|
Post by skwizzard on Oct 2, 2006 17:54:58 GMT 1
kheb de dvd van capleton zijn still blazin tour ma winrar vraagt mij een paswoord om da te openen..
is er een manier of iemand die da kan kraken??
Fless
|
|
|
Post by Selector Waxx on Oct 2, 2006 18:32:58 GMT 1
winrar paswoorden zijn door diegene die dat ge-encrypteerd heeft ingesteld. Dus ik vrees er voor.
|
|
|
Post by stical on Oct 2, 2006 19:38:19 GMT 1
Alles is te kraken, ik zal eens neuzen
|
|
|
Post by skwizzard on Oct 3, 2006 7:57:18 GMT 1
Tanx, tis vanzelfsprekend da ik het hier zal delen eens het gekraakt is!
|
|
|
Post by stical on Oct 3, 2006 8:55:07 GMT 1
|
|
|
Post by skwizzard on Oct 3, 2006 9:01:39 GMT 1
als ik het daar inbreng zegt het mij: file unfit to crack
|
|
|
Post by moka on Oct 3, 2006 10:21:21 GMT 1
probeer deze eens: urbanreggae
|
|
|
Post by moka on Oct 12, 2006 14:09:20 GMT 1
is da al open ondertussen?
|
|
|
Post by movhisattva on Oct 13, 2006 14:48:14 GMT 1
hmm... de Mighty heeft da ook s voorgehad: was een gekochte dvd, tprobleem was een niet-afgestemdheid tussen amerikaanse dvd en europese afspeeltechnologie ofzowiets... kweet ni of dit tzelfde is, maar zoja: vraag't hem eens, want da's toen uiteindelijk wel gefixt geraakt...
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Oct 13, 2006 15:34:23 GMT 1
hmm... de Mighty heeft da ook s voorgehad: was een gekochte dvd, tprobleem was een niet-afgestemdheid tussen amerikaanse dvd en europese afspeeltechnologie ofzowiets... kweet ni of dit tzelfde is, maar zoja: vraag't hem eens, want da's toen uiteindelijk wel gefixt geraakt... Moofke ik denk dat dit nog iets anders is, en moest't wel zo zijn moet ge is bij de dvd instelling kijken op u pc, daar kan je kiezen uit een zestal verschillende instellingen zoals Western Europe, East Asia en...
|
|
|
Post by skwizzard on Oct 14, 2006 16:44:39 GMT 1
is da al open ondertussen? nee, tis nog ni open, ik vind op urbanreggae ook percies ni wa het moet zijn (ge bedoelde daarmee toch www.urbanreggae.com?)hmm... de Mighty heeft da ook s voorgehad: was een gekochte dvd, tprobleem was een niet-afgestemdheid tussen amerikaanse dvd en europese afspeeltechnologie ofzowiets... kweet ni of dit tzelfde is, maar zoja: vraag't hem eens, want da's toen uiteindelijk wel gefixt geraakt... dat is het ook ni, kheb het gedownload ma ge hebt dus tpaswoord nodig
|
|
|
Post by Sifakah on Oct 14, 2006 16:55:14 GMT 1
denk da ze bedoelde da ge 'urbanreggae' als passwoord moest proberen
|
|
|
Post by skwizzard on Oct 14, 2006 17:30:48 GMT 1
denk da ze bedoelde da ge 'urbanreggae' als passwoord moest proberen achzoooooooo, da lukt dus blijkbaar wel! ;D ;D ma nu komt er: You need to have the following volume to continue Insert a disk with this volume and press ok dus ik veronderstel dat het dan wel ni zal lukken, of is hier ook een truukske voor?
|
|