|
Post by Benji!! on Aug 25, 2006 10:30:01 GMT 1
shit zoveel geld.... tis omdat ze het allebei zo hard nodig hebben echt wel te hopen dat de winnaar iets nuttig doet met die cash.. zal wel ne grave clash worden iig... ;D
|
|
|
Post by skandalamophana on Aug 25, 2006 10:40:20 GMT 1
ze gaan wel wild op de barrington levy..... shiiiit
|
|
|
Post by skandalamophana on Aug 25, 2006 10:50:23 GMT 1
Fully loaded 30th july 2000 ne kleine previeuw voor de geintreseerde double trouble - beres hammond weh dem nuh grounds man - cham never know who dem dis - kutchie unexpected - cobra/kutchie no matter - lil kim do you beleieve - ghost/whitny houston ganja man - barington babylon bwoy www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F0C57E6143D73D38Enjoy waaa?? wyclef speelt net dub van michael jackson en mad cobra in combo ofwa? matterhorn nam wel net over, dus tune niet gehoord...
|
|
|
Post by Visionz on Aug 25, 2006 11:44:30 GMT 1
Wyclef zal sowieso ook wel met wa Bounty Killa dubs afkomen denk ik. Den B. zal die met alle plezier voicen ;D
|
|
|
Post by General Z on Aug 29, 2006 14:19:45 GMT 1
is er op fully loaded 2006 ook ni zowiets tusse die twee? of vergis ik mij?
|
|
|
Post by bangbang on Aug 29, 2006 15:25:15 GMT 1
Op Fully Loaded 2k6 was er een mini clash tussen Mighty Crown - Code Red en Wyclef. Wyclef speelde maar een paar dubs waaronder Kenny Rogers (Country Zanger) en Yung Joc in Combo met Movado. Code Red had een cover laten voicen van wyclefs nummer met shakira over dat Wyclef een haitiaan is en dat hij zen succes te danken heeft aan zen dreadlocks,... Mighty Crown heeft wyclef en zijn security gedissed, Clef had hiervoor een act opgesteld met Ninja Man als Body Guard. Was wel grappig om te zien. Beenie Man was zelf niet aanwezig dien avond dacht ik.
|
|
|
Post by skwizzard on Aug 29, 2006 15:37:06 GMT 1
Op Fully Loaded 2k6 was er een mini clash tussen Mighty Crown - Code Red en Wyclef. Wyclef speelde maar een paar dubs waaronder Kenny Rogers (Country Zanger) en Yung Joc in Combo met Movado. Code Red had een cover laten voicen van wyclefs nummer met shakira over dat Wyclef een haitiaan is en dat hij zen succes te danken heeft aan zen dreadlocks,... Mighty Crown heeft wyclef en zijn security gedissed, Clef had hiervoor een act opgesteld met Ninja Man als Body Guard. Was wel grappig om te zien. Beenie Man was zelf niet aanwezig dien avond dacht ik. ninja was mee met mighty crown, vandaar de traditionele oosterse kleding enzo
|
|
|
Post by bangbang on Aug 29, 2006 15:38:42 GMT 1
yep my mistake,
twas mighty crown die de act met ninja man had opgesteld
|
|
|
Post by bangbang on Aug 29, 2006 15:39:22 GMT 1
|
|
|
Post by bangbang on Aug 29, 2006 16:39:30 GMT 1
|
|
|
Post by skwizzard on Aug 29, 2006 17:02:14 GMT 1
kvind mighty crown hun dubplate tegen den organisator van fully loaded waarin ze naar hun geld vragen anders ook wel goe! 13.20min op de video
Ma ik vraag mij wel af wat daarvan allemaal op voorhand van is afgesproken want clef gaat toch ni voor elk event dat hij moet hosten dubs cutten? of wel?
|
|
|
Post by bangbang on Aug 29, 2006 18:27:52 GMT 1
yep dien neyo is wel vet, moet wel wat een pak geld gekost hebben.
kdenk dat alles geregiseerd is, voor wat meer spectakel in te brengen. Een manier om wa promo te maken voor zen eigen sound naar de toekomst toe, zie beenie vs. wyclef
|
|
|
Post by De Boodschapper on Aug 30, 2006 9:52:03 GMT 1
hop wycleffff hoopppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!! hieronder enkele dubplates van wyclef, i love it baddddd www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=11BF82E4607F6AE9www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=A8E27C5619D06E72da zijn pas exclusssiivessss. kvind da echt wicked nice. zo'n dubplates vind 'k vet. da's pas exclusive. iedereen kan geld vragen om te gaan draaien en dan met dat geld allemaal dubplates kopen. 'k vind dubplates nog altijd iets dat je verdient van een artiest omdatie je respecteerd. 'k zou duizend keer liever een sound 'in da club' van 50 cent horen draaien in dubplate dan tien sizzla dubs of weet ik veel wat. i love dubplates die echt exxxxxxcluzivvvv zijn. een wyclef dub bijvoorbeeld :-) of een 50cent (hoe sucky 50 ook mag zijn, that's exclusive), een redman of method man dub, een shaggy, één van de supremes (da zou pas geniaal zijn) of een earth wind and fire ... you know :-) x clu sivvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
|
|
|
Post by Visionz on Aug 30, 2006 11:32:14 GMT 1
Héhé, diene Whitney Houston dub is echt zzzzzzzzzzzzzzzzzzoooooooo VET hé Edit: Diene Kenny Rogers ook Eigenlijk raar, ik ken die dubs al van voor ik het fenomeen dubplate kende ;D
|
|
|
Post by bangbang on Aug 30, 2006 11:46:54 GMT 1
LP International claimt de enige sound te zijn die in bezit is van een Notorious BIG Dub, iemand die deze al gehoord heeft?
|
|