|
Post by Friendly on Sept 28, 2006 14:21:39 GMT 1
count me in bless
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Sept 28, 2006 14:52:33 GMT 1
kzien da ook wel zitten
|
|
|
Post by Chica Isa on Sept 28, 2006 15:09:04 GMT 1
En ik ben niet de nieuwe Leider he Nieuwe leider, nieuwe leider? Antwerpmassive heeft al ne goeie leider mèt nog steeds al zijn kwaliteiten op 't zelfde topniveau als vroeger! ;D (alleen wachten tot na 8 oktober ;D) Potdikke .. ! Der hoeft hier gene nieuwe leider verkozen te worden
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 28, 2006 15:11:29 GMT 1
... En ik ben niet de nieuwe Leider he ... Maar nu wél de nieuwe l ijder !! Maar kom: another reggiebustripke zien k ook zeker wel zitten, maar dan moet er wel ook al voldoende ambiance op de bus gemaakt worden hé
|
|
|
Post by snipaman on Sept 28, 2006 15:40:11 GMT 1
En ik ben niet de nieuwe Leider he Nieuwe leider, nieuwe leider? Antwerpmassive heeft al ne goeie leider mèt nog steeds al zijn kwaliteiten op 't zelfde topniveau als vroeger! ;D (alleen wachten tot na 8 oktober ;D) Potdikke .. ! Der hoeft hier gene nieuwe leider verkozen te worden Het pleps zal daarover wel beslissen! Macht aan het volk!!! ;D
|
|
|
Post by amoz on Sept 28, 2006 15:42:50 GMT 1
Nieuwe leider, nieuwe leider? Antwerpmassive heeft al ne goeie leider mèt nog steeds al zijn kwaliteiten op 't zelfde topniveau als vroeger! ;D (alleen wachten tot na 8 oktober ;D) Potdikke .. ! Der hoeft hier gene nieuwe leider verkozen te worden Het pleps zal daarover wel beslissen! Macht aan het volk!!! ...en waar is dn tijd dat vrouwen nog geen stemrecht hadden? Those were the days.
|
|
|
Post by amoz on Sept 28, 2006 16:19:38 GMT 1
De Peter aan de lijn gehad: voor een 15 euro de man rijdt hij ons heen en weer (ik heb ruim gerekend op dik 220 km enkel, zaterdagavond vertrekkend uit A'pen en terugbollen tegen een uur of 6 zondagmorgen).
Klinkt als ne goeien deal denk ik. Volgende stap is die bus vullen, dat zijn 50 plaatsen dus steekt uw pollekes hier maar in de lucht. Als het er naar uitziet dat we ze volkrijgen, zullen we bevestigen bij Peter en een rekeningnummer geven om uw geld op te lozen.
Parallel: tickets fixen. Iemand?
|
|
|
Post by Sifakah on Sept 28, 2006 16:22:43 GMT 1
hoeveel zijn de tickets?
|
|
|
Post by amoz on Sept 28, 2006 16:34:12 GMT 1
Lap, dat bedoel ik dus met ik ben niet de nieuwe leider, zelf wat moeite doen mag ook miljaardedju! ;D Er stond al ne link in deze topic ( www.riddim-clash.de/index2.html), daar ziet ge ineens dat het 20 euro is en via www.u-club.de/tickets/ kunt ge ook vanuit het buitenland bestellen... dankuwel. Stical, kunt gij eens samenvatten wat er allemaal onder die verkoopsvoorwaarden wordt gerekend, want dat is high-level Deutsche Sprache: www.u-club.de/tickets/agb.html ? Cheers
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 28, 2006 16:34:41 GMT 1
Het pleps zal daarover wel beslissen! Macht aan het volk!!! ...en waar is dn tijd dat vrouwen nog geen stemrecht hadden? Those were the days. Ja, waar is den tijd é francois ;D
|
|
|
Post by J on Sept 28, 2006 19:03:30 GMT 1
count me in!!
|
|
|
Post by stical on Sept 28, 2006 19:18:08 GMT 1
Stical, kunt gij eens samenvatten wat er allemaal onder die verkoopsvoorwaarden wordt gerekend, want dat is high-level Deutsche Sprache: www.u-club.de/tickets/agb.html ? Cheers Translation coming up Bwah , is echt wel ne hoop zever of wie er aansprakelijk is bij wat. Kort samengevat : Ge moet al uw gegevens correct doorgegeven. De leveringstermijn hangt af van de leveringsdienst die je kiest (kweet niet post of postduif of zo ) Als het geannuleerd word kunt ge tot 14 dagen na het ding uw geld terugkrijgen als ge uw kaarten terugstuurt Als er een annulatie is of datum wordt verplaatst wordt ge normaal verwittigd per e-mail. De prijs op het internet is de volledige prijs inclusief VVK, btw, etc ... Na uw bestelling moet ge direkt betalen , vanaf dat ge "Die Bestellung war erfolgreich" ( de bestelling is gelukt) krijgt wilt het ook zeggen dat U-club aansprakelijk is voor uw bestelling. Voor de rest echt ne hoop administratieve en de nodige claims.
|
|
|
Post by stical on Sept 28, 2006 19:29:11 GMT 1
Die Scheisse is aber dass ich muss arbeiten dan nachste Sonntag und ich muss also um 6uhr in Anderlecht auf mein asch sitzen 8 stunden und nach viertzehn flatscreens kucken.
Vrij vertaald : kak, ik moet werken die zondag
|
|
|
Post by snipaman on Sept 28, 2006 19:56:12 GMT 1
Op volgende link, voor bestellingen uit het buitenland, staat dat: "Tickets have to be payed cash at the ticket office at the venue. " Dus moet enkel de bus via een rekening betaald worden en ook geen shipping kosten maar wel maar maximum 10 tickets per bestelling. www.u-club.de/tickets/teil2_en.thtml?party_id=97
|
|
|
Post by amoz on Sept 28, 2006 20:07:10 GMT 1
Geen shipping maar wel een belachelijke 2,2 euro per ticket voor administratie... das meer dan 100 euro voor een buslading beljammassive, zwaar overdreven. Aangezien de tickets via de U-Club worden verdeeld kunt ge mss eens de mannen van Rainbow Warrior contacteren om te zien of er iets te fixen valt?
|
|