT 1
kben nog is gaan kijken op de site en nu kunt ge wel al tickets bestellen uit het buiteland en ze zijn daar te betalen dus geen extra verzendingskosten www.u-club.de/tickets/index_en.html*edit: da was blijkbaar al opgevallen aan sommigen onder ons, khad gans den topic ni gelezen Klopt, geen verzendingskosten (want ze worden niet verzonden ) maar wel 2.2 euro "administratieve" kosten... per ticket. Het is dat waar we nu in een bochtje proberen rond te geraken.
|
|
|
Post by sensi on Oct 3, 2006 16:52:48 GMT 1
weet er al iemand wa meer? bus? ticket? hoe da te fixn valt?? anders zouden we wel met een paar naar antwerpen komen om op diene bus te springen
|
|
|
Post by Roen on Oct 4, 2006 19:28:30 GMT 1
hoeveel tijd hebben we nog om het aantal man van hoeilaart te bevestigen?
|
|
|
Post by amoz on Oct 5, 2006 13:47:18 GMT 1
Update: ik ga de bus morgen vastleggen bij de Peter.
Aan de reacties te zien gaat die snel volzitten, ik zal hier een van de dagen ook een rekeningnummer zetten waar ge uw 15 euro kunt op storten om zeker te zijn van een plek. First come, first serve, en pas als ge de bevestiging van uw overschrijving hebt gekregen (via mail) is het plaatske op die bus echt van u. Langs de andere kant ga ik sowieso ook rekening houden met de reservaties die hier al gedaan zijn op het forum, don't worry.
Over de tickets zelf heb ik nog geen concreet nieuws, buiten dan de bedenking dat het mss logisch is om pas de bus te boeken wanneer we zeker zijn dat er uberhaupt nog 50 tickets te fixen zijn. Normaalgezien ook geen probleem, der wordt aan gewerkt, updates volgen.
Reken op een vertrek op zaterdag 4 november rond 20 uur aan Berchem statie.
|
|
|
Post by amoz on Oct 6, 2006 15:00:33 GMT 1
De bus is vastgelegd, nu uw plaats nog: stort hiervoor 15 euro op 405-3120471-12, met vermelding riddimclash, naam en mailadres. Hoe sneller ge dat doet, hoe nen toffere mens ik u vind. Dankzij de mannen van Rainbow Warrior worden er 50 tickets voor ons apart gehouden, zonder extra kosten, dus voorzie een flapke van 20 euro cash geld om uw inkom te betalen. Bless up Mattia for the quick response to my e-mail. Rodi vs LP vs BO!
|
|
|
Post by stical on Oct 7, 2006 18:42:27 GMT 1
Hoe sneller ge dat doet, hoe nen toffere mens ik u vind. Allez en mijn karma dan ?
|
|
|
Post by J on Oct 8, 2006 10:02:53 GMT 1
voila mijn centjes zijn onderweg riddimclash here we come!!!
|
|
|
Post by sensi on Oct 8, 2006 21:42:53 GMT 1
voila mijn centjes zijn onderweg riddimclash here we come!!! more money on its way
|
|
Rascal
new memba
Sound for the future
|
Post by Rascal on Oct 9, 2006 15:27:33 GMT 1
Yes I, paid yesterday for the dundaland massive. It's gonna be wicked
|
|
|
Post by J on Oct 9, 2006 18:42:44 GMT 1
da worden bounty's,denniskes, garnets(hopelijk ni zo veel als vorig jaar ) , tenor saws, prince busters, bitty mclean's...
|
|
|
Post by steve on Oct 10, 2006 9:58:40 GMT 1
ok mijn geld is ook onderweg da word een boem
|
|
|
Post by General on Oct 10, 2006 21:45:31 GMT 1
Jep
|
|
|
Post by amoz on Oct 11, 2006 12:13:23 GMT 1
Alright, bedankt mensen voor de betalingen die ik al heb gehad; de bus zit op dit moment al voor meer dan de helft vol! Er is ook nog veel volk waarvan ik weet dat ze meewillen en die nog niet hebben betaald, dus het wordt stillekes aan tijd om dat te doen...
15 euro op 405-3120471-12, met vermelding riddimclash, naam en mailadres
thx blesskes
|
|
|
Post by Friendly on Oct 11, 2006 12:33:20 GMT 1
miljaarde dedju ik krijg mijne shift opt werk ni gewisseld
|
|