|
Post by Mr.Nuts on Aug 24, 2006 11:09:42 GMT 1
Met alle respect Westvlaamse broeders en zusters, maar Mrnuts aKa Boer boere ;D, begint er ni aan... T'es lik chinees veu min, behrijp je?! mss , mo how jong!
|
|
|
Post by Mistah Bong on Aug 24, 2006 12:43:26 GMT 1
Amaaai, tweede zit west vlaams...slechts 'n drie op tien gescoord.
|
|
|
Post by Selector Waxx on Aug 24, 2006 13:06:08 GMT 1
junder antwerpenoaren han noh viêle muhen studer'n zulle. Trekter noh belange niet ip ;D
|
|
|
Post by westoek on Aug 24, 2006 13:44:50 GMT 1
trekt up noendse kloeten
|
|
|
Post by king johnny on Aug 24, 2006 14:04:05 GMT 1
te lik patois, moh vènt toh
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 24, 2006 15:16:44 GMT 1
junder antwerpenoaren han noh viêle muhen studer'n zulle. Trekter noh belange niet ip ;D Tja, t é lek ni hemakkelik wéh, junder toltjen!... Pffff Jawadde séh... ek kom er lik van...
|
|
|
Post by Fireman on Aug 24, 2006 17:09:51 GMT 1
Tja, t é lek ni hemakkelik wéh, junder toltjen!... Pffff Jawadde séh... ek kom er lik van... Gelijk het spreekword zegt he Nuts: Ge moet eerst een paar keer goe in den hond zijne zak bijten, zodat et haar aan uwen bek plakt.. (lees dus: miserie hebben) tegen dage der wa van kunt!! Ma toch voor de moeite!!
|
|
|
Post by sistafari on Aug 24, 2006 17:12:56 GMT 1
mobobo, dad is ollegore ni zo moeilek wi, kenne kik do helegans gi miserie mei at vo da te ljirn. Der zin idd wel vele verschilnde dialecten, mo ken der ooit nog e limburger mee ekloot datn in de fik va flip kowlier muchte zingn vo ik. Vo dedie diet eki wiln probeern: In de fik in den hof doa zitte kik wan min us stoat in de fik en ik è de grotste moeite voe de dieng te zeggen hjil de zoal kiekt nor ik ik ik peise an de check en et is gewoagd voe da te zeggen oit nu droit of oit nu kjirt 't ist uiteindelijk wel wirt moa he moet er u bie nere leggen ip de zulle ip min gat kgeven toe een bitje zat ki nog hjil de gote of te leggen flip kowlier is an de drank zo'an in ‘t gentse toch goddank nog ne kjir een twa te roddeln in 'k et uorn zeggen van den deen jit met eigen uogen gezien 't is toch vrjit dawwe te roddelen in in de kerke of ip café idderjin doe hildig mee zonder ingelik van een twa te weten o zet zie zegt zalt wel zin anders zoekme tot dam vin win der oes nie voe nieten in vaste gebeten flip kowlier is an de drugs zinnen dealer in ne rus ben nie geweune van te roddelen wi 'k zegge niet moa vroagdjet mie doet ie nog ander smirlaprie 't is toch vrjid da we te roddelen in oit nu droit of oit nu kjirt oi nu vecht of u verwirt zon toch oltit over ’t zelste zoagen en vo dedie diet probeern
|
|
|
Post by D.I.D. on Aug 24, 2006 17:44:24 GMT 1
Ej mo gieder (Kortriek) klapt lik toch wel anders westvlams dan ik wi (Veurn). En vooral da testje, da trekt op gin kloaten joengne! "Hij heeft" is ier geweune "net" wi, nie "ie et 'em" of "jeet ie em" of zukn toestanden! Mo voe de reste wel e leutigen toppic!
|
|
|
Post by Ali B on Aug 24, 2006 17:58:25 GMT 1
Vo dat ol die antwèrpenoors iere westvleetern komn drinkn meugn ze oglik ol e poor zinn int westvlams kun zegn ving kik. Domei: dedie die peizn dazet ol kun meugn eki begun med è kljin testje: members.lycos.co.uk/lach01/west/test.htmlde goe couroge en de komplementn tus Sjit, te een skande, ik als west-sider, ki zelve mor een achte ip tiene, toeme toch
|
|
|
Post by Lidj I on Aug 24, 2006 18:31:45 GMT 1
Ik ne neegne,dad è wel kunn é dadde, moa na min weetn es sjette geevn nog ossan goaze geevn en es sjette dus gin wulle lik da zidder doa zeidn...
|
|
|
Post by Selector Waxx on Aug 24, 2006 18:51:51 GMT 1
ba niën, sjette is wulle, ma ai sjette giêft, kan da oak zin dai gaze gieft. den sjette in dien utdru'inge is de wulle. en 'wulle' kan oak were wat anders betiëkenen in bruhhe, das oak voe te smor'n ze da . Viël van die utdru'ingen een woard'n en ne dubble betiëkenisse bie ous. en booty, wa da wunder ier klapp'n is noh schoin westvlams, aw bargoens beginn'n te gebru'en, is t'hielemale sjiniës vo joen
|
|
|
Post by stical on Aug 24, 2006 19:12:05 GMT 1
Dièlhemeenten zin Koolkerke, Sint-Andries, Sint-Michiels, Assebroek, Sint-Krus, Dizjille en Lissewehe. Ik krijg koppijn van de helft van de posten hier te lezen, dus gene test voor mij. Het enigste wat ik tot nu toe snap is dat er veel dingen met beesten gebeuren en dat ze in Brugge ook een Sint-Andries hebben.
|
|
|
Post by stical on Aug 24, 2006 19:13:43 GMT 1
Joa, dat is wel sjik om zoew eens ne kier te kieken, moar der bestuit auch een verseeij van Windows veur Limburgers.. Dat bestand is bee mich te verkriegen! Duis se mit? Isa, Limburgs is nog te begrijpen voor mij, trekt tenminste een beetje op Duits. Ich duis mit.
|
|
|
Post by Isa on Aug 24, 2006 19:24:06 GMT 1
Mijn excuses Sticker Mijn dialect is nt geweldig, Katrien kan dat veel beter.. Ik ken enkel ne mix van 't Hasselts en 't Rotems dialect! Ik hou 't liever bij AN
|
|