|
Post by stical on Oct 10, 2006 22:24:41 GMT 1
<<Allereerst: nieuws over toevoegingen aan de agenda voor dit najaar in Petrol! Met trots kunnen we melden dat PEEPING TOM feat. MIKE PATTON, RAHZEL & IMANI COPPOLA op dinsdag 7 november in Petrol staat, in het kader van het muzikaal-literaire festival OOR/deel. Op 9, 10 en 11 november wordt OOR/deel zoals vorige week gemeld verder bevolkt door o.m. Jello Biafra, ESG, Vinkenoog/Spinvis Combo, Lydia Lunch en Billie King.>>
Ex-Faith No More en manusje van alles Mike Patton in Petrol , met Rahzel en den dag erna Jello Biafra.
Das zowat ne mix van mijn jeugdjaren.
|
|
|
Post by amoz on Oct 10, 2006 23:38:23 GMT 1
Ex-Faith No More en manusje van alles Mike Patton in Petrol , met Rahzel en den dag erna Jello Biafra. Das zowat ne mix van mijn jeugdjaren. Very steckalicious, maar ik wil u wel een beetje waarschuwen. Ik weet niet of ge Peeping Tom al bezig gezien hebt, ik heb hun eerste optreden (ooit) gezien op Dour dit jaar en dat was vrij rommelig. Mike Patton kon af en toe wel zalig gaan (hij heeft nog altijd de FNoM stijl en stem), maar Rahzel stond er voor piet snot bij... en het meest indrukwekkend aan de rest van de muzikanten is de grootte van hun ego. Weinig samenhang in de nummers, maar daar kan natuurlijk ondertussen wel aan gesleuteld zijn. Bless
|
|
|
Post by D.I.D. on Oct 11, 2006 16:05:00 GMT 1
Amoz, wil je zeggen dat Rahzel niet echt paste in die formatie? Want ik heb hem al 2 keer live aan het werk gezien (met zijn DJ) en da vond ik wel zwaar de moeite wi. Hij komt trouwens nu zaterdag (14/10) naar Leuven (Depot) met z'n vaste DJ JS-1 (+ DJ Dysfunkshunal) En op 02/11 komen de mannen van Arrested Development naar datzelfde Depot!
|
|
|
Post by amoz on Oct 11, 2006 16:38:16 GMT 1
Amoz, wil je zeggen dat Rahzel niet echt paste in die formatie? Want ik heb hem al 2 keer live aan het werk gezien (met zijn DJ) en da vond ik wel zwaar de moeite wi. Hij komt trouwens nu zaterdag (14/10) naar Leuven (Depot) met z'n vaste DJ JS-1 (+ DJ Dysfunkshunal) En op 02/11 komen de mannen van Arrested Development naar datzelfde Depot! Yep, Rahzel met dj is absoluut VET!! Het is bij PT dat 'm er totaal niet uitkwam, maar die hebben ondertussen al wat meer ervaring opgedaan samen en zullen er hopelijk wel aan gewerkt hebben. Ik had gewoon de indruk dat ik naar een try-out aan het kijken was (en eigenlijk was dat ook zo ). Zaterdag in Leuven... kga dat zeker overwegen, merci voor dn tip!
|
|
|
Post by Bmas on Oct 11, 2006 18:35:31 GMT 1
Amoz, wil je zeggen dat Rahzel niet echt paste in die formatie? Want ik heb hem al 2 keer live aan het werk gezien (met zijn DJ) en da vond ik wel zwaar de moeite wi. Hij komt trouwens nu zaterdag (14/10) naar Leuven (Depot) met z'n vaste DJ JS-1 (+ DJ Dysfunkshunal) En op 02/11 komen de mannen van Arrested Development naar datzelfde Depot! das wel een boem ! arrested development is 1 van mn all time favorites !
|
|