|
Post by gauweauwe on Aug 27, 2006 5:37:15 GMT 1
beste forummensen, het is bijna zover en ja veelen onder ons jongerlingen mogen trug op de schoolbanken gaan zitten. ik herinner mij nog levendig mijn aller eerste schooldag. get rehende. maar de juf was oooooo zo positief en ze vertelde ons dat de zon scheen. ik was meteen verliefd.... later bleek dat de juf een man was...ze was als het ware de eerste lesgevende travesterende man, man man man...wa een wijf...da was ze leerde ons sminken en alles over de mode..... en zo...
...
dat jaar heb ik voor de eerste maal mijn poep geschoren. de juf aka travester zij dat het toen in de mode was om je poep te trimmen, ik dacht te verstaan rimmen en heb toen ook de eerste weken van het schooljaar al mijn mede-leerlingen gerimmd en getrakteerd op ijsco. oooooo wat vonden ze dat lekker...
alleszins wat ik met deze nieuwe topic wil bereiken is het volgende:
beste forum-lezers vertel mij wat jullie allemaal van plan zijn op de eerste schooldag die er binnekort aankomt ik ben al vast benieuwd naar jullie eerste wedervaringen. groeten gauwe auwe
|
|
|
Post by denthierry on Aug 27, 2006 5:49:41 GMT 1
ik ben HEEL ERCH blij dat ik op mijn eerste schooldag meteen gerimmd ben geweest. de leraar was lief. HET GING ALLEMAAL ALS HET WARE VAN ZELF; EN IK HEB ER ECHT VAN GENOTEN; ACHTERAF IN DEN HILDEJAAR HEBBEN WE ER NOG ALLEMAAL heel erg OM GELACHEN; WE HEBBEN TOEN NOG OVER DE IJZEREN BRUG GELOPEN ! puur VAN PLAZIER. EN OVER DE IJZEREN LEEN. DE ZIMMERTOREN WAS TOEN IN AANBOUW EN DIE NAMIDDAG ZIJN WE MET ZEN ALLEN NAAR LIER AFGEZAKT OM KOEN KRUKKE EEN dikke PEER TE STOVEN EN walter grootaars een scherpe hak te zetten. later bleek dat den demer is overgelopen. Walter heeft mij toen op die zonnige septemberdag uitgelegd dat ook zijn aars getrimmd is geweest op zijn eerste schooldag. WALTER, zei ik, BESPAAR ME DE DETAILS.
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 28, 2006 0:11:11 GMT 1
allez tis weer een skieef feestje geweest gisteren é... en oept einde nog de pc tegengekomen op de skieve wankeltoer door uw kot é...
|
|
|
Post by Mistah Bong on Aug 28, 2006 10:45:41 GMT 1
ACHTERAF IN DEN HILDEJAAR HEBBEN WE ER NOG ALLEMAAL heel erg OM GELACHEN Hebben we hier een Sofia-aanhanger? ;D
|
|
|
Post by pasquale on Aug 28, 2006 13:23:18 GMT 1
allez tis weer een skieef feestje geweest gisteren é... en oept einde nog de pc tegengekomen op de skieve wankeltoer door uw kot é... wa bedoelde???
|
|
|
Post by Chica Isa on Aug 28, 2006 13:52:37 GMT 1
allez tis weer een skieef feestje geweest gisteren é... en oept einde nog de pc tegengekomen op de skieve wankeltoer door uw kot é... wa bedoelde??? Mikey G heeft 't niet over zijn eigen avondje en zijn eigen feestje wat 'm heeft meegemaakt, maar het lijkt alsof die mannen van hierboven een zat kotfeestje hbn meegemaakt en voor 't slapen nog hunne pc hbn gezien, opgezet en 't forum hbn opgezet
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 28, 2006 14:27:09 GMT 1
Isa tga wel over tzelfde feestje zenne... mét mijzelve (maar niet tot het eind)... en denthierry... en pascale... en gauweauwe
|
|
|
Post by Chica Isa on Aug 28, 2006 14:33:47 GMT 1
Isa tga wel over tzelfde feestje zenne... mét mijzelve (maar niet tot het eind)... en denthierry... en pascale... en gauweauwe Ahja, .. ja, mijn excuses, maar na den uitleg snap ik er nog niets van.. maar dat komt niet zo nauw!
|
|