|
Post by stical on Aug 29, 2006 8:55:30 GMT 1
Gisteren iemand dat gezien en opgenomen ?
Het ging blijkbaar over extreme dierenactivisten. En aangezien ik gene kabel heb en geen antenne heb ik het gemist.
Blijkbaar ging een iemand zover dat die zelfs om een directeur van een proefdier-kwekerij te kloten , het lijk van diens schoonmoeder ging opgraven en het stelen ?
|
|
|
Post by Katrien on Aug 29, 2006 12:45:10 GMT 1
Ik heb het gezien (zo'n 3 keer, wat doet ne mens laat op de avond hé) maar niet opgenomen.
Ja, iemand (een paar mensen) gingen zo ver dat ze het lijk van de schoonmoeder van de directeur van een kwekerij opgegraven hadden en gestolen hadden. Uiteindelijk zijn die mensen elk tot 12 jaar veroordeeld.
Het gedacht dat ik bij die mensen had was: grow up. Je kan dierenrechtenactivist zijn maar een beetje gezond verstand kan naar mijn bescheiden mening geen kwaad. De meeste mensen in die reportage hadden dat niet of toch heel weinig. Zo was er bijvoorbeeld de kerel waarvan achteraf bleek dat hij dat lijk mee had opgegraven die zei dat hij er niet tegen kon dat de media constant hamerden op het feit dat dat lijk was opgegraven en gestolen. Voor hem was dat een pietlullig detail dat volgens zijn gevoel het minst belangrijke was in heel het verhaal. Hij deed daar over alsof dat geen erg was.
Ik ben zelf nog een tijdje met dierenrechten bezig geweest, nu heb ik andere prioriteiten. Er moeten alle soorten mensen zijn, ook dierenrechtenactivisten, maar van zodra ze, volgens mij, te ver gaan verliezen ze mijn respect. Ik geloof niet dat dat iets uithaalt.
In het algemeen vond ik zowat alle personen in de reportage veel te extreem en niet meer in staat tot 'gezond denken'.
|
|
|
Post by J on Aug 29, 2006 16:12:32 GMT 1
heb het ook gezien
was wel redelijk stevig ik snap dierenrechtenactivisten wel maar der zaten toch een paar fanatiekelingen tussen (en das nooit goe uiteindelijk) wel de moeite om te zien dus blijven zoeken stical!!!
|
|
|
Post by stical on Aug 29, 2006 21:13:32 GMT 1
Heb ik dan ook maar gedaan J en voila, de reportage is dus oorspronkelijk van David Modell en noemde dus "Mad About Animals". Is reeds vorig jaar of dit jaar uitgezonden op Channel 4 en na wat zoeken heb ik de Bittorrent gevonden op : torrents.rbgi.net/index.htmlGrellige site van Animal Rights activisten, staat vol met van die dingen. Soit ik ga die reportage eens downloaden en bezien, ben benieuwd.
|
|
|
Post by Rubinho on Aug 29, 2006 21:32:15 GMT 1
Vandaag iemand gezien over tgevang in New Orleans tijdens Katrina een jaar geleden?....
grof!!... fuck zeg, bloodclaaaaatch american policy....
|
|
|
Post by Chica Isa on Aug 29, 2006 21:41:26 GMT 1
Vandaag iemand gezien over tgevang in New Orleans tijdens Katrina een jaar geleden?.... grof!!... fuck zeg, bloodclaaaaatch american policy.... Jup, een stukje .. iem die nog wat details kan vertellen ofzo? Niet dat ik erop kick, ik wou gewoon graag alles gezien hbn, maar dat is dus niet gelukt..
|
|
|
Post by Rubinho on Aug 29, 2006 23:04:20 GMT 1
Vandaag iemand gezien over tgevang in New Orleans tijdens Katrina een jaar geleden?.... grof!!... fuck zeg, bloodclaaaaatch american policy.... Jup, een stukje .. iem die nog wat details kan vertellen ofzo? Niet dat ik erop kick, ik wou gewoon graag alles gezien hbn, maar dat is dus niet gelukt.. sebiets heruitzending!
|
|
|
Post by Chica Isa on Aug 30, 2006 0:26:51 GMT 1
Jep, ik had 't zelf ook al gemerkt ondertss We hebben 't nu ook gezien hier! Vreselijke toestanden!!
|
|
|
Post by Katrien on Aug 30, 2006 12:56:22 GMT 1
Jep, kheb het ook gezien. Terzake zomer heeft echt wel goede reportages!
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 30, 2006 14:24:57 GMT 1
ook beide gezien, fuck ja, new orleans wa is da daar?? en bush ging daar gisteren op bezoek, denk je dat er massaal protest was ofzo... NIEJE zelf die sherrif die verantwoordelijk was voor de wantoestanden (alle gevangenen op 1 plein gangs, rapists, verkeerovertreders, etc... alllemaal tesamen wat voor een mini apocalyps zorge op da plein) uit de reportage is herverkoze....... volgens mij heeft er toch een groot deel van die bevolking ginter stront tussen hun oren mischien beetje
|
|
|
Post by Sifakah on Sept 1, 2006 10:20:08 GMT 1
Uhu ik heb ze ook allebei gezien (herexamens, dan kijkt ge altijd meer tv dan anders ... )
- Dierenactivistending: een lijk opgraven enzo van die toestanden zijn erwel over. En als ze in die kippenkwekerij ingebroken hadden ze beter gewoon gefilmd en foto's genomen als bewijs, en daar dan iets mee gedaan. Ze hebben een punt, maar de manier om dat aan te vechten kan ik niet altijd mee akkoord gaan. (Trouwens: wa was da stuk waar ze aan't protesteren waren tegen iets met schroeven in mensen hunne kop steken en die elke week aandraaien enzo? Want da heb ik nie 100% gevolg en ik snapte eigl nie waar het juist over ging. Ik kan mij nie voorstellen wrm ge een schroef in iemand zijn ko gaat draaien.)
- Da van New Orleans was wel straf ... langs den ene kant van de staat die die mensen aan hun lot overlaat. Daar zat ene die na een week moest vrijkomen, en die heeft daar nog maanden gezeten. EN diene andere die nieens wist waarvoor em daar zat. Bewijzen ondergelopen in die kelder. Ge moet het maar voorhebben :/ Maar ook die gevangen zelf, vollenbak afrekeningen, black vs. white stuff, verkrachtingen .. you name it. Sad.
Trouwens, iemand al da programma op Vijf TV gezien, met Felicé ? Da is echt brilliant, strijk liggen :') Als ze een goeie doos pakken, zetten ze zo'n marginale tune op en begint alleman te dansen (en de Felicé te zingen) Humor van de bovenste plank, als ge't mij vraagt
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 1, 2006 11:16:14 GMT 1
Trouwens, iemand al da programma op Vijf TV gezien, met Felicé ? Da is echt brilliant, strijk liggen :') Als ze een goeie doos pakken, zetten ze zo'n marginale tune op en begint alleman te dansen (en de Felicé te zingen) Humor van de bovenste plank, als ge't mij vraagt nog ni gezien maar kheb het aangeduid na u schitterende recentie ;D
|
|
|
Post by stical on Sept 1, 2006 17:19:30 GMT 1
Uhu ik heb ze ook allebei gezien (herexamens, dan kijkt ge altijd meer tv dan anders ... ) - Dierenactivistending: (Trouwens: wa was da stuk waar ze aan't protesteren waren tegen iets met schroeven in mensen hunne kop steken en die elke week aandraaien enzo? Want da heb ik nie 100% gevolg en ik snapte eigl nie waar het juist over ging. Ik kan mij nie voorstellen wrm ge een schroef in iemand zijn ko gaat draaien.) Die dochter van die extreme moeder (da mens da zich wou opblazen in die firma HLS) had een of andere aandoening waardoor die ook zoiets had meegemaakt : schroeven in hare kop die ze moesten aandraaien en de vergelijking werd hier gemaakt tussen de pijn die zij voelde ( en dus die moeder had gezien) en die aap met die schroeven in zijne kop.
|
|
|
Post by J on Sept 3, 2006 23:51:34 GMT 1
de dochter van die vrouw had vroeger scoliose (aandoening aan de rug) denk ik. daardoor had zij een vervormde lichaamsgroei... blijkbaar werd die regelmatig uitgerokken (letterlijk dan) en zouden die schroeven op haar hoofd iets me da proces te maken hebben...
nog een absurd moment: een of ander dapper roodharig meisje neemt het in een discussie op tegen een van de activisten maar die vind het blijkbaar nodig om op 2 meter afstand nog steeds te roepen door een megafoon!!
|
|
|
Post by stical on Sept 4, 2006 7:57:29 GMT 1
nog een absurd moment: een of ander dapper roodharig meisje neemt het in een discussie op tegen een van de activisten maar die vind het blijkbaar nodig om op 2 meter afstand nog steeds te roepen door een megafoon!! Inderdaad, die moeder mankeerde toch wel iets. Zo wint ge natuurlijk wel altijd in een discussie, stem VS megafoon
|
|