|
Post by Sifakah on Aug 17, 2006 10:31:54 GMT 1
Greetings Ik ben op zoek naar sites die een overzicht geven van de actualiteit van de voorbije weken/maanden. Dus niet gewoon de site van de vrt/de standaard ofzo, waar ge enkel het recente nieuws hebt, en de rest op een hoop in't archief, maar echt zowat alle belangrijke gebeurtenissen van juli - augustus. Ik hoop dat er iemand een geoei weet, 't is voor m'n herexamen Blessings.
|
|
|
Post by El_foent on Aug 17, 2006 19:19:17 GMT 1
Als gij journalistiek doet kunt gij dan niet op de site MEDIARGUS? als ge die code hebt kunt ge trugblikken op ELK krantenartikel uit de laatste 7 jaar + Knack artikels en bij aanvraag kunt ge de foto's er nog bijkrijgen ook normaal logt ge daar in met uwe usernaam en login vanopt school kgaan nekeer zoeken naar de mijne login ofda die nog werkt dan moogt ge die gebruiken maar ben afgestudeerd nu, dus weet ni ofda da nog ga lukken laat maar iet wten als ge em nodig hebt Bless up journalists El_Funt@ edit : www.mediargus.be
|
|
|
Post by Visionz on Aug 17, 2006 20:42:48 GMT 1
Mediargus is inderdaad wat ge nodig hebt. In de bib van den UA kunt ge der ook op, en in die bib kunt ge normaal wel zonder problemen binnengeraken, ook als niet-UA student
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 17, 2006 20:56:03 GMT 1
Right-o, ik herinner mij zo vaag nen uitleg van in't begin van't jaar ... Eens zoeken of ik nergens heb opgeschreven hoe ik daarop kan (want schoologin werkt nie, maar als mijn geheugen goed is, moest ge op een aparte site inloggen.)
|
|
|
Post by Sensationel on Aug 17, 2006 21:19:00 GMT 1
idd en dan moet ik ook weer efkes gaan trugdenken, is da ni via Blackboard ofzoiets? in ieder geval tis al lank geleden bij mij want heb laatste jaar in videojournalistiek gezeten. Maar ik zou idd ies in een universitaire Bib gaan kijken en het daar nekeer proberen Maar laat er geen twijfel over bestaan Mediargus is what you need Succes El_Blunted
|
|
|
Post by Visionz on Aug 17, 2006 21:24:16 GMT 1
Right-o, ik herinner mij zo vaag nen uitleg van in't begin van't jaar ... Eens zoeken of ik nergens heb opgeschreven hoe ik daarop kan (want schoologin werkt nie, maar als mijn geheugen goed is, moest ge op een aparte site inloggen.) Voor zover ik weet geraakt ge daar van thuis uit nie op zen (tenzij ge er € 250 voor over hebt natuurlijk) . Allé, bij ons aan den UA is da toch zo. Ge geraakt daar alleen op vanop de pc's op t school zelf normaal.
|
|