|
Post by De Boodschapper on Sept 1, 2006 9:25:44 GMT 1
hmmmmmmmmmm BIG dub, da is dus exlusiv é man man. damn da is echt TE vet, moest da waar zijn!
vo de rest vraag 'k elk jaar aan sinterklaas ook nog michael jackson dubs enzo
|
|
|
Post by J on Sept 1, 2006 10:33:46 GMT 1
notorious BIG tune??? nog ni gehoord... zou wel wicked zijn... big bad and heavy
|
|
|
Post by Jess on Sept 1, 2006 11:51:40 GMT 1
BUDHA HEEFT JINGLES VAN CLEMENT PEERENS * WILL FERDY !!!! * STARFLAM * en HERMAN VAN HEARE ( & ED KOOIMAN ) IN CALL OUT TEGEN FAR HIGH , CRUCIAL P EN STIKAL. de crucial is ni meer wat geweest is en zal nooit ni mer worden wa dat was !!!!! JAH STEVE HEEFT NE DUB VAN STAFKE FABRI EN JINGLE VAN VIC MEEUWS EN WIJ HEBBEN ER ENE GEKREGEN VAN JOOST BELIFANTE VAN DOE MAAR VOOR EEN FLES ELIXER D"ANVERS, TOEN HEEFT HIJ IN KAMERJAS EN OP ZEN SLOEFKES IN ZEN HOMESTUDIO HERBALIZE IT GEDIST BIJNA HADDEN WE NEN DUB VAN EMINEM ( nuts en caro remember bookshelf riddim ) MA DIE HAD PERCIES GEEN GOESTING ;D
|
|
|
Post by Youthman on Sept 1, 2006 11:56:45 GMT 1
ik wil er wel nog enkele van den eddy wally,la esterella,jimmy frey(en dan nog liest op de tune van saragossa)en rudy sylvester,maja tis ni iedereen gegund e
|
|
|
Post by Jess on Sept 1, 2006 11:57:22 GMT 1
|
|
|
Post by Youthman on Sept 1, 2006 12:22:41 GMT 1
kvrees da t voor mijn budjet bij onzen eigen reactah man en dr.skatty zal blijve,tenzij ik de loto nekee win ofzo tunes te horen op www.skylarkin.bereactah
|
|
|
Post by amoz on Sept 1, 2006 12:23:25 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Sept 1, 2006 12:25:41 GMT 1
en volgens mij is er int stad ne geheime wedloop bezig naar wie t'eerse : lichtjes van de schelde/antwaarpe van de de strangers kan voicen . Zie ik de lichtjes in de dancehall, dan gaat mn hart wat sneller slaan
|
|
|
Post by Visionz on Sept 1, 2006 12:33:13 GMT 1
|
|
|
Post by C Zion on Sept 1, 2006 12:57:39 GMT 1
mss zorgt beenie voor een verrassing... want rodigan heeft toch ook gewonnen tegen downbeat en niemand verwachtte dat. moge de besten winnen
|
|
|
Post by junior dread on Sept 1, 2006 21:25:12 GMT 1
mss zorgt beenie voor een verrassing... want rodigan heeft toch ook gewonnen tegen downbeat en niemand verwachtte dat. moge de besten winnen De Smiley B van Uphill had da nochtans mooi voorspeld op tforum van Uphill
|
|
|
Post by De Boodschapper on Sept 2, 2006 13:33:02 GMT 1
die van starflam lijkt wel nice en interessant, zou 'k graag eens horen. jammer dat 't tegen crucial is ofzo. da's gelijk nie zo constructief tov de scene waaraan iedereen tracht te werken. coole namen wel om stuff van te hebben :-) exclusivv. die eminem ware DE BOMB geweest, was da tegen betaling? of ging em da uit vrienden dienst doen? want dat vind 'k nog altijd de bomb aan dubs, als je die krijgt uit respect.
van belgische artiesten zou ik 't liefst een dub'ke van rhyme cut core ofzo (moest k die nog eens samen krijgen vo een dub, jeeeha...brugse roots in de belgische hiphop geschiedenis). da zou nice zijn. of puta madre ofzo. niiiiice
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 19, 2007 12:39:32 GMT 1
Is er ondertussen nog meer nieuws over deze clash, gaat die nog altijd door? En zou Beenie, Bounty dub's opleggen
|
|
|
Post by Kinja on Jan 19, 2007 16:01:02 GMT 1
JAH STEVE HEEFT NE DUB VAN STAFKE FABRI EN JINGLE VAN VIC MEEUWS Dat zal Vic MEES zijn... peis ik
|
|
|
Post by steve on Jan 19, 2007 18:45:47 GMT 1
idd kinja maar tis onzen jess vergeven he, die kent zijn voetbalgeschiedenis niet he
|
|